مدرسه ی فارکس

ساخت وبلاگ

Blockchain adoption

یکی از اهمیت این blockchain عدم تمرکز است ، اما چگونه ذینفعان blockchain سیاست زندگی واقعی را در تحقق اهداف خود تحریم می کنند؟

به عنوان مثال ، تحریم ایالات متحده در مورد کشورهایی مانند ایران باعث می شود بسیاری از شرکت های مستقر در ایالات متحده مجدداً انتشار کالاها و خدمات خود را به بازار ایران ارزیابی کنند. این شرکت ها مجبور شده اند قبل از انتخاب یک طرف گزینه های خود را با دقت وزن کنند و تاکنون بسیاری از وقایع در این زمینه برای ورود مالی ایران به فضای رمزنگاری مضر بوده است.

چهار مورد اخیر هستند

  1. Gitcoin ، یک بستر سرمایه گذاری در Crypto ، برای کمک به دانش آموزان فارسی ، از ترس از تحریم های ما ، به یک تظاهرات پرداخت شده است.
  2. Bitgo ، یک راه اندازی کیف پول رمزنگاری شده در سال 2020 به دلیل تعامل با کاربران در کشورهای مجازات ایالات متحده مجازات می شود. در واقع ، Bitgo در این مسئله تقصیر کمی داشت ، زیرا این مشکل از طرف مشتریانش که از کشورهای مجازات پرداخت می کردند ، بوجود آمد. دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) توضیح داد که تحریم های ایالات متحده این امر را ممنوع می کند.
  3. Binance ، یک تبادل جهانی رمزنگاری ، همچنین شناخته شده است که حسابهای منطقه خاورمیانه را غیرفعال می کند. به خصوص ایران و کوبا.
  4. آکادمی Consensys ، یک راه اندازی blockchain با تمرکز بر دانش Ethereum محور ، همچنین در سال 2021 به دلیل ممنوعیت حدود 50 دانش آموز ایرانی از پلت فرم یادگیری قرارداد هوشمند خود ، تحت تأثیر قرار گرفت. در حالی که این مخالف سیاست شرکت بود ، آنها مجبور بودند خروج را که ادعا می کند یک بررسی بر روی سکوی آنها انجام شده است ، صادر کنند و افرادی که در کشورهایی که طبق قانون ایالات متحده قرار دارند قرار داشته باشند ، حذف شدند.

به دنبال ممنوعیت Consensys دانش آموزان ایرانی ، گیتکوین کم و بیش یکی از تنها امیدهایی که ایرانیان برای ورود به فضای رمزنگاری با یک گواهینامه باقی مانده بود ، باقی ماند و هنگامی که این کمپین در ماه مارس به دانشجویان فارسی زبان کمک کرد ، به نظر می رسید یک رویا به حقیقت می پیونددبشر

در مورد Gitcoin ، این خبر برای همه شوک شد که COO آن در ماه دسامبر اعلام کرد که تمام کمک های مالی را غیرفعال می کند. جمع آوری کمک های مالی به یک سکوی اروپایی که در بارسلونا ، اسپانیا مستقر است ، منتقل شد. Giveth ، بستر جدید این رویداد Fundraiser برای داوطلبانی که ریشه در ایران دارند ، تا 8000 دلار کمک مالی کرده است.

با وجود این ، همه به نظر می رسد که همه شوکه هستند که سیاست زندگی واقعی هنوز در امور عدم تمرکز و سیاست های بدون مرز حرفی دارد. یکی از افراد شوکه شده ، صحر رهبری ، خالق دوره ای برای افراد فارسی زبان بود. وی در مصاحبه ای با کوینسسک ، ابراز نارضایتی خود از این سیاست و ابراز تاسف کرد که چرا ایرانیان همیشه در پایان دریافت هستند.

یکی دیگر از مشارکت کنندگان دوره ، این بار از Consensys ، توضیح داد که اگرچه ترس شرکت های آمریکایی غیرمجاز است ، اما قابل درک است. قوانین مربوط به تحریم های خارجی ناشناخته است و برای جلوگیری از مشکلات قانونی ، بسیاری از شرکت های آمریکایی به طور آشکارا پارسیان را تا حد ممکن دور نگه می دارند.

در حالی که بهتر بود جزئیات صریح تری در مورد چگونگی آشنایی با Gitcoin در مورد کمک هزینه و نقض احتمالی آن در قوانین ایالات متحده داشته باشیم ، اما همه ما توانسته ایم از محله های ایالات متحده جمع آوری کنیم این است که این به هیچ وجه یک تلاش تبعیض آمیز نیست، همانطور که نماینده با او توضیح داد که جوامع دیگر فارسی زبان در برنامه گیتکوین وجود دارد ، و هیچ کس دیگر پرچم گذاری نشده است.

روند کمک هزینه Gitcoin ساده است. هر کمک هزینه ای که فراخوانده شود ، برای اولین بار توسط جامعه خود به یک کیف پول مشخص شده Ethereum با کلیه معاملات ثبت شده در ETH Block Explorer منتقل می شود. الگوریتم Gitcoin با هر اتریوم که با Dai Stablecoin صرف شده است مطابقت دارد

پیشنهاد کمک هزینه برای افراد فارسی زبان کمتر از 12 ساعت پس از اولین بار به دلیل سوء ظن تیم گیتکوین مبنی بر اینکه این کمک هزینه ممکن است قوانین ایالات متحده را مرتکب شده باشد ، غیرفعال شد. به عنوان یک اقدام احتیاطی ، تصمیم دشوار باید اتخاذ شود.

وقتی از این گزارش سؤال شد ، تیم Gitcoin توضیح داد که آنها در تاریخ 7 دسامبر در مورد کمک هزینه جدیدی که در سکو خود ذکر شده است ، تماس گرفتند. این روزنامه نگار ، که ترجیح می داد ناشناس بماند ، تحریم های ایالات متحده را به ایران به این تیم توضیح داد و به آنها گفت که آنها ممکن است به تازگی از یک خط قرمز عبور کرده اند.

از آنجا که شرایط تحریم ها به وضوح بیان نشده است ، این تیم در معرض خطر قرار گرفت. تیم پس از تماس با مشاور حقوقی ، به اتفاق آرا تصمیم به تعطیل شدن کمپین قبل از اینکه کل شبکه را مختل کند ، تصمیم گرفت.

تیم Gitcoin بر لزوم ایجاد فرایند تأمین اعتبار بیشتر تمرکز کرد و به همه آنها اطمینان داد که این اتفاق را انجام می دهند ، اما در انتظار زمانی که تحقق می یابد ، آنها باید از طرف احتیاط خطا کنند و از قوانین ایالات متحده پیروی کنند زیرا آنها یک شرکت مستقر در ایالات متحده هستندبشر

یک اتفاق قبلی

در حالی که بسیاری ممکن است بخواهند گیتکوین را برای انتخاب خود انتخاب کنند ، بهتر است بزرگنمایی و نگاه کردن به کل تصویر. چند ماه پیش ، دولت ایالات متحده یک شهروند را به زندان انداخت زیرا او به سخنرانی در مورد فناوری blockchain و وب 3. 0 در کره شمالی رفت.

مرد ، توسعه دهنده Ethereum Virgil Griffith دریافت کننده یکی از ترسناک ترین موارد جرم در دوره blockchain است.

پرونده وی جامعه اتریوم را لرزاند زیرا هیچ کس انتظار نداشت که دولت ایالات متحده آنقدر سختگیرانه باشد. حتی افرادی که با او سفر کرده اند بدون اینکه سخنرانی کنند ، اکنون از زندگی و امنیت خود می ترسند. بنیانگذار Gitcoin این پرونده را ذکر کرد و از همه افراد درگیر در وب 3. 0 خواست تا با دقت حرکت کنند و برای پیروزی در جنگ برخی از نبردها را از دست بدهند. به گفته وی ، واقعاً مسئولیت اینكه اهداكنندگان خود را در معرض خطر OFAC قرار دهند ، مسئولیت پذیر نیست.

در حالی که این خبر برای بازار cryptocurrency خوب نیست ، بازار هنوز هم نسبت به ادغام ETH2 با Ethereum Mainnet خوش بین است. Stakers می توانند از طریق https://redot. com/eth2/ به طور منفعلانه درآمد کسب کنند

این را به اشتراک بگذارید:

مثل این:

مثل بارگیری

مربوط

تا بعدی

آینده IT: دموکراتیک کردن توسعه برنامه با سیستم عامل های کم کد

از دست ندهید

توییتر Flutterwave ، PAGA را به عنوان سیستم عامل های Tipping ادغام می کند

Dipo Olowookere یک روزنامه نگار مستقر در نیجریه است که اشتیاق به گزارش خبرهای تجاری دارد. در اوقات فراغت خود ، فوتبال را تماشا می کند و از 3SC ایبادان پشتیبانی می کند. آقای Olowookere را می توان از طریق dipo. olowookere@businesspost. ng به دست آورد

شاید خوشت بیاد

Wrapped Minima

Bitfinex اولین نشانه های موبایل موبایل جهان را لیست می کند

open banking

CBN دستورالعمل های بانکی باز را برای تقویت گنجاندن ، نوآوری تأیید می کند

PLC Ultima

PLC Ultima با برنامه تلفن همراه ، معدن رمزنگاری را متحول می کند

Nigerian Banks

الندو به دنبال پذیرش blockchain برای حل اختلاف در بانک ها است

Digital Financial Inclusion

95 ٪ هدف ورود مالی بدون فعال کردن محیط زیست غیرممکن است - yuguda

mobile money wallets

پول موبایل یک طلوع جدید برای ورود مالی در نیجریه را نشان می دهد 14 نظر

14 نظر

  1. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- enaira
  2. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟|پست تجارت نیجریه - تجارت نیجریه - Bondtobit
  3. Pingback: ✓ آیا واقعاً می تواند سیاستهای دولت را دور بزند؟
  4. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟|تجارت پست نیجریه - پست تجارت نیجریه - آینده امروز است!
  5. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- ارز رمزنگویی بیت کوین
  6. Pingback: آیا blockchain قطعاً می تواند دستورالعمل های دولت فدرال را دور بزند؟- بیت کوینینفوز
  7. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- بروزرسانی بازار بیت کوین
  8. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- fiynex. com
  9. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- Bitcoinasia. Online
  10. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟|پست تجارت نیجریه - پست تجارت نیجریه - وبلاگ اخبار blockchain
  11. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- prvews. com
  12. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟|تجارت پست نیجریه - تجارت نیجریه - پول دیجیتال چین
  13. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- xrpfamily. com
  14. Pingback: آیا blockchain واقعاً می تواند سیاست های دولت را دور بزند؟- Crypto News Herald

پاسخ دهیدلغو پاسخ

فن آوری

Nimasa ، NCC برای ایجاد تنظیم کابل زیر دریایی در نیجریه همکاری می کند

NIMASA, NCC Collaborate to Create Submarine Cable Regulation in Nigeria

توسط Adedapo Adesanya

آژانس مدیریت و ایمنی دریایی نیجریه (NIMASA) و کمیسیون ارتباطات نیجریه (NCC) در حال همکاری برای تهیه یک چارچوب نظارتی برای ارائه دستورالعمل های عملیاتی برای کابل های زیر دریایی و اپراتورهای خط لوله در نیجریه هستند.

اپراتورهای زیردریایی و کابل در نیجریه از دستورالعمل نظارتی به زودی اجرا شده برای کابل های زیر دریایی و خطوط لوله در نیجریه ، مطابق با مفاد کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد قانون دریا (UNCLOS) مطلع شده اند.

مدیرکل NIMASA ، آقای بشیر جمو ، در جلسه قبل از حسابرسی هر دو ارگان دولت در لاگوس در مورد تنظیم کابل زیر دریایی ، آقای بشیر جمو ، خاطرنشان کرد: این آژانس متعهد به سهولت در انجام کار در حین اجرای کنوانسیون های بین المللی است که نیجریه تصویب کرده است واهلی

وی خاطرنشان کرد: با نیجریه اکنون مقصدی برای بازیکنان ارتباطات جهانی ، زمان آن رسیده است که از تخم ریزی کابل در زیر آب جلوگیری شود ، که ممکن است برای حمل و نقل خطرناک باشد.

به گفته وی ، "شایان ذکر است که تخمگذار کابل دریایی بیش از دو دهه در آبهای نیجریه ادامه داشته است. تمرکز ما این است که از امنیت ناوبری حمل و نقل در آبهای نیجریه اطمینان حاصل کنیم که تمام این کابل های زیر آب گذاشته می شوند. "

NIMASA در حال تدوین دستورالعمل ها برای تنظیم اپراتورهای کابل زیر دریایی مطابق با مفاد UNCLOS است. که ما تصویب کرده ایم ، و NIMASA آژانس مسئول اجرای آن خواهد بود.

ما فقط قوانین را اجرا نمی کنیم. ما مشورت می کنیمجایی که مسئولیت یک آژانس متوقف می شود ، جایی است که مسئولیت های آژانس دیگری شروع می شود. همکاری یکی از مؤلفه های اصلی سهولت در انجام کار به نفع کشور است و ما برای دستیابی به این هدف با NCC همکاری نزدیکی خواهیم کرد. "

از طرف وی ، نایب رئیس اجرایی NCC ، آقای عمر گاربا دانباتا ، که توسط مدیر ، نظارت و اجرای انطباق ، آقای Efosa Idehen نماینده بود ، خاطرنشان کرد که استراتژی گفتگوی ذینفعان که توسط Nimasa در تهیه دستورالعمل ها اتخاذ شده است ، اطمینان حاصل می کند. وضعیت برنده و برنده از مدیریت NIMASA برای شامل وزارت دادگستری ، درخواست Nimasa DG که بلافاصله اعطا کرد.

همچنین در این جلسه مدیر کل دفتر اصلاحات خدمات عمومی ، آقای Dasuki Arabi ، که از NIMASA و NCC به دلیل اتخاذ همکاری بین سازمانی مؤثر برای جلوگیری از یک چالش بالقوه برای کشور در آینده تقدیر می کردند ، بود.

NIMASA و NCC همچنین موافقت کردند که زمینه های همپوشانی نظارتی احتمالی را شناسایی و برطرف کنند ، و از یک چارچوب نظارتی بر اساس مشاوره برای ایجاد تحول در اقتصاد دیجیتال نیجریه اطمینان حاصل کنند.

این را به اشتراک بگذارید:

مثل این:

مثل بارگیری

مربوط

فن آوری

چگونه سیاست حفاظت از داده ها در نیجریه در حال تحول برای امنیت مشتریان است

Data protection policy

توسط اوتوری امانوئل

پیشرفت فناوری ارزش داده ها را افزایش داده است و بسیاری از مشاغل حاضر به سرمایه گذاری در آن هستند. این داده ها مستقیم یا غیرمستقیم از مشتریان بدست می آیند. هنگامی که داده ها به طور مستقیم جمع می شوند ، از مشتریان اغلب رضایت خود را خواسته می شود ، و به طور معمول آن را ارائه می دهند. در مقابل ، اطلاعاتی که ناخواسته به دست می آیند ممکن است از طریق ردیابی یا پیوندها به منابعی که از قبل داده های مصرف کنندگان را دارند ، جمع آوری شود. مشاغل از این استراتژی برای بهبود محصولات خود و برای اهداف تحقیق استفاده می کنند.

برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز ، افشای اطلاعات یا سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربر ، حفظ حریم خصوصی داده ها و سیاست های حفاظت از داده ها در حال اجراست. حق مردم برای تصمیم گیری در مورد چگونگی جمع آوری ، استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی آنها به حریم خصوصی داده ها گفته می شود. این شامل اطمینان از اطلاع مردم در مورد اطلاعات جمع آوری شده بر روی آنها ، نحوه استفاده از آن و با چه کسی به اشتراک گذاشته می شود. از طرف دیگر ، سیاستهای حفاظت از داده ها پروتکل هایی هستند که برای محافظت از داده های خصوصی در برابر بهره برداری یا دسترسی غیرمجاز تنظیم شده اند. آنها نیاز به ایجاد مکانیسم های فنی و سازمانی برای محافظت از حریم خصوصی ، قابلیت استفاده و اصالت داده های کاربر و همچنین برای جلوگیری از از بین رفتن ، تخریب یا تغییر آن دارند.

خط مشی های حفاظت از داده ها معمولاً شامل دستورالعمل هایی برای جمع آوری ، پردازش ، ذخیره سازی و دفع داده ها است. آنها همچنین شامل حفاظت از امنیت داده های شخصی مانند رمزگذاری ، محدودیت های دسترسی و پشتیبان گیری منظم هستند. مقررات حریم خصوصی و حفاظت از داده ها در عصر دیجیتال معاصر بسیار مهم است ، زیرا داده های شخصی ضبط می شوند ، پردازش می شوند و بیشتر از هر زمان قبل از آن رد و بدل می شوند.

محافظت از داده های کاربر در نیجریه

آیین نامه حفاظت از داده های نیجریه (NDPR) در سال 2019 با هدف اطمینان از کنترل افراد بر داده های شخصی خود و پردازش عادلانه و قانونی ، در سال 2019 تصویب شد. NDPR دستور می دهد که مشاغل پردازش داده های شخصی قبل از پردازش اطلاعات خود رضایت فرد را دریافت کنند. علاوه بر این ، آنها باید اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از داده های شخصی در برابر سرقت ، از دست دادن و دسترسی غیرمجاز انجام دهند.

نیجریه علاوه بر NDPR ، آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات (NITDA) را برای رسیدگی به مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها و امنیت سایبری تأسیس کرده است. NITDA وظیفه اجرای NDPR را بر عهده دارد و اطمینان حاصل می کند که مشاغل از قوانین حمایت از داده ها پیروی می کنند. علاوه بر این ، NITDA چارچوب ها و توصیه هایی را برای ارائه مشاوره در مورد چگونگی ایجاد امنیت سایبری قابل اعتماد و بافرهای محافظت از داده ها ایجاد کرده است. این قوانین به موضوعاتی مانند اعلامیه های حریم خصوصی ، تجزیه و تحلیل اثر محافظت از داده ها و گزارش نقض می پردازند.

مطابق با NDPR ، مشاغل باید قبل از جمع آوری داده های شخصی خود ، رضایت مردم را به دست آورند و اقدامات امنیتی شدیدی را برای محافظت از آن انجام دهند. مشاغل باید یک افسر حفاظت از داده ها (DPO) را به عنوان بخشی از NDPR منصوب کنند ، که مسئولیت اطمینان از تأیید این قانون را بر عهده دارد. سایر قوانین در نیجریه ، علاوه بر NDPR ، که با حمایت از داده ها سروکار دارد ، قانون آزادی اطلاعات سال 2011 و قانون جرایم سایبری (ممنوعیت ، پیشگیری و غیره) سال 2015 است. این قوانین محافظت از اطلاعات شخصی را تقویت می کند و در عین حال تشریح می کندعواقب نقض قوانین مربوط به حمایت از داده ها.

با تمرکز بر محافظت از اطلاعات شخصی مشتری و اطمینان از پاسخگویی مشاغل در قبال هرگونه تخلف توسط این قوانین ، مقررات مربوط به حمایت از داده های نیجریه به طور مداوم در حال بهبود است.< Pan> مطابق با NDPR ، مشاغل باید قبل از جمع آوری داده های شخصی خود از مردم رضایت دهند و اقدامات امنیتی شدیدی را برای محافظت از آن انجام دهند. مشاغل باید یک افسر حفاظت از داده ها (DPO) را به عنوان بخشی از NDPR منصوب کنند ، که مسئولیت اطمینان از تأیید این قانون را بر عهده دارد. سایر قوانین در نیجریه ، علاوه بر NDPR ، که با حمایت از داده ها سروکار دارد ، قانون آزادی اطلاعات سال 2011 و قانون جرایم سایبری (ممنوعیت ، پیشگیری و غیره) سال 2015 است. این قوانین محافظت از اطلاعات شخصی را تقویت می کند و در عین حال تشریح می کندعواقب نقض قوانین مربوط به حمایت از داده ها.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:05

با تشکر از شما برای پیوستن به بخش سوم مراحل کوچک راه اندازی: سریال بزرگ جهش با هدف کمک به آمریکایی ها از پیشینه های حرفه ای متنوع ، مشاغل کارآفرینی موفق را آغاز می کند و از این طریق اقتصاد ایالات متحده را زنده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال ، پست دوم من را بررسی کنید و برای پیوستن به این جنبش برای رشد اقتصاد از طریق کارآفرینی در مقیاس بزرگ و کوچک ، لطفاً از غرفه راه اندازی دیدن کنید.

در دو قسط اول این سری ، ما در مورد شناسایی نیاز در جامعه (کاملاً تعریف شده) شما و شناسایی ، استفاده و توسعه استعدادها و مهارتهای شما بحث کرده ایم. سومین قدم مهم برای راه اندازی یک سرمایه گذاری موفق ، انجام تحقیقات بازار است ، چه به طور رسمی و چه غیررسمی.

بازار بالقوه محصولات یا خدمات شما را می توان به عنوان استخر مصرف کنندگان یا مشاغل که خرید آنها را در نظر می گیرند تعریف شود. به عبارت دیگر ، آنها نیاز دارند که تجارت شما به آنها کمک کند تا به آنها بپردازند. این مهم است که قبل از تلاش برای انجام تحقیقات ، بازار خود را به وضوح تعریف کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک فروشگاه ورزشی را افتتاح کنید ، باید تصمیم بگیرید که آیا شما به دوندگان ، شناگران ، گلف بازان ، تنیس بازیکنان یا موارد فوق غذا می دهید و همچنین اگر فقط روی یک بخش مانند کفش تمرکز خواهید کرد یا گسترده می شویدپوشاک ، تجهیزات و موارد دیگر. هنگامی که دامنه تجارت بالقوه خود و بازار بالقوه مربوطه را برای محصولات و خدمات خود تعریف می کنید ، باید تعیین کنید که چرا یک مصرف کننده یا تجارت به جای یک رقیب از شما خریداری می کند. آیا کمترین قیمت را ارائه می دهید؟خدمات بی نظیر؟یک محصول منحصر به فرد در جای دیگر در دسترس نیست؟قبل از سرمایه گذاری در وقت و هزینه قابل توجهی در شروع کار خود ، باید طاقچه خود را پیدا کنید و تمایل مشتریان خود را برای پرداخت هزینه های خود تعیین کنید.

برای به دست آوردن چنین اطلاعات مهم ، کارآفرینان از منابع متنوعی برای انجام تحقیقات بازار استفاده می کنند. منابع گسترده ای از اطلاعات جمعیتی ، مانند اتاق بازرگانی محلی شما ، دفتر سرشماری ایالات متحده و SBA ، اطلاعات ارزشمندی را برای صاحبان مشاغل ارائه می دهد و باید کاملاً مورد بررسی قرار گیرد به خصوص همانطور که در نظر دارید که تجارت خود را در کجا قرار دهید (اگر مشتری داشته باشیدموقعیت فیزیکی را نشان می دهد). یکی از ابزارهای ارزشمند که سپتامبر گذشته توسط SBA در دسترس قرار گرفت ، اندازه است. با SizeUp ، می توانید صنعت و شهر و شهر خود را وارد کنید و IT رقابت شما را ترسیم می کند ، و مناطقی را با رقابت فراوان در نارنجی و مناطقی با مشتریان بالقوه زیادی برجسته می کند اما رقیب کمی در سبز است. قیمت و عملکرد رقبای شما نیز در دسترس است که برای مشاغل جدید و در حال گسترش مفید است. SizeUP همچنین می تواند شما را به بهترین کانالهایی که از طریق آن می توانید تبلیغ کنید ، نشان دهد. این ابزار مناطقی را با بالاترین درآمد سالانه برای صنعت منتخب خود نشان می دهد و می توانید نتایج را بر اساس مخاطبان مورد نظر برای هدف قرار دهید. به عنوان مثال ، می توانید از سطح درآمد و سایر فیلترها برای تمرکز روی مصرف کنندگان خاص استفاده کنید.

حتماً تحقیقات اصلی خود را نیز انجام دهید تا اطلاعات خاصی را در مورد مشاغل خاص ، منحصر به فرد خود و زیر مجموعه مصرف کنندگان که امیدوار هستید جذب کنید ، دریافت کنید. چند ابزار تحقیقاتی برای در نظر گرفتن شامل مصاحبه ها ، نظرسنجی ها ، پرسشنامه ها و گروه های متمرکز است که می تواند اطلاعات مهم در مورد اهمیت قیمت و برخی از ویژگی های خاص و همچنین نقاط قوت و ضعف رقبا را شناسایی کند. به عنوان مثال ، قبل از شروع شرکت خود ، Stratus Prep ، من گروه های متمرکز را برای تعیین اندازه بازار و تمایل به پرداخت هزینه خدمات پیشرو و خدمات مشاوره پذیرش در صنعت برگزار کردم. این فرایند همچنین به من کمک کرد تا تشخیص دهم که کدام ویژگی های خاص برای مشتریان بالقوه مهمترین (مانند در دسترس بودن آخر هفته و نیاز برآورده نشده به فضای مطالعه برای دانشجویان) است. سپس اطلاعات مصرف کننده ای را که جمع کردم با ساختار هزینه خود مقایسه کردم تا اطمینان حاصل کنم که حتی پس از هزینه هایی مانند پرداخت کارمندان ، اجاره فضا و تهیه مواد ، این تجارت بر اساس قیمتی که مصرف کنندگان مایل به پرداخت آن بودند ، در کوتاه مدت یا میان مدت سودآور خواهد بودبشرخوشبختانه ، این تحقیق از آنجا که ما در چهار ماه اول عملیات خود سودآور بودیم ، پرداخت شد و از آن زمان تاکنون هرگز به رنگ قرمز نبوده ایم.

مهم است که هنگام انجام تجزیه و تحلیل بازار ، ذهن و سازگار باشید زیرا برخی از بازخورد هایی که می شنوید دقیقاً همان چیزی نیست که انتظار داشتید و به آن امیدوار بودید. ممکن است شما به ایده تجاری خود وابسته باشید و مایل به تغییر چیزی در مورد آن هستید ، اما ممکن است بعد از انجام یک نظرسنجی ، متوجه شوید که مشتریان به دنبال یک سرویس کمی متفاوت یا ویژگی های اضافی هستند. ایده خود را برطرف نکنید ، اما تنظیماتی را برای تأمین خواسته های مشتریان در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که شما فقط یک مصرف کننده هستید و احتمالاً در این مورد کمی احمقانه هستید. شما می خواهید تجارت شما جذابیت نسبتاً گسترده ای داشته باشد.

نمونه ای عالی از شرکتی که چنین تجزیه و تحلیل بازار را انجام داده است JetBlue است که قبل از راه اندازی ، مشخص کرد که مسافران هواپیمایی بیشتر از صندلی های چرمی راحت و سرگرمی های تلویزیونی بیشتر از یک وعده غذایی داغ ، یک کابین درجه یک و دیگری "امکانات" ارائه شده توسط آنها مراقبت می کنند. حامل های میراث. JetBlue در صندلی های به روز شده و تلویزیون سرمایه گذاری کرد و بر یک سفر آرامش بخش و آرام با قیمت نسبتاً متوسط تأکید کرد. کمپین استراتژی چنان موفقیت آمیز بود که سایر شرکتهای هواپیمایی به زودی از این پرونده پیروی کردند و تقلید کنندگان بی شماری ظهور کردند.

نمونه دیگری از شغلی که نیازهای مصرف کننده را برآورده و پذیرفته است ، Starbucks است که یک نوشیدنی روزمره را به یک تجربه تبدیل کرد. در حالی که Starbucks به دلیل قهوه با کیفیت و سایر نوشیدنی های خوشمزه شناخته شده است ، اما به دلیل جو نیز مشهور است ، جایی که متخصصان مشاغل ، دانشجویان ، نویسندگان و هر کسی که می خواهد به عقب برگردد می تواند ساعت ها با WiFi رایگان و یک فضای کاری راحت راه اندازی کند. اصلاحاتی که در استاندارد صنعت ایجاد شده است ، موارد زیر و وفادار را به دنبال دارد ، به همین دلیل امروز در هر گوشه ای استارباکس وجود دارد. استارباکس تعیین کرد که مصرف کنندگان چه می خواستند و چقدر هزینه آن را پرداخت می کنند و یک صنعت را متحول کرده اند.

با انجام تکالیف خود قبل از شروع کار ، می توانید اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدمات شما به درستی قیمت گذاری شده و موقعیت یابی است و بیشترین ویژگی ها را ارائه می دهید. این باعث می شود شرکت شما به یک نیروی قدرتمند در یک چشم انداز تجاری رقابتی تبدیل شود.

شما اکنون با سه قدم اول برای شروع کار خود و انقلابی نه تنها آینده اقتصادی خود بلکه در جامعه و جامعه خود مسلح هستید. سه شنبه آینده را برای مرحله 4 در مورد یافتن و استفاده از راندمان عملیاتی بررسی کنید.

چه چیزی را از طریق تحقیقات بازار خود کشف کرده اید؟در نظرات به من اطلاع دهید ، به من ایمیل بزنید. اگر دوست دارید یک کارآفرین برجسته استارتاپ باشید ، بیوگرافی و تصویر خود را برای من ارسال کنید تا فرصتی برای نمایش در ایمیل هفتگی ما داشته باشید و به دیگران الهام بخشید تا کارآفرینی را دنبال کنند!

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 52 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:04

تفسیر و کتابهای برایان رومنچوک در مورد اقتصاد بازار اوراق قرضه.

صفحات

چهارشنبه ، 18 نوامبر 2015

گسترش مبادله منفی لزوماً نشانه بحران نیست

Chart: 10-Year U.S. Swap Spread

گسترش مبادله به یک ارزش کاملاً منفی در ایالات متحده راهپیمایی کرده است ، که از نظر تاریخی غیرمعمول است. این واقعیت که زمان قبلی که گسترش مبادله منفی بود در طول بحران مالی بود ، این رویداد را جالب تر می کند. اگرچه شکی نیست که دیدن علائم یک بحران مالی قریب الوقوع باعث ایجاد نسخه هیجان انگیز تر می شود ، اما من خیلی متقاعد نیستم که این پیشرفت معامله بزرگی نیست. اگرچه این احتمالاً منعکس کننده برخی از استرس های بازار است ، اما همچنین به ما می گوید که اصلاحات نظارتی در واقع کار می کنند. این مقاله آنچه را که امیدوارم مقدمه ای اساسی برای این موضوع باشد ارائه می دهد.

گسترش مبادله منفی یکی از جابجایی های بازار است که در مقاله "شش چیز بسیار عجیب در بازارهای مالی در سراسر جهان اتفاق افتاده است" توسط تریسی Alloway. همانطور که توسط یک تحلیلگر در مقاله ذکر شد ، این مربوط به اصلاحات نظارتی است.

 

آمروت نشیککار ، تحلیلگر بارکلیز ، در مصاحبه ای گفت: "افرادی که می توانند آن را از بین ببرند ، هزینه های آنها فقط به طور کامل بالا رفت."وی افزود: "ما انتظار بازگشت چشمگیر در حرکات را نداریم."

 

مبادله چیست؟

  • یک طرف دیگر برای 10 سال (که "نرخ مبادله" ثابت در قرارداد است) با مبلغ وام مفهومی به طرف دیگر سود ثابت می پردازد.
  • طرف دیگر نرخ بهره شناور (LIBOR) را پرداخت می کند ، که به طور معمول یک نرخ 3 ماهه است که هر 3 ماه می چرخد.

با این حال ، یک نکته کلیدی باید در نظر داشته باشید که یک مبادله به طور معمول دارای ارزش بازار (ارزش فعلی خالص یا NPV) در بدو است. نرخ ثابت به گونه ای انتخاب شده است که ارزش فعلی (ارزش تخفیف) پرداختهای نرخ شناور مورد انتظار (پیش بینی شده) با ارزش فعلی مبادلات نرخ بهره ثابت مطابقت داشته باشد. این بدان معنی است که هیچ یک از طرفین به یکدیگر وام نمی دهند.(می توان آن را به عنوان یک اوراق با نرخ ثابت تصور کرد که 100 ٪ با نرخ LIBOR تأمین می شود.)

استفاده خسته کننده از مبادله

  • مبادله 10 ساله 2. 14 ٪ بود. وت
  • نرخ خزانه 10 ساله (مجهز) 2. 27 ٪ بود.

بیایید وانمود کنیم که می توانیم یک وثیقه 10 ساله خزانه داری را با 2. 27 ٪ خریداری کنیم.(در دنیای واقعی ، ما باید یک یادداشت خزانه داری را که نزدیک به بلوغ 10 ساله است خریداری کنیم و به طور معمول با منحنی متناسب معامله می کنیم.) گسترش 10 ساله مبادله نرخ مبادله کمتر از نرخ خزانه داری است ، یا-13 امتیاز پایه (-0. 13 ٪).

تصور کنید که ما در حال کار برای یک صندوق سرمایه گذاری نسبتاً خسته کننده هستیم که می خواهد 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خوب در صورتحساب خزانه 3 ماهه داشته باشد ، زیرا ما ریسک اعتباری را دوست نداریم و منتظر هستیم تا نرخ های فدرال را افزایش دهد. ما انتظار داریم که چندین سال در این موقعیت نشسته باشیم و لایحه 3 ماهه را بچرخانیم.

آنچه تحلیلگر کمی شما باید به شما بگوید که از قبض های خزانه داری اجتناب کنید ، و در عوض یک "لایحه خزانه داری مصنوعی" کمی هیجان انگیز ایجاد کنید. موقعیت شامل:

  • 10 میلیون دلار از خزانه های 10 ساله را با 2. 27 ٪ خریداری کنید.
  • پرداخت در تعویض 10 میلیون دلاری 10 ساله با 2. 14 ٪ (دریافت LIBOR).

اگر فرض کنیم که تاریخ پول نقد به درستی تراز شده است ، می بینیم که پرداخت نرخ بهره ثابت در خزانه داری و "پای ثابت" مبادله تقریباً لغو می شود. این صندوق خالص +0. 13 ٪ ثابت ، به علاوه LIBOR را دریافت می کند. این به طور معمول به عنوان "Libor+13" (نقاط پایه) نوشته شده است.

Chart: 3-Month TED Spread

نمودار بالا نشان می دهد که چرا این یک ساختار خوب است. این نشان می دهد که آنچه معمولاً به عنوان 3 ماهه TED گسترش می یابد-خزانه داری/یورودولار گسترش می یابد.(یک یوروودولار یک سپرده USD در یک بانک در لندن است ، و بنابراین نوعی "نرخ بهره بازار آزاد" است ، زیرا این سپرده ها به طور مستقیم توسط فدرال رزرو تنظیم نمی شوند.) این گسترش تقریبی بسیار خوبی از 3 ماهه استلایحه LIBOR/خزانه داری (دو نرخ در Fed H. 15 احتمالاً از کنوانسیون های مختلف نقل قول استفاده می کند). به غیر از یک زن و شوهر از دور (احتمالاً نتیجه زمان اندازه گیری نرخ هماهنگ نمی شود) ، این گسترش به طور کلی یک عدد مثبت است. این همانطور که معمولاً فرض می شود - خزانه داری می تواند با نرخ کمتری نسبت به بانکهای دلار وام بدهد. از آنجا که این سازه Libor+13 را پرداخت می کند ، وانت بازده در مقابل خرید لایحه خزانه 13 امتیاز پایه است ، به علاوه گسترش فوق.

سرمایه گذاران عدالت ممکن است در چنین افزایش عملکرد کوچک خرخر کنند ، اما یک هدف بازده معمولی برای صندوق "پول واقعی" (یعنی صندوق که از اهرم استفاده نمی کند) 20 امتیاز پایه نسبت به شاخص است.

تنها نکته منفی موقعیت این است که شما 3 ماه مقاله ندارید. شما یک جفت ابزار 10 ساله دارید. مبادله و اوراق قرضه 10 ساله تقریباً دقیقاً حساسیت به نرخ بهره مخالف ("DV01") دارند و بنابراین به دلیل تغییر موازی نرخ اوراق قرضه 10 ساله و مبادله ، تقریباً هیچ تغییر ارزش بازار وجود ندارد. یک حرکت علامت به بازار در گسترش مبادله وجود دارد ، اما شما فقط در صورتی که گسترش مبادله منفی تر می شود ، پول خود را از دست می دهید. از آنجا که احتمالاً در نهایت به یک مقدار مثبت باز می گردد (به تصویر زیر مراجعه کنید) زیرا موقعیت به سمت بلوغ می چرخد ، اگر ظرفیت نشستن روی موقعیت را داشته باشید ، این نگرانی نیست. شما می توانید برخی از هزینه های معامله را برای باز کردن موقعیت داشته باشید ، اما با افزایش عملکرد مثبت ("حمل") در طی یک سال به راحتی پرداخت می شود.

استفاده هیجان انگیز تر از مبادله ها

  • یک نقطه پایه ثابت +13 ثابت.
  • شما هزینه تأمین مالی وثیقه 10 ساله ("نرخ repo") را پرداخت می کنید.
  • شما لیبور دریافت می کنید.

از آنجا که صندوق های بازار پول با معاملات repo در مقابل خزانه ها رفتار می کند ، تقریباً همان چیزی است که خرید صورتحساب خزانه داری (که کاملاً صحیح است) ، نرخ بازپرداخت برای اکثر اوراق قرضه بسیار نزدیک به نرخ قبض خزانه است.(اوراق قرضه خاص به "ویژه" می روند و می توانند در بازار repo ارزان تر تأمین شوند ؛ این معمولاً اوراق قرضه معیار است. این توضیح می دهد که چرا معیارها تجارت زیر منحنی های عملکردی مناسب را دارند.)

نتیجه خالص این است که هزینه بودجه تقریباً برابر با منفی گسترش TED است که در بالا نشان داده شده است. به عبارت دیگر ، هزینه بودجه شم ا-13 امتیاز پایه است ، منهای گسترش (معمولاً مثبت) TED. یعنی شما انتظار دارید که یک موقعیت مثبت چربی خوب ایجاد کنید و موقعیتی را برای آن قرار دهید (تقریباً) هیچ پولی را پایین نمی آورید. شما می توانید بازده آبدار خوبی از حقوق صاحبان سهام دریافت کنید ، که باعث می شود صندوق های محافظت از درآمد ثابت قابل دوام باشد.

ارزش منصفانه گسترش مبادله

با نگاهی به تجزیه و تحلیل فوق ، گسترش 10 ساله مبادله باید برابر با میانگین پیش بینی شده از گسترش 3 ماهه LIBOR در طی صورتحساب 3 ماهه خزانه داری در طی 10 سال آینده باشد. از آنجا که ما انتظار داریم که گسترش TED مثبت باشد ، مبادله گسترش "باید" مثبت باشد. آنچه اتفاق افتاده است این است که "انتظارات نرخ" در حال تجزیه است.

آنچه اتفاق افتاده است این است که آیین نامه جدید به این معنی است که دریافت بودجه برای سازه های اهرمی که در بالا توضیح داده شد ، برای داوری های درآمد ثابت دشوار است. تمایل به پایین آمدن نرخ مبادله وجود دارد و افرادی که می توانستند آن را به عقب برگردانند ، فاقد ظرفیت انجام این کار هستند. این امر نمی تواند برای همیشه ادامه یابد ، زیرا افرادی که معاملات غیرقانونی "خسته کننده" را انجام می دهند ، قدم می گذارند تا از گسترش بیش از حد احمقانه جلوگیری شود.

  • یک گروه که نرخ مبادله را پایین می آورد ، مدیران مسئولیت در صندوق ها هستند. آنها می خواهند بدون انجام کاری احمقانه مانند خرید اوراق قرضه ، قرار گرفتن در معرض نرخ بهره خود را خنثی کنند. درعوض ، آنها مبادله های ثابت را دریافت می کنند ، و تخصیص دارایی خود را به سمت دارایی های ریسک کج می کنند (سهام ، آینده سنجاب سنجاب یا هر دارایی که مشاوران آنها به آنها می گویند به آنها اجازه می دهد تا به اهداف بازگشت خود برسند).
  • گروه دیگری که نرخ مبادله را پایین می آورد ، صادرکنندگان اوراق قرضه هستند که اوراق قرضه خود را برای نرخ شناور تعویض می کنند. آنها در مبادله ای ثابت دریافت می کنند تا کوپن ثابت را در وثیقه ای که صادر می کند ، لغو کند تا به یک امنیت با نرخ شناور مصنوعی تبدیل شود. آنها این کار را انجام می دهند زیرا تقاضای بیشتری برای اوراق بهادار با نرخ ثابت صادر شده توسط بخش خصوصی وجود دارد از اینکه تمایل به وام با نرخ ثابت وجود دارد.

باید در نظر داشت که هیچ کس با نرخ مبادله وام نمی گیرد. این فقط یک معیار است که هزینه وام برای همه نسبت به آن اندازه گیری می شود. بنابراین ، هیچ فاکتور "عرضه و تقاضای" طبیعی وجود ندارد که باعث افزایش نرخ مبادله در نتیجه افرادی شود که از هزینه های وام گرفتن ارزان استفاده می کنند (غیر از این واقعیت که دریافت ثابت در مبادله به نظر می رسد به طور فزاینده ای در مقابل گزینه های دیگر غیر جذاب است).

به طور خلاصه ، گسترش مبادله منفی نتیجه مقررات است که توانایی داوری ها را برای بازگرداندن گسترش مبادله به سمت "ارزش عادلانه" مفهومی از جایی که عدم تعادل جریان آنها را محدود می کند ، محدود می کند.

آیا این مهم است؟

دراماتیک مداوم تجزیه و تحلیل از بانکهای سرمایه گذاری وجود دارد که این رویدادهای غیرمعمول قیمت گذاری بازار را برجسته می کند ، آنها را به مقررات سرزنش می کند و در صورت ادامه این اتفاق بد می شود.

در واقع ، این نشانه ای است که آیین نامه در حال کار است. کل نکته تغییرات نظارتی کاهش ریسک پذیری احمقانه در سیستم مالی بود. در نتیجه ، ما باید انتظار اختلال ارزش نسبی بیشتری را در بازارها داشته باشیم. با این حال ، آنها نمی توانند برای همیشه ادامه دهند. سرانجام سرمایه گذاران با ترازنامه های بزرگ اگر همه چیز از خط خارج شود ، قدم می گذارند.

جابجایی در بازارهای درآمد ثابت فقط در صورتی مهم است که وام گیرندگان با ارزش اعتبار نتوانند به اعتبار خود دسترسی پیدا کنند. تعدادی از بنگاه های بسیار اهرم و بنگاه های موجود در صنایع کالا وجود دارند که مشکل دارند. سیستم مالی تمایل به یخ زدن به عنوان آبشار پیش فرض از طریق زنجیرهای شرکتهای بسیار اهرمی که مهندسان مالی تمایل به ایجاد دارند ، دارد. با این حال ، برای من مشخص نیست که آیا اختلالاتی که تاکنون دیده ایم ، قیمت مجدد سالم خطر یا نشانه ای از بروز مشکلات است. در هر صورت ، بازار مبادله ها یک بازار قیمت گذاری است و نه یک بازار بودجه ، و جابجایی در آنجا چیزی در مورد دسترسی به اعتبار دلالت ندارد.

نتایجی که اظهار شده

گسترش مبادله منفی یک فرصت ارزش نسبی فوق العاده ای را فراهم می کند (حداقل برای کسانی که قبلاً جایگاه خود را ندارند) ، اما برای نتیجه گیری کافی نیست که سیستم مالی تحت استرس است که منجر به بحران اعتباری خواهد شد.

(ج) برایان رومانچوک 2015 < Span> جابجایی در بازارهای درآمد ثابت فقط در صورتی مهم است که وام گیرندگان با ارزش اعتبار نتوانند به هر قیمتی دسترسی پیدا کنند. تعدادی از بنگاه های بسیار اهرم و بنگاه های موجود در صنایع کالا وجود دارند که مشکل دارند. سیستم مالی تمایل به یخ زدن به عنوان آبشار پیش فرض از طریق زنجیرهای شرکتهای بسیار اهرمی که مهندسان مالی تمایل به ایجاد دارند ، دارد. با این حال ، برای من مشخص نیست که آیا اختلالاتی که تاکنون دیده ایم ، قیمت مجدد سالم خطر یا نشانه ای از بروز مشکلات است. در هر صورت ، بازار مبادله ها یک بازار قیمت گذاری است و نه یک بازار بودجه ، و جابجایی در آنجا چیزی در مورد دسترسی به اعتبار دلالت ندارد.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:04

مطالب مطالعه به روز شده | * گواهی رایگان * | * طراحی شده توسط کارشناسان صنعت * |دسترسی فوری |پشتیبانی 24/7

صرفه جویی خط دوره

خلاصه

قیمت 12 پوندمالیات بر ارزش افزوده روش مطالعه آنلاین ، در صورت تقاضا این چیست؟ مدت زمان 2 ساعت صلاحیت بدون صلاحیت رسمی گواهینامه ها

  • گواهینامه دوره های نی - رایگان

اطلاعات اضافی

  • مدرس در دسترس دانشجویان است

مقایسه کردن

به سبد اضافه کنید یا سؤال کنید

تعداد به سبد اضافه کن

بررسی اجمالی

بررسی اجمالی

تجزیه و تحلیل فنی رمزنگاری

آیا می خواهید در تجزیه و تحلیل فنی بخش cryptocurrency کار خود را شروع کنید یا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

این تجزیه و تحلیل فنی دوره cryptocurrency توسط کارشناسان صنعت طراحی شده است به گونه ای که به شما کمک می کند تا درک بهتری از تجزیه و تحلیل فنی cryptocurrency داشته باشید.

این تجزیه و تحلیل فنی از آموزش cryptocurrency ، تمام موضوعات را در بر گرفته است تا شما را بهتر برای تجزیه و تحلیل فنی حرفه ای cryptocurrency آماده نگه دارد.

اکنون برای تجزیه و تحلیل فنی موفق در حرفه Cryptocurrency ثبت نام کنید!

این تجزیه و تحلیل فنی آموزش cryptocurrency ارائه می دهد

برنامه تحصیلی

برنامه تحصیلی بخش سخنرانی 1 ساعت 58 متر جمع

ماژول 1: تجزیه و تحلیل فنی Cryptocurrency 13:00

  • 1: تجزیه و تحلیل فنی Cryptocurrency 13:00

ماژول 2: ابزارهای تجاری شما باید 10:00 داشته باشید

  • 2: ابزارهای تجاری شما باید 10:00 داشته باشید

ماژول 3: چک لیست معاملاتی شما باید 04:00 داشته باشید

  • 3: چک لیست معاملاتی شما باید 04:00 داشته باشید

ماژول 4: برندگان در مقابل بازندگان 06:00

  • 4: برندگان در مقابل بازندگان 06:00

ماژول 5: استراتژی معاملات نوسانات ضمنی 07:00

  • 5: استراتژی معاملات نوسانات ضمنی 07:00

ماژول 6: سفارش تجارت 04:00 تنظیم کنید

  • 6: سفارش تجارت 04:00 تنظیم کنید

ماژول 7: تجزیه و تحلیل فنی در مقابل تجزیه و تحلیل بنیادی 05:00

  • 7: تجزیه و تحلیل فنی در مقابل تجزیه و تحلیل بنیادی 05:00

ماژول 8: چگونه و چرا تجزیه و تحلیل فنی 07:00 کار می کند

  • 8: چگونه و چرا تجزیه و تحلیل فنی 07:00 کار می کند

ماژول 9: پشتیبانی و مقاومت 06:00

  • 9: پشتیبانی و مقاومت 06:00

ماژول 10: در کدام بازه زمانی در نمودار باید از 05:00 استفاده کنید

  • 10: باید از کدام بازه زمانی در نمودار 05:00 استفاده کنید

ماژول 11: نحوه خواندن نمودارهای شمعدان ژاپنی 08:00

  • 11: نحوه خواندن نمودارهای شمعدان ژاپنی 08:00

ماژول 12: عناصر نمودار اساسی 08:00

  • 12: عناصر اصلی نمودار 08:00

ماژول 13: نحوه خواندن جلد 03:00

  • 13: نحوه خواندن جلد 03:00

ماژول 14: درک میانگین های متحرک 05:00

  • 14: درک میانگین های متحرک 05:00

ماژول 15: درک روندهای 06:00

  • 15: درک روندهای 06:00

ماژول 16: درک شاخص های 08:00

  • 16: شاخص های درک 08:00

ماژول 17: بهترین نرم افزار مالیاتی رمزنگاری 13:00

  • 17: بهترین نرم افزار مالیاتی رمزنگاری 13:00

رسانه های دوره

رسانه های دوره

شرح

شرح

این تجزیه و تحلیل فنی دوره cryptocurrency برای شما ایده آل است اگر می خواهید در مورد تجزیه و تحلیل فنی Cryptocurrency با جزئیات بیشتر بدانید. ما این تجزیه و تحلیل فنی دوره رمزنگاری را به چندین سخنرانی جدا کرده ایم و تمام عناصر اساسی تجزیه و تحلیل فنی رمزنگاری را پوشش می دهد. این مهارت و دانش صنعت را در اختیار شما قرار می دهد تا حرفه خود را در تحلیل فنی زمینه cryptocurrency تقویت کنید.

مجوز

پس از اتمام موفقیت آمیز این تجزیه و تحلیل فنی دوره cryptocurrency ، یک گواهی دیجیتال رایگان فوری دریافت خواهید کرد.

این دوره برای کیست؟

این دوره برای کیست؟

این تجزیه و تحلیل فنی آموزش cryptocurrency برای همه باز است.

الزامات

الزامات

برای این تجزیه و تحلیل فنی دوره cryptocurrency ، شما نیازی به صلاحیت رسمی ندارید.

مسیر شغلی

مسیر شغلی

این تجزیه و تحلیل فنی دوره cryptocurrency به شما کمک می کند تا در این صنعت شغلی کسب کنید.

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

در حال حاضر هیچ پرسش و پاسخ برای این دوره وجود ندارد. اولین نفری باشید که سوالی می پرسد.

یک سوال بپرسید

گواهینامه ها

گواهینامه ها

گواهینامه دوره های نی

گواهی دیجیتال - شامل

با اتمام تمام سخنرانی ها قابل بارگیری خواهد بود

بررسی

بررسی

در حال حاضر هیچ بررسی ای برای این دوره وجود ندارد. اولین نفری باشید که نظر میدهد.

به سبد اضافه کنید یا سؤال کنید

دوره ارائه شده توسط

تعداد به سبد اضافه کن تعداد به سبد اضافه کن هزینه را گسترش دهید اقساط بدون بهره بیشتر بخوانید 14 روز بازگشت پول تضمین کنید این چیست؟ هدیه گزینه ها این چیست؟ خرید برای شما تیم؟این چیه؟ پرداخت کردن فاکتور این چیست؟ گزارش این دوره

اطلاعات حقوقی

این دوره توسط ارائه دهنده دوره در Reed. co. uk تبلیغ می شود ، که شرایط و ضوابط آن اعمال می شود. خریدها به طور مستقیم از ارائه دهنده دوره انجام می شود و به همین ترتیب ، محتوا و مواد به طور مستقیم توسط ارائه دهنده دوره تهیه می شوند. رید به عنوان نماینده عمل می کند و در رابطه با این دوره فروشنده نیست. تنها مسئولیت رید تسهیل پرداخت شما برای این دوره است. این وظیفه شماست که با شرایط و ضوابط ارائه دهنده دوره بررسی و موافقت کنید و خود را در مورد مناسب بودن دوره ای که قصد خرید دارید ، برآورده کنید. رید هیچ مسئولیتی در قبال محتوای دوره و/یا مواد مرتبط نخواهد داشت.

متداول

روش مطالعه به چه معنی است؟

روش مطالعه فرمی را که در آن دوره ارائه می شود ، توصیف می کند. در دوره های رید ، دوره ها به چندین روش از جمله دوره های آنلاین برگزار می شود ، که در آن می توان به محتوای دوره از راه دور و دوره های کلاس درس دسترسی پیدا کرد ، جایی که دوره ها به صورت حضوری در یک مکان کلاس ارائه می شوند.

ساعت/امتیاز CPD چیست؟

CPD مخفف ادامه پیشرفت حرفه ای است. اگر در حرفه های خاص یا برای شرکت های خاص کار می کنید ، کارفرمای شما ممکن است شما را ملزم به تکمیل تعدادی ساعت یا امتیاز CPD ، در هر سال کند. شما می توانید طیف وسیعی از دوره های CPD را در دوره های NEED پیدا کنید که بسیاری از آنها به صورت آنلاین قابل تکمیل هستند.

"صلاحیت تنظیم شده" چیست؟

صلاحیت تنظیم شده توسط یک موسسه یادگیری که توسط یک نهاد دولتی تنظیم می شود ، ارائه می شود. در انگلیس ، نهاد دولتی که دوره ها را تنظیم می کند بسیار عالی است. صلاحیت های تنظیم شده OfQual در چارچوب صلاحیت های تنظیم شده (RQF) قرار دارد ، که می تواند به دانش آموزان کمک کند تا درک کنند که چگونه صلاحیت های مختلف در زمینه های مختلف با یکدیگر مقایسه می شوند. این چارچوب همچنین به دانشجویان کمک می کند تا درک کنند که برای پیشرفت به سمت یک هدف یادگیری عالی ، مانند مدرک دانشگاهی یا جایزه آموزش عالی معادل ، چه مدارکی لازم دارند.

دوره "تأیید شده" چیست؟

یک دوره تأیید شده یک دوره مبتنی بر مهارت است که توسط یک نهاد اعطای مستقل مورد بررسی قرار گرفته و تأیید شده است. دوره های تأیید شده تنظیم نمی شوند ، بنابراین منجر به صلاحیت نمی شوند - با این حال ، دانش آموز معمولاً می تواند در صورت تمایل یک گواهینامه بدنه جایزه را خریداری کند. برخی از نهادهای اعطای شده - مانند طرح مجوز کیفیت و TQUK - طرح های تاییدیه را به عنوان راهی برای کمک به دانشجویان در انتخاب بهترین دوره های مبتنی بر مهارت برای آنها تهیه کرده اند.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 49 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:03

این ماشین حساب سود Crypto چه کاری انجام می دهد؟

این یک ماشین حساب سود cryptocurrency است که به کاربران امکان می دهد سود یا ضرر خود را هنگام خرید و فروش یک رمزنگاری مانند بیت کوین یا اتریوم محاسبه کنند.

کاربر مبلغ سرمایه گذاری اولیه ، قیمت خرید و قیمت فروش خود را وارد می کند و ماشین حساب سود/زیان دلار و همچنین درصد سود/ضرر را محاسبه می کند.

علاوه بر این ، این ماشین حساب سرمایه گذاری رمزنگاری مبلغ کل خروجی را نشان می دهد که مجموع سرمایه گذاری اولیه و سود/ضرر است.

ماشین حساب فقط هنگامی که یک سکه ، قیمت خرید و قیمت فروش انتخاب می شود ، خروجی را نشان می دهد و قسمت های خروجی فقط خواندنی هستند.

نحوه استفاده از این ماشین حساب سود Crypto

برای استفاده از این ماشین حساب ، این مراحل را دنبال کنید:

  1. میزان سرمایه گذاری اولیه خود را در زمینه "سرمایه گذاری" وارد کنید.
  2. قیمتی را که در آن Cryptocurrency را در قسمت "قیمت خرید" خریداری کرده اید وارد کنید.
  3. قیمتی را که در آن cryptocurrency را در قسمت "قیمت فروش" فروخته اید وارد کنید.
  4. هرگونه هزینه سرمایه گذاری (هزینه معاملات) "هزینه سرمایه گذاری" را وارد کنید
  5. هر هزینه خروج را در قسمت "هزینه خروج" وارد کنید.
  6. ماشین حساب به طور خودکار سود/ضرر ، درصد سود/زیان و کل میزان خروج را بر اساس ورودی های ارائه شده محاسبه می کند.
  7. خروجی در قسمت های "سود/ضرر" و "کل مبلغ خروج" نمایش داده می شود.

توجه: هنگام انتخاب سکه ، قیمت خرید و فروش ، ماشین حساب فقط خروجی را نمایش می دهد. قسمتهای خروجی فقط خواندنی هستند ، بنابراین شما نمی توانید هیچ مقداری را مستقیماً در آنها وارد کنید.

چگونه سود رمزنگاری را محاسبه کنیم؟

محاسبه سود رمزنگاری مشابه محاسبه سود در ارز فیات است. برای محاسبه سود برای cryptocurrency ، این مراحل را دنبال کنید:

1. خریدهای دارایی رمزنگاری خود را تخمین بزنید

این شامل فهمیدن مبلغی است که برای خرید یک رمزنگاری خاص هزینه کرده اید.

2. ارزش فعلی بازار دارایی های خود را تعیین کنید

از منابع آنلاین برای بررسی قیمت فعلی بازار هر رمزنگاری در نمونه کارها خود استفاده کنید.

3. تفاوت بین قیمت خرید و فروش را محاسبه کنید

برای تعیین سود رمزنگاری خود ، قیمت خرید را از قیمت فروش برای هر دارایی کم کنید.

4- کل سود یا ضرر را محاسبه کنید

همه اختلافات را در تمام دارایی ها اضافه کرده و هرگونه هزینه ای را که در این راه متحمل شده است اضافه کنید تا سود کل بیت کوین (یا ضرر) خود را بدست آورید.

هزینه های سرمایه گذاری چیست؟

هزینه های سرمایه گذاری هزینه هایی است که برای خدمات مدیریت پول شما مانند مشاوره ، کمیسیون و خدمات مربوط به فروش یا خرید سرمایه گذاری های رمزنگاری شده متحمل شده است.

این هزینه ها باید هنگام محاسبه کل سود رمزنگاری یا ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری های مربوط به فضای Web3 در نظر گرفته شود.

چرا محاسبه سود رمزنگاری مهم است؟

محاسبه سود رمزنگاری مهم است زیرا به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا سود سرمایه سرمایه گذاری های خود را پیگیری کنند.

دانستن سود یا خسارات خود به شما امکان می دهد استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کنید ، و همچنین خطرات احتمالی مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را مشخص کنید.

محاسبه سود رمزنگاری به سرمایه گذاران کمک می کند تا تعیین کنند که آیا بازده سرمایه گذاری های خود را انجام می دهند ، که می تواند بر تصمیمات آینده مربوط به معاملات رمزنگاری تأثیر بگذارد.

چگونه می توان از سرمایه گذاری های cryptocurrency سود برد؟

سودآوری از سرمایه گذاری های cryptocurrency برای افزایش سرمایه می تواند با داشتن درک جامع از بازار و استفاده از یک استراتژی سرمایه گذاری صحیح به حداکثر برسد.

سرمایه گذاران باید تحقیقات خود را در مورد سکه های مختلف موجود انجام دهند و عواملی از قبیل نوسانات کوتاه مدت ، تأمین سکه ، سرمایه بازار و نوسانات قیمت تاریخی هنگام تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری را در نظر بگیرند.

معامله گران همچنین باید استراتژی های مدیریت ریسک را برای محافظت از سرمایه گذاری خود در برابر خطرات نزولی ، از جمله تنظیم سفارشات متوقف کردن متوقف یا استفاده از اهرم برای کاهش ضرر ، تدوین کنند.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:03

PayPal

قیمت سهام PayPal (NASDAQ: PYPL) سال 2023 را با افزایش شدید شروع کرد زیرا سهام در دو هفته اول ژانویه 20 ٪ افزایش یافت. با این حال ، این به دنبال یک فروش قوی بود که قیمت آن نه تنها به پایین ترین سالانه آن بلکه پایین ترین سطح آن در شش سال گذشته بود.

سهام پی پال چیست؟

شرکت PayPal یک شرکت فناوری مالی آمریکایی (FINTECH) است که راه حل های پرداخت آنلاین و انتقال پول را به بازرگانان و افراد در 190 بازار در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت در ابتدا به عنوان Confinity راه اندازی شد و بعداً نام PayPal را پذیرفت.

پس از IPO در سال 2002 ، سهام پی پال در بورس NASDAQ تحت عنوان NASDAQ: PYPL ذکر شد. سهام PayPal در حال حاضر با 64. 5 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار سهام پی پال

براساس جدیدترین اخبار پی پال ، بازوی سرمایه گذاری این شرکت 52 میلیون دلار بودجه برای راه اندازی Web3 Magic را هدایت کرده است. سایر سرمایه گذاران قابل توجه که در دور بودجه استراتژیک شرکت می کنند شامل کروبی ، همگام سازی ، KX ، Northzone و Volt Capital بودند. Magic یک ارائه دهنده خدمات کیف پول به عنوان یک سرویس است که در انتقال صاف خود به Web3 به مشاغل کمک می کند.

نمودار پی پال هفتگی

PayPal stock history

پیش بینی سهام پی پال امروز

قیمت سهام پی پال از هفته گذشته در حال افزایش است. Pypl Price از کمترین سالانه 59 دلار بازگردد. با توجه به حرکت در پشت گزاف گویی فعلی ، سهام ممکن است به زودی مقاومت 68. 5 دلار را دوباره امتحان کند.

من پیش بینی قیمت پی پال و معاملات شخصی خود را در گروه Telegram رایگان به اشتراک می گذارم ، که از آن استقبال می کنید.

پیش بینی قیمت سهام پی پال 2023

قیمت سهام PYPL در ژانویه 2023 بیش از 20 ٪ پمپ شد. با این حال ، گاوها حرکت خود را از دست دادند و خرس ها قیمت را واقعاً سخت کردند. در نتیجه ، سهام از سال 2017 در ماه مه 2023 به پایین ترین سطح خود کاهش یافته است. پس از گزاف گویی از این پایین ، قیمت سهام پی پال اکنون با 64. 5 دلار معامله می شود.

پیش بینی قیمت سهام PayPal من تا زمانی که سطح 68 دلار را پس بگیرد ، نزولی باقی خواهد ماند. این سطح پشتیبانی قبلی بود که اکنون ممکن است به عنوان یک مقاومت عظیم عمل کند.

پیش بینی قیمت سهام پی پال 2025

در دو سال آینده در دنیای fintech اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد. تحلیلگران انتظار دارند که اقتصاد ایالات متحده در اواخر سال جاری وارد رکود اقتصادی شود. اگر این اتفاق بیفتد و اقتصاد کوچک شود و رکود اقتصادی طولانی شود ، ممکن است قیمت پی پال به 25 دلار کاهش یابد ، که این نیز هدف قیمت تجزیه اخیر از الگوی مثلث صعودی است.

PayPal stock price chart

پیش بینی قیمت سهام پی پال 2030

پیش بینی قیمت سهام پی پال 2030 حدس هر کسی است ، زیرا جهان می تواند در هفت سال آینده مکانی کاملاً متفاوت باشد. پیشرفت های مداوم در زمینه های Web3 و هوش مصنوعی ممکن است کل چشم انداز فنی را طی یک دهه آینده تغییر دهد.

در حالی که cryptocurrency ممکن است در سالهای آینده به یک روش غالب برای معامله از طریق اینترنت تبدیل شود ، من هنوز هم فکر می کنم پی پال زنده خواهد ماند زیرا در حال حاضر سرمایه گذاری در مشاغل Web3 است.

سهام پی پال در 5 سال کجا خواهد بود؟

بسیاری از بازیگران جدید بازار در حال حاضر برای پول خود پیپال را اجرا می کنند. علاوه بر این ، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که بازار سهام ایالات متحده در 5 سال آینده به یک تمام وقت جدید نرسد. بنابراین ، احتمالاً قیمت سهام PayPal در 5 سال آینده زیر 100 دلار باقی خواهد ماند. با این حال ، چیزهای زیادی به شرایط جهانی اقتصاد کلان بستگی دارد.

چرا سهام پی پال در حال کاهش است؟

در گزارش درآمد Q1 2023 ، شرکت پی پال تخمین های EPS و درآمد خود را شکست داد. با این حال ، NASDAQ: سهام PYPL به دلیل راهنمایی تیتر در حاشیه های کم کار ، هنوز هم بسیار سخت مخزن شد. بسیاری از تحلیلگران فکر می کنند که سهام کم ارزش شده است.

آیا باید سهام پی پال را بخرم؟

این یک سوال بسیار ذهنی است ، زیرا ممکن است انتظارات سرمایه گذاری هر فرد متفاوت باشد. اول از همه ، شما باید بازه زمانی سرمایه گذاری خود را تعیین کنید. اگر برای میان مدت سرمایه گذاری می کنید ، باید با دقت از مقاومت 68 دلار استفاده کنید. این می تواند یک سیگنال طولانی برای یک راهپیمایی بزرگ در یک بازه زمانی بالاتر باشد.

چگونه سهام پی پال را بخریم؟

روش های زیادی برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض عملکرد قیمت قیمت سهام پی پال وجود دارد. بهترین راه خرید سهام پی پال در سایت های کارگزاری آنلاین مانند Robinhood ، Etoro و کارگزاران تعاملی است. من شخصاً از Exness استفاده می کنم ، که یک کارگزار پیشرو با یک فرآیند ثبت نام بسیار سریع است. شما باید قبل از سرمایه گذاری در هر سهام ، محدودیت های ریسک خود را تعریف کنید.

چه کسی صاحب سهام پی پال است؟

اندکی پس از IPO 2002 ، پی پال با قیمت 1. 5 میلیارد دلار توسط eBay به دست آمد. با این حال ، در سال 2016 eBay شرکت تابعه خود PayPal را خاموش کرد تا دوباره به یک نهاد مستقل تبدیل شود. شرکت Vanguard Group ، شرکت در حال حاضر بزرگترین سهامدار این شرکت است. این شرکت 8. 5 ٪ از سهام ممتاز شرکت PayPal Holdings Inc. BlackRock ، Inc. دومین سهامدار بزرگ است که دارای 6. 8 ٪ سهام مشترک است.

سهام پی پال امسال چقدر افزایش یافته است؟

قیمت سهام پی پال در ابتدای سال 2023 قدرت نشان داد زیرا سهام بیش از 20 ٪ افزایش یافته است. پس از این ، سهام بسیار سخت شروع به مخزن کرد و از آن زمان تاکنون در یک مارپیچ رو به پایین قرار داشته است. این بدان معنی است که سهام PYPL از ابتدای سال جاری 12. 5 ٪ کاهش یافته است.

نتیجه

با توجه به مقاله فوق ، به نظر نمی رسد که سهام پی پال در حال حاضر خرید خوبی باشد ، زیرا در شش سال گذشته در پایین ترین سطح خود تجارت می کند. اگر سهام از 68 دلار پشتیبانی کند ، من انتظار می رود یک تظاهرات تسکین یافته قوی باشد ، اما خیلی زود حدس می زنم. همچنین بستگی زیادی به فدرال رزرو ایالات متحده دارد که قرار است در مورد نرخ بهره در جلسه FOMC این ماه تصمیم بگیرد.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 49 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:02

در سریال "Cryptocurrency Trading 101" ، ما در حال بررسی اصول اساسی تجارت Cryptocurrency هستیم. برخی از مباحث اخیر که ما پوشش داده ایم شامل موارد زیر است.

  • Trading Crypto 101: نمودارهای قیمت شمعدان
  • معاملات Crypto 101: کتاب سفارش مبادله
  • معاملات Crypto 101: گسترش بازار مبادله
  • Crypto Trading 101: انتخاب دارایی نمونه کارها
  • Crypto Trading 101: ابزارهای تحقیقاتی

هرکسی که به دنبال دسترسی به داده های تجاری Crypto تاریخی است ، باید از API های توسعه دهنده میگو استفاده کند. همچنین ، فراموش نکنید که به انجمن Telegram ما بپیوندید تا با آخرین مطالب ما به روز بمانید.

تاریخچه تجارت مبادله راهی برای بازرگانان است که آخرین معاملات خرید و فروش را که در یک مبادله اجرا شده اند ، بخوانند. هنگامی که مشتری با استفاده از مبادله تجارت در یک جفت معاملاتی را انجام می دهد ، تجارت تکمیل شده برای سایر معامله گران در بورس پخش می شود. برخی از مبادلات محبوب ترین شامل Binance ، Coinbase Pro ، Bittrex و Kraken است.

سفارشات باز از طریق فید تاریخ تجارت پخش نمی شود. این سفارشات در کتاب سفارش مبادله نمایش داده می شود. در مقاله ما در اینجا بیشتر در مورد کتاب سفارشات بیشتر بدانید.

پس از پر شدن سفارش باز یا تا حدی ، سایر معامله گران از طریق به روزرسانی های زنده به تاریخ تجارت اطلاع داده می شوند. این داده ها به طور معمول از طریق یک وب سایت در زمان واقعی پخش می شوند زیرا هر تجارت شخصی انجام می شود. به این ترتیب معامله گران می توانند تغییرات را به صورت زنده پردازش کنند.

ما می توانیم نمونه ای از تاریخچه تجارت مبادله را برای جفت تجارت BTC/USDT در سمت راست پیدا کنیم.

در این مثال ، BTC ارز پایه خواهد بود و USDT ارز نقل قول خواهد بود.

هنگامی که شخصی تجارت خود را در مبادله جفت تجارت BTC/USDT انجام می دهد ، تجارت جدید فوراً به این فید اضافه می شود و برای همه کسانی که منتظر دریافت آخرین معاملات هستند ارسال می شود.

3 قطعه داده ای که در اینجا می بینیم عبارتند از:

  1. اندازه تجارت از نظر ارز پایه است. در این حالت ، اندازه از نظر بیت کوین است.
  2. قیمت تجارت از نظر ارز نقل قول است. در این مثال ، قیمت از نظر USDT است.
  3. زمانی که تجارت صورت گرفت.

تجارت که در آن صاحب خرید بیت کوین به عنوان سبز مشخص می شود ، در حالی که تجارت در جایی که صاحب فروش بیت کوین را به USDT می فروشد با متن قرمز مشخص شده است.

تاکر به شخصی در تجارت که از بازار عبور کرده است اشاره می کند و دستور باز دیگری را در کتاب سفارش مبادله گرفته است. بنابراین ، گیرنده نقدینگی را از مبادله خارج می کند و تجارت را اجرا می کند.

علاوه بر کدگذاری رنگ متن قیمت ، همچنین می توانیم ببینیم که در پشت هر ردیف تجاری میله های ضعیفی وجود دارد. این میله ها نشان دهنده بزرگی اندازه تجارت است. هرچه اندازه تجارت بزرگتر باشد ، نوار طولانی تر است.

هر نوار نسبت به اندازه بزرگترین نوار که در حال حاضر در لیست نشان داده می شود ، مقیاس بندی می شود. بزرگترین تجارت در این لیست با نوار مشخص می شود که کل طول ردیف را مصرف می کند.

تفسیر

اکنون که ما درک کلی از اطلاعات ارائه شده در تاریخ تجارت بورس داریم ، می توانیم به درک چگونگی استفاده از این اطلاعات در هنگام تجارت بپردازیم.

از آنجا که بازارهای cryptocurrency بی ثبات هستند ، شرایط می تواند در یک لحظه توجه کند. در نتیجه ، بسیاری از معامله گران چشمان خود را چسبیده به جریان داده های زنده نگه می دارند و منتظر هستند تا حرکت بزرگ بعدی را انجام دهند.

تاریخ تجارت می تواند به ما در تعیین جهت بازار در یک لحظه معین کمک کند.

اگر سابقه تجارت با ردیف های سبز سفارشات پر شده باشد ، این نشان می دهد که بسیاری از خریداران در حال حاضر سفارشاتی را برای مبادله دریافت می کنند. با قدرت خرید کافی ، قیمت دارایی می تواند افزایش یابد.

برعکس نیز درست است. هنگامی که تاریخ تجارت با ردیف های قرمز پر می شود ، این می تواند نشانگر افزایش ناگهانی افرادی باشد که دارایی می فروشند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت دارایی در نتیجه کاهش یابد.

این مشاهدات سریع می تواند نگاهی اجمالی به جهت و حرکت در حال حاضر در بازار داشته باشد.

خوانده های خوب اضافی

historical trade data article segment.png

درباره ما

میگو یک بستر جمع آوری حساب برای cryptocurrency است. این برنامه برای بازرگانان حرفه ای و تازه کار طراحی شده است تا در مورد صنعت در حال رشد رمزنگاری بیاموزند. تجارت با سهولت ، عملکرد خود را پیگیری کنید و بازار را تجزیه و تحلیل کنید. میگو یک بستر قابل اعتماد برای تجارت بیش از 13B دلار دارایی های دیجیتال است.

برای به روزرسانی ما را در توییتر دنبال کنید!

با تشکر از توقف در!

تیم میگو

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 54 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:01

توکن های بومی در بیشتر موارد مانند ADA رفتار می کنند. با این حال ، ADA ارز اصلی Cardano است و تنها ارز است که برای اهداف ویژه ای مانند پرداخت هزینه یا کسب پاداش استفاده می شود.

می تواند در معاملات ارسال شود

در خروجی های UTXO قابل نگهداری است

با خروجی اسکریپت می توان قفل کرد

می تواند به آدرس مبادله ارسال شود

می توان آنرا خرد/سوزانده شد

ADA نمی تواند ایجاد یا نابود شود ،

شناسه خط مشی آن با یک اسکریپت مطابقت ندارد.

می تواند برای پرداخت هزینه ، دریافت استفاده شود

ADA تنها ارز است که می تواند برای آن استفاده شود

پرداخت هزینه و کسب پاداش.

می تواند برای پوشش حداقل استفاده شود

ADA تنها ارز است که می توان از آن استفاده کرد

چگونه نشانه های بومی با نشانه های ERC20 مقایسه می شوند؟

ERC20 یک استاندارد توکن Ethereum است که به منظور صدور توکن در سیستم عامل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این نوع توکن در این واقعیت نهفته است که می تواند ارزش را نشان دهد و برای اهداف مانند پرداخت ، انتقال ارزش ، مبادله ، پاداش یا مشوق ها ، دسترسی به خدمات و محصولات ، نشان دهنده حق رأی و غیره باشد. هر دو ویژگی ابزار و امنیتی ، که طیف وسیعی از موارد استفاده احتمالی را برای مشاغل ، برنامه ها و شرکت ها باز می کند.

در Cardano ، کاربران می توانند نشانه های بومی ایجاد کنند که اهداف فوق را ارائه دهند و علاوه بر این ، ایجاد دارایی های منحصر به فرد (غیر قابل رگ) که نمایانگر ارزش مانند املاک و مستغلات یا حقوق فکری است ، به عنوان مثال (در اتریوم ، این عملکرد نیاز داردیک استاندارد جداگانه ، ERC721).

بر خلاف نشانه های ERC20 ، ردیابی و حسابداری از نشانه های بومی توسط دفترچه بومی پشتیبانی می شود (نشانه های ERC20 برای دستیابی به همان چیزها به قراردادهای هوشمند نیاز دارند). یک مزیت مهم در استفاده از نشانه های بومی این است که آنها برای انتقال ارزش خود نیازی به قراردادهای هوشمند ندارند و می توانند در کنار انواع دیگر نشانه ها منتقل شوند. همچنین ، بر خلاف ERC20 ، نشانه های بومی برای ردیابی معاملات نیازی به هزینه انتقال ویژه یا منطق اضافی برای دستیابی به رویداد ندارند.

رابطه با blockchain

یک استاندارد قرارداد ، کاربران کپی چسباندند

کد استاندارد را تغییر داده و آن را اصلاح کنید.

استاندارد نیستبیشترین عملکرد

در خود لجر ساخته شده است.

یک قرارداد هوشمندانه استحکام

یک اسکریپت سیاست گذاری در هر اسکریپت

زبان پشتیبانی شده توسط Cardano

به یک قرارداد هوشمند نیاز دارد

منطق مینینگ را می توان سفارشی کرد؟

به یک قرارداد هوشمند نیاز دارد

توسط سایر هوشمند قابل استفاده است

قراردادهای بدون پشتیبانی ویژه؟

می تواند در کنار دیگر منتقل شود

منطق انتقال ارائه شده توسط

کپی کردن از الگوی ERC20

خود لجر Cardano

منطق انتقال را می توان سفارشی کرد

برای انتقال به هزینه های ویژه نیاز دارد

نیاز به انجام رویداد اضافی دارد

منطق برای ردیابی نقل و انتقالات

از نشانه های غیرقانونی پشتیبانی می کند

ارائه شده توسط هوشمند عملیاتی

ارائه شده توسط سرور ابرداده خارج از زنجیره

امنیت¶

نشانه های ERC20 در برابر طیف گسترده ای از مسائل امنیتی آسیب پذیر بوده اند. این امر با این واقعیت است که ایجاد Token ERC20 نیاز به اصلاح دستی استاندارد قرارداد دارد ، که می تواند منجر به خطا و اشکالات احتمالی شود. ایجاد و معامله کردن نشانه ها به طور بومی احتمال خطای انسانی را از بین می برد ، زیرا خود دفترچه منطق توکن را کنترل می کند. علاوه بر این ، آسیب پذیری های بیش از حد و زیر جریان که برای ERC20 وجود دارد ، برای نشانه های بومی از بین می روند ، زیرا زبان اسکریپت کاردانو دارای عدد صحیح با اندازه ثابت نیست و خود Ledger (به جای کد کاربر ERC20) حرکت توکن را ردیابی می کند.

خطاهای کاربر در کپی کردن کد استاندارد

تمام عملکردهای مشترک توسط دفترچه ارائه شده است

زبان های اسکریپت کاردانو عدد صحیح با اندازه ثابت ندارند

کد کاربر فقط در موارد بسیار خاص برای تأیید اعتبار سنجی نامیده می شود.

انکار خدمات از طریق حملات قیمت گاز

انکار حملات خدماتی به کل سیستم هنوز هم امکان پذیر است.

© کپی رایت 2020 ، IOHK Revision D24FD40C.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 47 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:01

S& P 500 نیز یک شبه سقوط کرد، با برخی فروش های سنگین به دلیل نتایج ضعیف. پس از اینکه این سازنده خودروهای الکتریکی کمترین حاشیه سود ناخالص سه ماهه خود را در دو سال اخیر ثبت کرد، سهام تسلا 9. 7 درصد سقوط کرد. پس از اینکه اپراتور بی سیم برآوردهای درآمد و جریان نقدی را از دست داد، سهام AT& T 10. 4 درصد کاهش یافت.

Recession fears set stocks on course for weekly drop

سهام آسیایی در روز جمعه به سمت بدترین هفته خود در یک ماه و نیم نزول کردند و نفت کاهش یافت، در حالی که اوراق قرضه از بهترین قیمت خود در هفته های اخیر برخوردار شدند زیرا داده ها و درآمدهای ایالات متحده نشانه هایی از ضعف را نشان دادند.

ارقام یک شبه نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها برای دریافت مزایای بیکاری و فعالیت‌های تولیدی در منطقه میانی آتلانتیک به پایین‌ترین سطح خود در نزدیک به سه سال گذشته سقوط کرده است.

با توجه به سیگنال‌های دیگر مبنی بر کند شدن رشد بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، داده‌ها به کاهش 2. 4 درصدی قیمت‌های آتی نفت خام برنت کمک کرد تا 2. 4 درصد کاهش یابد تا شدیدترین کاهش یک روزه در پنج هفته گذشته باشد.

اوراق خزانه ایالات متحده افزایش یافت و بازدهی دو ساله بیش از 9 واحد پایه یک شبه کاهش یافت، زیرا سرمایه گذاران برای ایمنی و شرط بندی چرخه پیاده روی ایالات متحده تمام شده است.

در اوایل روز آسیا، گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0. 3 درصد پایین‌تر و 1 درصد در هفته تا کنون کاهش داشت، که بدترین عملکرد آن از زمان نگرانی‌های ثبات بانکی بازارها در اواسط ماه مارس است.

تاپاس استریکلند، رئیس اقتصاد بازار بانک ملی استرالیا، گفت: «روند افزایش مطالبات بیکاری به وضوح کاهش در بازار کار را نشان می‌دهد و با دیدگاه‌های مربوط به رکود اقتصادی ایالات متحده در سال 2023 بازی می‌کند».

شاخص اقتصادی پیشرو ایالات متحده، معیاری از فعالیت های اقتصادی آینده، نیز یک شبه به پایین ترین سطح خود از نوامبر 2020 سقوط کرد و نشان دهنده رکود اقتصادی از اواسط سال 2023 است.

S& P 500 نیز یک شبه سقوط کرد، با برخی فروش های سنگین به دلیل نتایج ضعیف. پس از اینکه این سازنده خودروهای الکتریکی کمترین حاشیه سود ناخالص سه ماهه خود را در دو سال اخیر ثبت کرد، سهام تسلا 9. 7 درصد سقوط کرد. پس از اینکه اپراتور بی سیم برآوردهای درآمد و جریان نقدی را از دست داد، سهام AT& T 10. 4 درصد کاهش یافت.

سیگنال‌های کاهش سرعت نیز بر دلار آمریکا تأثیر گذاشته است زیرا معامله‌گران روی کاهش 50 واحدی نرخ بهره در آمریکا در سال جاری شرط‌بندی کرده‌اند.

حرکات در تجارت آسیا اندک بود، اما یورو نزدیک به بالاترین سطح یک ساله هفته گذشته در 1. 0971 دلار باقی مانده است.[FRX/]

ین در نرخ 134. 11 در برابر دلار در نوسان بود، اگرچه دلار نیوزلند پس از داده های تورمی ضعیف تر از حد انتظار در روز پنجشنبه، 0. 6162 دلار ضرر کرد.

بازار ژاپن در منطقه بسیار مهم بود و نیکی با هشت ماهه بالا و در مسیر دومین سود متوالی هفتگی قرار گرفت.

حاکمیت شرکتی در ژاپن به طور ناگهانی به یک دلیل تبدیل شده است و به نظر می رسد که سومین بازار سهام بزرگ جهان را از دهه های بی ثباتی در حال تحریک است.

Puneet Singh ، مدیر تحقیقات کمی در Societe Generale در سنگاپور گفت: "تجارت ارزش کار کرده است."

"اگر در ژاپن ارزش خریداری می کنید ، اگر من به دنبال (قیمت به درآمد) هستم و فقط نامهای ارزان قیمت P/E را خریداری می کنم ، این همان است ، شما از بازار بهتر عمل کرده اید."

تورم مصرف کننده ژاپن در ماه مارس در بالای هدف بانک مرکزی ثابت نگه داشته شده است ، داده ها در روز جمعه نشان می دهد که شرط های زنده در بازار وجود دارد که بانک ژاپن می تواند سیاست خود را برای خرید اوراق قرضه عظیم برای کاهش بازده اوراق قرضه دولت بیان کند.

بازده در ژاپن در روز جمعه به طور گسترده ای ثابت بود و از یک شبه از رهبری ایالات متحده جلوگیری می کرد. BOJ هفته آینده ملاقات می کند.

ناکا ماتسوزاوا ، استراتژیست نومورا گفت: "به نظر می رسد که شرکت کنندگان در بازار مواضع خود را برای آمادگی برای تغییرات سیاست پیش از این جلسه به دست آورده اند."

"ما فکر می کنیم که تغییرات در جلسه ژوئن اکنون به احتمال زیاد بیشتر است ، تا زمانی که ناآرامی های مالی در ایالات متحده و اروپا دوباره شعله ور نشوند."

در جای دیگر ، حال و هوای بیت کوین ، که زیر 30،000 دلار است ، کشیده شده است ، در حالی که سقوط بازده دارای طلا است که هیچ درآمدی نمی پردازد ، با 2،002 دلار در هر اونس پشتیبانی می شود.

در بازارهای کالا ، معامله گران از نزدیک مراقب پاسخ تولید کنندگان و خریداران به برنامه های شیلی برای ملی سازی صنعت لیتیوم هستند. شیلی بزرگترین ذخایر جهان را در اختیار دارد.

در بازار نفت ، با قیمت 80. 79 دلار در هر بشکه ، برنت نیز برای اولین بار از میانگین حرکت 50 روزه خود برای اولین بار است که تولید کنندگان نفت به طور غیر منتظره از دو هفته پیش کاهش تولید اضافی را اعلام کردند.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! دوز روزانه به روزرسانی های تجاری خود را در WhatsApp دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 49 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 13:00

Bitcoin Dominance Soars as Tesla Shifts Attention Away from Altcoins

خرید بیت کوین 1. 5 میلیارد دلاری تسلا فقط قیمت های رکورد جدید را ارسال نکرد. همچنین تمرکز غیرمعمول علاقه به بزرگترین رمزنگاری جهان با هزینه Altcoins مانند Ethereum ایجاد کرد.

به گزارش TradingView ، دیروز 3. 74 درصد افزایش یافت. این بزرگترین افزایش از اکتبر 2018 بود.

تسلط بیت کوین اندازه گیری محبوبیت است و نشان دهنده سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به عنوان درصدی از کل فضای رمزنگاری است. به طور معمول با افزایش قیمت های رمزنگاری کاهش می یابد و به عنوان یک شاخص خلاف مانند شاخص نوسانات CBOE ("VIX") خدمت می کند. دیروز برعکس بود زیرا همزمان با بیت کوین از بزرگترین سود یک روزه خود در طی سه سال لذت می برد.

تسلط بالاتر بیت کوین به این معنی است که پول کمتری به سایر ارزهای رمزنگاری می رسد. به عنوان مثال ، داده های تراکم در TradingView نشان می دهد که نسبت بین اتریوم و بیت کوین در پایین ترین سطح خود در تقریباً سه هفته. سایر موارد به اصطلاح Altcoins مانند Bitcoin Cash و Litecoin حتی بیشتر عقب مانده اند.

ماه ها ، ناظران رمزنگاری "فصل آلتوین" دیگری را مانند اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 پیش بینی کرده اند. با این حال ، موسسات بزرگ و ریسک پذیر اکنون در حال خرید هستند. همبستگی های قدیمی ممکن است در این شرایط جدید صادق نباشد.

اشتراک گذاری فیس بوک توییتر واتساپ وابسته به لینکدین پست الکترونیک چاپ مقاله بعدی انرژی در حال خرد کردن بازار در سال 2021 است. در اینجا سهام برتر برای معامله گران گزینه ها وجود دارد

دیوید راسل VP اطلاعات بازار در گروه Tradestation است. با استفاده از دو دهه تجربه به عنوان یک روزنامه نگار و تحلیلگر مالی ، پیشینه وی شامل سهام ، بازارهای نوظهور ، درآمد ثابت و مشتقات است. او پیش از این در Bloomberg News ، CNBC و E*Trade Financial کار می کرد. راسل به طور سیستماتیک عناوین و شاخص های بی شماری مالی جهانی را در جستجوی روندهای قابل معامله گسترده که فرصت های مکرر با گذشت زمان را ارائه می دهند ، بررسی می کند. مشتریان می توانند از او انتظار داشته باشند که آنها را از رهبری بخش ، قدرت نسبی و داستانهای بزرگ - به ویژه مواردی که توسط سایر مفسران غافل شده است ، تأیید کند. او همچنین طرفدار بزرگی برای تولید اهرم با گزینه هایی برای محدود کردن سرمایه در معرض خطر است.

مقالات مرتبط بیشتر از نویسنده

با شروع یک چهارم جدید ، سهام خود را نگه می دارد و احساسات بهبود می یابد

یک اندازه گیری از ارزهای رمزپایه بیش از یک سال بیشترین صعودی را به خود جلب کرد

تأثیر دلار قوی ایالات متحده بر ارزهای رمزنگاری شده

محبوبترین

توجه ناظران فدرال: 4 دلیل گزارش تورم آوریل می تواند باشد.

11 مه 2023

گزینه های نورد: چیزهای کلیدی برای دانستن معامله گران

31 دسامبر 2022

تورم به عنوان امید بازار برای وضوح سقف بدهی: روند بازار.

11 مه 2023

بازار سهام پس از یک سری از درآمد مثبت با آزمایشات بزرگی روبرو می شود

8 مه 2023

اقدام به

با ورود غول پرداخت به بازار ، ارزهای رمزنگاری شده است

بیت کوین در اخبار مربع بالاتر می رود

عمل قیمت ریزه هنوز هم روند ارزهای رمزنگاری شده است

بانکها برای حمایت از تست استرس چسبیده اند

درباره ما

بینش های بازار Tradestation بینش های روزانه بازار ، ایده هایی در مورد فرصت های بالقوه تجارت و آموزش و پرورش را به شما کمک می کند تا به شما در تبدیل شدن به یک سرمایه گذار بهتر خود هدایت شود.

با ما تماس بگیرید: support@tradestation. com ما را دنبال کنید

  • اسناد مهم
  • مرکز حراست
  • حریم خصوصی
  • سیاست کوکی ها
  • با ما تماس بگیرید

بینش بازار ، صفحات و محتوای آن توسط Tradestation Group ، Inc.

Tradestation Securities ، Inc. ، Tradestation Crypto ، Inc. و Tradestation Technologies ، شرکت هر یک از شرکتهای تابعه کاملاً متعلق به گروه Tradestation ، Inc. ، کلیه عملیاتی و ارائه محصولات و خدمات ، تحت برند و علائم تجاری Thetradation هستند. Tradestation Crypto ، Inc. خدمات کارگزاری Cryptocurrency خود را به سمت سرمایه گذاران خود هدایت می کند. نه مجوز با SEC یا CFTC و نه عضو NFA است. هنگام درخواست ، یا خرید ، حساب ها ، اشتراک ها ، محصولات و خدمات ، مهم است که بدانید با کدام شرکت برخورد خواهید کرد. لطفاً برای اطلاعات مهم بیشتر توضیح دهید که این معنی را توضیح می دهد.

عملکرد گذشته ، چه واقعی باشد و چه با آزمون های تاریخی استراتژی ها ، هیچ تضمینی برای عملکرد یا موفقیت آینده ندارد. این احتمال وجود دارد که شما بدون توجه به اینکه کدام کلاس دارایی را تجارت می کنید (سهام ، گزینه ها ، آینده یا دارایی های دیجیتال) ضرر برابر یا بیشتر از کل سرمایه گذاری خود را تحمل کنید. بنابراین ، شما نباید سرمایه گذاری کنید یا پولی را که نمی توانید از دست بدهید ، سرمایه گذاری کنید. قبل از معامله هر کلاس دارایی ، ابتدا بیانیه های مربوط به افشای ریسک را در صفحه اسناد مهم بخوانید ، از جمله سندی با عنوان ویژگی ها و خطرات گزینه های استاندارد در صورت علاقه به تجارت یا گزینه های شاخص. تجارت آنلاین برای همه سرمایه گذاران مناسب نیست. دسترسی به سیستم و قرار دادن تجارت و اجرای تجارت ممکن است به دلیل نوسانات و حجم بازار ، تأخیر در نقل قول ، خطاهای سیستم و نرم افزار ، ترافیک اینترنت ، قطع و سایر عوامل به تأخیر بیفتد.

ترک تراکم

شما در حال ترک Tradestation. com برای وب سایت شرکت دیگر هستید. روی دکمه زیر کلیک کنید تا تصدیق کنید که می دانید Tradestation. com را ترک می کنید.

ترک تراکم

این رویداد در YouCantrade برگزار می شود. اطلاعات مربوط به این رویداد فقط برای اهداف اطلاعاتی و آموزشی ارائه می شود.

شما در حال ترک اوراق بهادار TradeStation هستید و به YouCantrade می روید. YouCantrade یک سرویس انتشار رسانه ای آنلاین است که محتوای آموزشی سرمایه گذاری ، ایده ها و تظاهرات را ارائه می دهد و مشاوره ، تحقیق یا توصیه های سرمایه گذاری یا تجارت را ارائه نمی دهد. YouCantrade یک شرکت خدمات مالی دارای مجوز یا مشاور سرمایه گذاری نیست و از هر نوع خدمات کارگزاری ارائه نمی دهد.

Tradestation Securities ، Inc. کانال های پشتیبانی و آموزشی را که در YouCantrade ، وابسته خود برگزار می شود ، فراهم می کند. به غیر از این کانال های پشتیبانی و آموزش ، هرگونه خدمات ارائه شده توسط YouChantrade توسط اوراق بهادار TradeStation توسط اوراق بهادار TradeStation حمایت مالی ، تأیید ، فروخته شده یا تبلیغ نمی شود و هیچ گونه نمایندگی در مورد کالاهای یا خدمات YouClaintrade ایجاد نمی کند.

برای اینکه تصدیق کنید که اوراق بهادار TradeStation را برای رفتن به YouCantrade ترک می کنید ، لطفاً کلیک کنید

داستان های بیشتر

تجزیه و تحلیل نمودار: آیا یک شکست در blockchain Riot Miner Bitcoin است؟

30 نوامبر 2021

گاو و خرس های بیت کوین با 10،000 دلار روبرو هستند

5 ژوئن 2020

این وب سایت از کوکی ها برای ارائه یک تجربه مرور بهتر و جمع آوری اطلاعات استفاده استفاده می کند. با مرور این سایت با کوکی ها فعال شده یا با کلیک بر روی دکمه "قبول کوکی ها" که خط مشی کوکی های ما را می پذیرید. برای مسدود کردن ، حذف یا مدیریت کوکی ها ، لطفاً از تنظیمات مرورگر خود دیدن کنید. محدود کردن کوکی ها باعث می شود که از برخی از عملکردهای وب سایت ما بهره مند شوید. کوکی ها را بپذیرید

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:59

INFOSYS PRICE: Major IT درآمد Q4 FY23 (سه ماه مارس 2022-23) را در تاریخ 13 آوریل 2023 اعلام می کند. کارگزاری ها انتظار داشتند که Infosys رشد دو رقمی سال به سال (YOY) را در سه ماهه مذکور انجام دهد.

  • به روز شده در 04 آوریل ، 2023 ، 4:02 بعد از ظهر IST

Infosys share price: On a year-to-date (YTD) basis, the stock has slipped 7.44 per cent.

قیمت سهام Infosys: به صورت سالانه (YTD) ، سهام 7. 44 درصد کاهش یافته است.

سهام Infosys در 3 آوریل نسبت به نزدیک قبلی خود از 1427. 70 روپیه ، 1. 17 درصد پایین تر در 1410. 95 روپیه تسویه کرد. براساس مبنای سالانه (YTD) ، سهام 7. 44 درصد کاهش یافته و در سال گذشته 24. 19 درصد از دست داده است. عمده فناوری اطلاعات در 13 آوریل 2023 درآمد Q4 FY23 (سه ماه مارس 2022-23) را اعلام می کند.

تحلیلگران تا حد زیادی روی پیشخوان "مثبت" باقی مانده اند. برای Infosys ، یکی از تحلیلگران یک تماس "خرید" را توصیه کرد ، در حالی که دیگری پیشنهاد کرد که در سطوح فعلی "طولانی شود". یکی از تحلیلگران دیگر گفت: سطح پشتیبانی در حدود 1،383 روپیه دیده می شود.

Sumit Pokhaa ، تحلیلگر تحقیق و معاون رئیس جمهور در اوراق بهادار Kotak ، گفت: "سرمایه گذاران از نزدیک روی نتایج سه ماهه بخش IT تمرکز می کنند. آنها منتظر هستند تا به راهنمایی شرکت برای FY2024E ، تقاضا و حاشیه چشم انداز ، برنده معاملات ، خط لوله معامله ، معامله ، معامله ، پیروز شوند. هزینه های خارج از کشور ، و غیره. ما معتقدیم Infosys بهتر در شرکت خدمات IT Tier-I قرار دارد. تجارت Infosys در محیط تقاضای فعلی موقعیت خوبی دارد. Infosys می تواند هم نوسازی و هم تمرکز هزینه را برای شرکت ها هدایت کند. خدمات به خوبی با اولویت های هزینه مشتری در چرخه ارتقاء فناوری با میراث پایین تر هماهنگ است. یک مشتری مشتری قوی ، قابلیت های دیجیتالی قوی و توانایی عالی با تجارت بزرگ با توانایی تهیه مضامین هزینه های مختلف ، به Infosys کمک می کندسهم. ما انتظار داریم درآمد آن در FY24E 15 درصد و 15. 90 درصد در FY25E رشد کند. ما یک توصیه "خرید" برای Infosys داریم. "

راوی سینگ ، معاون رئیس جمهور و رئیس تحقیقات ، اشتراک هند ، گفت: "62 درصد از درآمد Infosys از آمریکای شمالی ، 25 درصد از اروپا ، 10 درصد از سایر نقاط جهان و هند تنها 3 درصد به حساب می آیند. این شرکت 20 درصد رشد درآمد را در Q3 FY23 گزارش داد. اگرچه حاشیه EBITDA با ضرب و شتم 200 امتیاز (BPS) در Q3 سقوط کرد ، اما هنوز هم پایدار و در حال معلق در حدود 22 تا 24 درصد است. از بیش از 27 درصد در 3 سال گذشته. ارزش گذاری با PE 24 برابر معقول به نظر می رسد که پایین تر از TCS از 29x است. فشار تورمی در ایالات متحده و افزایش نرخ بهره توسط بانکهای مرکزی ایالات متحده و بانکهای مرکزی اتحادیه اروپا رشد درآمد و رشدقیمت سهام در یک سال گذشته بیش از 24 درصد کاهش یافته است. با کاهش فشار تورمی و مواضع کمتری از طرف FED در آینده ، تقاضا در آمریکای شمالی در FY24-25 دوباره جوان می شود. "

Jigar S Patel ، مدیر ارشد - تحلیلگر تحقیقات فنی در سهام Anand Rathi و کارگزاران سهام ، گفت: "در مرحله فعلی ، Infy یک الگوی AB = CD را با یک منطقه معکوس بالقوه از سطح 1،377-1400 روپیه ساخته است که به دنبال سودآور هستندبنابراین ، ما توصیه کردیم که در این سهام با قیمت فعلی بازار با هدف صعودی 1،480 روپیه در حالی که یک توقف از دست دادن را در 1،360 روپیه به صورت نزدیک روزانه نگه می دارد ، در این سهام "طولانی بروید".

Ar Ramachandran از نکات 2Trades گفت: "Infosys مقاومت شدیدی در 1443 روپیه در نمودارهای روزانه دارد. یک نزدیک روزانه بالاتر از این مقاومت می تواند به اهداف بالاتر 1،478-1506 روپیه در کوتاه مدت منجر شود. پشتیبانی در 1،383 روپیه خواهد بود."

در همین حال ، معیارهای سهام عدالت هند امروز بسته می شوند و همچنین در روز جمعه در این هفته تعطیل کوتاه. معیارهای داخلی امروز به دلیل "Mahavir Jayanti" و در 7 آوریل به دلیل جمعه خوب بسته می شوند. شاخص ها اولین روز تجارت سال مالی جدید 2023-24 (FY23) را با یک یادداشت مثبت آغاز کردند زیرا آنها سود خود را برای سومین جلسه مستقیم افزایش دادند. معیار 30 سهم BSE Sensex دیروز 115 امتیاز یا 0. 19 درصد بالاتر در 59106 قرار گرفت ، در حالی که NSE گسترده تر 38 امتیاز یا 0. 22 درصد بیشتر به بسته شدن 17398 حرکت کرد.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 38 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:58

Res Robex Inc Price Price Live 0. 2900 ، این صفحه داده های بورس سهام TSXV RBX را نشان می دهد. قیمت سهام RBX Premarket را قبل از جلسه بازار مشاهده کنید یا نقل قول After Hours را ارزیابی کنید. آخرین حرکات را در نمودار قیمت سهام Res Robex Inc در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده داده های تاریخی ، نمودارها ، آخرین اخبار ، تجزیه و تحلیل یا بازدید از انجمن برای مشاهده نظرات در مورد نقل قول RBX ، می توانید جزئیات بیشتری را پیدا کنید.(ISIN: CA76125Y1051)

دامنه روز 0. 2900 0. 3000 دامنه 52 هفته 0. 2000 0. 4000 جلد

سرمایه گذاری

PREV. 0. 3 را ببندید 0. 3 را باز کنید دامنه روز 0. 29 - 0. 3 دامنه 52 WK 0. 2 - 0. 4 جلد 0 متوسط جلد.(3M) 38،810 تغییر 1 سال ه-29. 27 ٪ سهام برجسته 844،054،403 بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر کلاه بازار 244. 78 متر درآمد 89. 44 متر نسبت P/E 9. 09 EPS 0. 033 عملکرد سود) بتا 0. 067 تاریخ درآمد بعدی - فنی فروش قوی فروش خنثی خرید قوی فروش قوی روزانه هفتگی ماهانه بیشتر صخره

مشخصات شرکت Robex Inc

Robex Resources Inc. یک شرکت عملیاتی و اکتشافی مستقر در کانادا است. این شرکت معدن نامپالا را اداره می کند و دارای پنج مجوز اکتشافی در مالی است. سه مجوز این شرکت در جنوب مالی (مینینکو ، کاماسو و گلادی) واقع شده است ، در حالی که این دو نفر دیگر در منطقه غربی کشور (سانولا و دایانگونته) واقع شده اند. کاوش های Mininko این اجازه را بیش از 62 کیلومتر مربع (KM2) پوشش می دهد و در حدود 57 کیلومتر (کیلومتری) تا جنوب غربی شهر سیکاسو و 21 کیلومتری جنوب روستای نینا واقع شده است. مجوزهای اکتشافی Kamasso بیش از 100 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و در حدود 74 کیلومتری جنوب غربی سیکاسو و 35 کیلومتری جنوب روستای نینا واقع شده است. مجوز اکتشافات گلادی آن بیش از 52 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. مجوز اکتشاف Sanoula آن تقریباً 31. 5 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. این شهر در حدود 58 کیلومتری شمال-شمال غربی شهر Kenieba و 120 کیلومتری جنوب شهر کای واقع شده است. مجوز Diangounte آن تقریباً 52. 14 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید صنعت بخش کارمندان بازار

صورت حساب درآمد

بازار شاخص ها کالاها اوراق قرضه سهام 33،812. 30 30 پول نقد +25. 7 ( +0. 08 ٪) 4،126. 50 500 پول نقد ایالات متحده -3. 3 (-0. 08 ٪) 33،807. 17 میانگین صنعتی داو جونز +20. 55 ( +0. 06 ٪) 4،125. 55 S& P 500 -4. 24 (-0. 10 ٪) 12،017. 66 کامپوزیت NASDAQ -41. 90 (-0. 35 ٪) 17. 09 شاخص نوسانات CBOE -0. 08 (-0. 47 ٪) 101. 752 آینده شاخص دلار آمریکا +0. 186 ( +0. 18 ٪) 77. 83 +0. 46 ( +0. 59 ٪) 81. 56 +0. 46 ( +0. 57 ٪) 2. 235 -0. 014 (-0. 62 ٪) 1،987. 35 -31. 75 (-1. 57 ٪) 25. 13 -0. 243 (-0. 96 ٪) 3. 9903 -0. 0352 (-0. 87 ٪) 1،494. 38 -2. 62 (-0. 18 ٪) 3. 564 10 ساله ایالات متحده +0. 019 ( +0. 54 ٪) 3. 772 30 ساله ایالات متحده +0. 019 ( +0. 51 ٪) 3. 6577 5 ساله ایالات متحده 0. 0180 ( +0. 49 ٪) 5. 1211 3 ماهه ایالات متحده 0. 0200 ( +0. 39 ٪) 114. 45 آینده 10 ساله T-note ایالات متحده -0. 20 (-0. 18 ٪) 133. 60 آتی بوند یورو -0. 51 (-0. 38 ٪) -65. 91 10-2 سال عملکرد خزانه داری گسترش یافته است 0. 00 (0. 00 ٪) 165. 10 شرکت اپل -1. 54 (-0. 93 ٪) 105. 12 Alphabet Inc کلاس A -0. 17 (-0. 16 ٪) 164. 38 Tesla Inc 39/1 (0. 85 ٪) 105. 72 amazon. com Inc +1. 90 ( +1. 84 ٪) 322. 48 Netflix Inc -2. 87 (-0. 88 ٪) 210. 19 Meta Platforms Inc -2. 88 (-1. 35 ٪) 29. 82 Bank of America Corp -0. 08 (-0. 27 ٪) فعال ترین افزایش دهنده ٪ بازندگان ٪

نامجلدقیمت
Tsla Tesla Inc34. 47 متر164. 38 +0. 85 ٪
Amzn Amazon. com Inc18. 45 متر105. 72 +1. 84 ٪
AAPL Apple Inc15. 78 متر165. 1 0-0. 93 ٪
شرکت NVDA Nvidia7. 37 متر268. 8 6-0. 80 ٪
شرکت MSFT مایکروسافت4. 76 متر283. 9 4-0. 76 ٪
نامجلدقیمت
HCA HCA Holdings Inc1. 15 متر285. 66 +5. 50 ٪
شرکت PG Procter & Gamble5. 61 متر157. 31 +4. 28 ٪
خدمات بهداشت جهانی UHS Inc191. 66 k140. 62 +3. 34 ٪
t at & t inc23. 59 متر18. 16 +2. 92 ٪
FRC اولین بانک جمهوری5. 44 متر14. 30 +3. 02 ٪
نامجلدقیمت
گروه مالی SIVBQ SVB431. 97 k0. 7 5-2. 61 ٪
WRB W. R. Berkley Corp1. 41 متر57. 1 3-9. 82 ٪
ABNB Airbnb Inc2. 45 متر112. 8 6-4. 68 ٪
FCX FREEPORT-MCMORAN مس و طلای شرکت4. 38 متر40. 0 0-3. 29 ٪
Alb Albemarle Corp818. 07 k186. 5 1-3. 39 ٪

سهام روند

164. 38 تسلا 39/1 (0. 85 ٪) 165. 10 سیب -1. 54 (-0. 93 ٪) 63. 93 کوکاکولا -0. 03 (-0. 05 ٪) 210. 19 سکوهای متا -2. 88 (-1. 35 ٪) 105. 12 الفبای الف -0. 17 (-0. 16 ٪) بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر نظرات RBX این سهام به زودی افزایش می یابد پاسخ ابزار تقویم اقتصاد ایالات متحده

ابزار مانیتور نرخ فدرال

منحنی عملکرد خزانه داری ایالات متحده

ابزارهای بیشتر بازار شاخص ها کالاها اوراق قرضه سهام 33،812. 30 30 پول نقد +25. 7 ( +0. 08 ٪) 4،126. 50 500 پول نقد ایالات متحده -3. 3 (-0. 08 ٪) 33،807. 17 میانگین صنعتی داو جونز +20. 55 ( +0. 06 ٪) 4،125. 55 S& P 500 -4. 24 (-0. 10 ٪) 12،017. 66 کامپوزیت NASDAQ -41. 90 (-0. 35 ٪) 17. 09 شاخص نوسانات CBOE -0. 08 (-0. 47 ٪) 101. 752 آینده شاخص دلار آمریکا +0. 186 ( +0. 18 ٪) 77. 83 +0. 46 ( +0. 59 ٪) 81. 56 +0. 46 ( +0. 57 ٪) 2. 235 -0. 014 (-0. 62 ٪) 1،987. 35 -31. 75 (-1. 57 ٪) 25. 13 -0. 243 (-0. 96 ٪) 3. 9903 -0. 0352 (-0. 87 ٪) 1،494. 38 -2. 62 (-0. 18 ٪) 3. 564 10 ساله ایالات متحده +0. 019 ( +0. 54 ٪) 3. 772 30 ساله ایالات متحده +0. 019 ( +0. 51 ٪) 3. 6577 5 ساله ایالات متحده 0. 0180 ( +0. 49 ٪) 5. 1211 3 ماهه ایالات متحده 0. 0200 ( +0. 39 ٪) 114. 45 آینده 10 ساله T-note ایالات متحده -0. 20 (-0. 18 ٪) 133. 60 آتی بوند یورو -0. 51 (-0. 38 ٪) -65. 91 10-2 سال عملکرد خزانه داری گسترش یافته است 0. 00 (0. 00 ٪) 165. 10 شرکت اپل -1. 54 (-0. 93 ٪) 105. 12 Alphabet Inc کلاس A -0. 17 (-0. 16 ٪) 164. 38 Tesla Inc 39/1 (0. 85 ٪) 105. 72 amazon. com Inc +1. 90 ( +1. 84 ٪) 322. 48 Netflix Inc -2. 87 (-0. 88 ٪) 210. 19 Meta Platforms Inc -2. 88 (-1. 35 ٪) 29. 82 Bank of America Corp -0. 08 (-0. 27 ٪) فعال ترین افزایش دهنده ٪ بازندگان ٪

نامجلدقیمت
Tsla Tesla Inc34. 47 متر164. 38 +0. 85 ٪
Amzn Amazon. com Inc18. 45 متر105. 72 +1. 84 ٪
AAPL Apple Inc15. 78 متر165. 1 0-0. 93 ٪
شرکت NVDA Nvidia7. 37 متر268. 8 6-0. 80 ٪
شرکت MSFT مایکروسافت4. 76 متر283. 9 4-0. 76 ٪
نامجلدقیمت
HCA HCA Holdings Inc1. 15 متر285. 66 +5. 50 ٪
شرکت PG Procter & Gamble5. 61 متر157. 31 +4. 28 ٪
خدمات بهداشت جهانی UHS Inc191. 66 k140. 62 +3. 34 ٪
t at & t inc23. 59 متر18. 16 +2. 92 ٪
FRC اولین بانک جمهوری5. 44 متر14. 30 +3. 02 ٪
نامجلدقیمت
گروه مالی SIVBQ SVB431. 97 k0. 7 5-2. 61 ٪
WRB W. R. Berkley Corp1. 41 متر57. 1 3-9. 82 ٪
ABNB Airbnb Inc2. 45 متر112. 8 6-4. 68 ٪
FCX FREEPORT-MCMORAN مس و طلای شرکت4. 38 متر40. 0 0-3. 29 ٪
Alb Albemarle Corp818. 07 k186. 5 1-3. 39 ٪

سهام روند

164. 38 تسلا 39/1 (0. 85 ٪) 165. 10 سیب -1. 54 (-0. 93 ٪) 63. 93 کوکاکولا -0. 03 (-0. 05 ٪) 210. 19 سکوهای متا -2. 88 (-1. 35 ٪) 105. 12 الفبای الف -0. 17 (-0. 16 ٪) بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر نظرات RBX این سهام به زودی افزایش می یابد پاسخ ابزار تقویم اقتصاد ایالات متحده

ابزار مانیتور نرخ فدرال

منحنی عملکرد خزانه داری ایالات متحده

ابزارهای بیشتر برنامه های ما ما را دنبال کنید

  • شرایط و ضوابط
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • هشدار خطر

افشای ریسک: تجارت در ابزارهای مالی و/یا ارزهای رمزنگاری شامل ریسک های بالایی از جمله خطر از دست دادن برخی یا همه مبلغ سرمایه گذاری شما است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. قیمت ارزهای رمزپایه بسیار بی ثبات است و ممکن است تحت تأثیر عوامل خارجی مانند رویدادهای مالی ، نظارتی یا سیاسی باشد. تجارت در حاشیه خطرات مالی را افزایش می دهد. قبل از تصمیم گیری برای تجارت در ابزار مالی یا ارزهای رمزنگاری شده باید از خطرات و هزینه های مرتبط با تجارت بازارهای مالی کاملاً آگاه باشید ، اهداف سرمایه گذاری خود ، سطح تجربه و اشتهای ریسک خود را با دقت در نظر بگیرید و در صورت لزوم به دنبال مشاوره حرفه ای باشید. Fusion Media می خواهد به شما یادآوری کند که داده های موجود در این وب سایت لزوماً در زمان واقعی و نه دقیق نیست. داده ها و قیمت های موجود در وب سایت لزوماً توسط هیچ بازار یا مبادله ای ارائه نمی شود ، اما ممکن است توسط سازندگان بازار تهیه شود ، بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی در هر بازار مشخص متفاوت باشد ، به این معنی که قیمت ها نشانگر هستند و نهمناسب برای اهداف تجاری. Fusion Media و هر ارائه دهنده داده های موجود در این وب سایت ، مسئولیت هرگونه ضرر یا خسارت را در نتیجه تجارت شما یا اعتماد شما به اطلاعات موجود در این وب سایت نمی پذیرند. استفاده ، ذخیره ، بازتولید ، نمایش ، اصلاح ، انتقال یا توزیع داده های موجود در این وب سایت بدون اجازه کتبی قبلی رسانه های فیوژن و/یا ارائه دهنده داده ممنوع است. کلیه حقوق مالکیت معنوی توسط ارائه دهندگان و/یا مبادله ارائه داده های موجود در این وب سایت محفوظ است. Fusion Media ممکن است براساس تعامل شما با تبلیغات یا تبلیغ کنندگان ، توسط تبلیغ کننده هایی که در وب سایت ظاهر می شوند جبران شود.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 45 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:57

کپی معاملات Cryptocurrency تا به امروز رواج پیدا می کند! از آنجا که افراد بیشتری دست خود را در تجارت Crypto امتحان می کنند ، چندین استراتژی در حال انجام مسابقات هستند - و تجارت کپی یکی از این موارد است. اما قبل از شروع کار چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. آیا تعجب می کنید که چگونه کار می کند؟چه طور باید شروع کرد؟چرا منطقی است؟

به همین دلیل ما امروز اینجا هستیم. شما هر آنچه را که باید در مورد تجارت cryptocurrency در اینجا بدانید یاد خواهید گرفت. گوش به زنگ باشید!

کپی کردن cryptocurrency تجارت به چه معناست؟

این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد! کپی معاملات به شما امکان می دهد در هنگام خرید یا فروش رمزنگاری خود ، دقیقاً همان تصمیمات را به عنوان یک معامله گر ماهر بگیرید. شما به سادگی یک معامله گر را برای دنبال کردن انتخاب می کنید ، و هنگامی که آنها تجارت می کنند ، حساب شما همان تجارت را در زمان واقعی انجام می دهد. این یک استراتژی بسیار مناسب است که به شما امکان می دهد تا به سرعت تجارت Crypto را شروع کنید - اما با استفاده از تجربه یک معامله گر دیگر.

تجارت کپی یکی از استراتژی های معاملاتی است که در رابطه با سهام ، سهام و ارز توسعه یافته است. قبل از اینکه فناوری پیشرفته به ما اجازه کپی کردن معاملات را بدهد ، فقط با دنبال کردن اطلاعات پیچیده می توانید از معامله گران خبره یاد بگیرید. این به معنای یادگیری خواندن نمودارها ، شاخص ها و سایر سیگنال های بازار بود. اما این روزها ، شما می توانید مانند یک حرفه ای تجارت کنید ، بدون اینکه یکی باشید. این باعث می شود این یک استراتژی عالی برای افرادی باشد که می خواهند هنگام تجارت و همچنین برای مبتدیان وقت خود را صرفه جویی کنند.

فقط 10 ٪ از مردم اعتراف می كنند كه تصور می كنند كه چگونه رمزنگاری كار می كند. اما بیشتر دوست دارند آن را امتحان کنند. اگر این شما هستید ، پس از آن ، تجارت کپی ممکن است راهی عالی برای یادگیری با خیال راحت باشد ، در حالی که در پله های متخصصان دنبال می شود.

تجارت را در مقابل تجارت اجتماعی کپی کنید

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، تجارت کپی تنها یکی از بسیاری از استراتژی های معاملاتی است. دیگری تجارت اجتماعی است. تجارت اجتماعی بسیار شبیه تجارت کپی است. این امر به این دلیل است که همچنین شامل یادگیری از معامله گران بزرگ است. اما تجارت اجتماعی می تواند بسیار پیچیده تر باشد. این شامل یادگیری چگونگی برتری معامله گران در بازار ، سپس استفاده از آن درسها در نمونه کارها شما است. این بدان معناست که اگر پنج معامله گر بزرگ را برای یادگیری پیدا کردید ، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید و فقط یک بار.

اما تجارت کپی معمولاً اتوماتیک است. شما فقط باید یک معامله گر متخصص را انتخاب کرده و پارامترهای خود را تنظیم کنید. سپس هر تجارتی که انجام می دهد در زمان واقعی در حساب شما تکرار می شود. بدون استرس ، فنی - و از همه مهمتر ، هیچ وقت تلف نشده است. ارزهای رمزنگاری شده مشهور بی ثبات هستند. به این معنی که ارزش آنها می تواند به سرعت در یک دوره کوتاه کاهش یابد یا افزایش یابد. به عنوان مثال ، در مارس 2020 ، قیمت بیت کوین تنها در هشت ساعت 50 ٪ به شدت کاهش یافت. با توجه به این نوسانات ، تجارت باید سریع صاعقه شود. به همین دلیل است که کپی معاملات بسیار خوب کار می کند زیرا از معامله گران عالی به طور خودکار مدل می شود.

جدا از این ، تجارت کپی و تجارت اجتماعی بسیار مشابه است. حدس بزنید که هر دو آنها به خوبی کار می کنند؟- یک مبادله بزرگ رمزنگاری! زیرا هر دو استراتژی به یافتن معامله گران خبره بستگی دارند. و مکان بهتری برای یافتن آنها از یک بستر تجاری عالی و شفاف وجود ندارد. اکنون که می دانیم تجارت کپی به چه معنی است ، بیایید کمی عمیق تر به نحوه عملکرد آن نگاه کنیم.

مکانیک چیست؟- نحوه کپی کردن Craying Crypto کار می کند

تجارت کپی ممکن است تا حد زیادی خودکار باشد ، اما هنوز کارهای زیادی برای شما وجود دارد. شما هنوز هم باید بهترین معامله گران را پیدا کنید و تعیین کنید که چگونه می خواهید آنها را کپی کنید. بیایید ابتدا به نحوه کار یک معامله گر کپی خوب شیرجه بزنیم.

یک بستر معاملاتی کپی را انتخاب کنید

کپی معاملات با ثبت نام در یک بستر عالی شروع می شود. اگرچه این امر واضح به نظر می رسد ، اما این مرحله گاهی اوقات نادیده گرفته می شود. بهترین معامله گران عاشق سیستم عامل های قابل اعتماد و شفاف هستند. معمولاً آنها را در صرافی هایی پیدا خواهید کرد که طیف متنوعی از دارایی های رمزنگاری را ارائه می دهند. علاوه بر این ، مبادلات خاصی برای کپی کردن تجارت نسبت به سایرین مناسب تر است. آنها قادر به انجام معاملات با سرعت بسیار سریع هستند ، بنابراین می توانید کپی کنید در حالی که تجارت هنوز داغ است. Coinmetro گزینه ای برای تجارت کپی cryptocurrency با سرعت سریع و امن است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه یکی را انتخاب کنید ، به راهنمای ما در مورد اینکه چه چیزی باعث ایجاد یک پلت فرم عالی تجارت کپی می شود ، نگاهی بیندازید.

یک معامله گر را انتخاب کنید که با اهداف شما مطابقت داشته باشد

مرحله بعدی انتخاب یک معامله گر با نمایه مناسب برای شما است. این پلتفرم معمولاً مجموعه ای از ابزارها را برای انتخاب بهترین معامله گر به شما می دهد. به این سیگنال های معاملاتی کپی گفته می شود. سیگنال های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این موارد شامل سودآوری ، تعداد پیروان ، مشخصات ریسک یا بازده سرمایه گذاری است. می توانید هر یک از این یا ترکیبی را انتخاب کنید. آنچه مهم است این است که برای شما مفید است.

مبلغ سرمایه گذاری خود را قفل کنید

معمولاً معاملات کپی درصدی از حساب شما تعیین می شود. این ممکن است در هر جایی از 10 ٪ تا 20 ٪ باشد. استدلال این است که تمام معاملات خطرناک است. بنابراین شما نمی خواهید بیش از حد به یک معامله گر شرط بندی کنید. اگر تعادل 500 دلار دارید ، می توانید 10 ٪ از این مبلغ (50 دلار) را برای کپی کردن یک معامله گر تعیین کنید. همچنین می توانید بودجه بیشتری را در بین معامله گران مختلف پخش کنید. این یک ایده عالی است زیرا نمونه کارها را متعادل می کند و در برابر ضرر محافظت می کند.

حساب خود را مرور کنید

بعد از موارد فوق ، همه شما تنظیم شده اید. بستر معاملاتی کپی به طور خودکار موقعیت های معامله گر را در حساب شخصی شما کپی می کند. اگر فکر می کنید آنها واقعاً خوب عمل می کنند ، می توانید بودجه بیشتری برای کپی کردن آن معامله گر اضافه کنید. مهم است که مراقب باشید ، زیرا بازار می تواند شگفتی ها را به وجود آورد.

برای معاملات کپی موفق ، هیچ هزینه خاصی به جز هزینه ای که به معامله گر خود کپی می کنید ، اعمال نمی شود. اما اگر ضرر کنید ، هزینه ای پرداخت نمی کنید.

آیا می خواهید کپی تجارت Cryptocurrency را شروع کنید؟

پس از یادگیری نحوه کار تجارت کپی ، فکر بعدی شما نحوه شروع کار خواهد بود. در اینجا چند نکته برای کمک به آن آورده شده است.

چگونه معامله گر مناسب را انتخاب کنیم؟

موفقیت در تجارت کپی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین آنها انتخاب یک معامله گر عالی است. اما هیچ راز جادویی برای انتخاب معامله گر مناسب وجود ندارد. هیچ فرمول نهایی وجود ندارد که سیگنال های تجارت کپی بهترین آنها باشد. بسیاری از زمان ها ، به این نتیجه می رسد که چه عواملی برای شما مهمترین هستند. با این حال ، تعداد پیروان و بازده سرمایه گذاری سیگنال های بزرگی برای شروع است.

مهم است که به یاد داشته باشید که معاملات کپی شما لازم نیست دائمی باشد. می توانید ابزاری را که سیستم عامل ها برای انتخاب یک معامله گر ارائه می دهند ، به کار بگیرید. سپس انتخاب خود را به صورت دوره ای مرور کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی دارید.

چگونه می توان تجارت را با خیال راحت شروع کرد؟

تمام معاملات خطرناک است. برای این منظور ، Copy Trading Crypto هیچ تفاوتی با انجام معاملات توسط خودتان ندارد. شما مسئول ضررهای خود هستید ، نه معامله گر که در حال کپی کردن هستید. به همین دلیل تجارت ایمن مهم است.

پیروی از سیگنال های تجاری مناسب می تواند به محدود کردن ریسک شما کمک کند. در صورت از دست دادن مبلغ از پیش مجموعه ، تنظیم ضرر توقف نیز به طور خودکار معاملات را متوقف می کند. نکته مهم این است که از تمام ابزارهای موجود برای گرفتن بهترین تصمیم برای خود استفاده کنید.

آیا شما آماده شروع کپی کردن تجارت Cryptocurrency هستید؟برای یادگیری نکات عملی در مورد تجارت ، امروز با CoinMetro شروع کنید. اگر سوالی دارید ، برای کمک 24/7 با تیم پشتیبانی ما دریغ نکنید.

حرکت بزرگ بازار بعدی را از دست ندهید!

در سیستم عامل ما ثبت نام کنید و شروع کنید.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 36 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:57

این هفته نگاهی دقیق تر به اتریوم ، ریپل ، کاردانو ، چند ضلعی و فانتوم می اندازیم.

اتریوم (ETH)

اتریوم ، دومین رمزنگاری بزرگ ، این هفته به تحکیم ادامه داد. قیمت فقط 2. 9 ٪ افزایش را به ثبت رساند. این امر به این دلیل است که ETH در یک کانال بین 1،670 تا 1،550 دلار گیر کرده است.

تمام تلاش برای شکستن این سطح در دو هفته گذشته رد شد. در حالی که برخی از altcoin ها در حال رزرو سود دو رقمی بودند (به Fantom در زیر مراجعه کنید) ، به نظر می رسد Ethereum در مکث قرار دارد. این امر همچنین می تواند به این دلیل باشد که پول بین altcoin های مختلف در حال چرخش است.

با نگاهی به آینده ، ETH سرانجام از این محدوده جدا می شود و این باعث می شود که قیمت آن در مرحله بعدی قرار بگیرد. تعصب فعلی خنثی است و شاخص ها همچنین سیگنال های مختلط می دهند.

Ripple (XRP)

ریپل حرکت صعودی خود را از دست داده است و در هفته گذشته نتوانسته است بالاتر برود. به همین دلیل ، قیمت در همان نقطه مشابه هفت روز پیش است. با این وجود ، XRP Bulls از 40 سنت از حمایت دفاع کرد و بعداً می توانست یک تجمع دیگری را انجام دهد.

مقاومت در 44 سنت است و با نزدیک شدن آخر هفته (با حجم پایین تر مشخص می شود) بعید است که این سطح آزمایش شود. در بهترین حالت ، XRP می تواند همچنان بالاتر از پشتیبانی اصلی باشد.

با نگاهی به آینده ، احتمالاً cryptocurrency ادامه می یابد. اگر بازار کلی صعودی باقی بماند ، در نهایت می توانیم شاهد باشیم که XRP یک تجمع دیگر را به سمت 44 سنت انجام می دهد.

Cardano (ADA)

Cardano موفق شد در هفته گذشته به آرامی بالاتر برود و 5. 8 ٪ افزایش قیمت را رزرو کرد. خریداران ادعا کردند که سطح 39 سنت به عنوان پشتیبانی است ، اما این برای هرگونه فروش احتمالی شکننده است. در صورت نگه داشتن آنها در اینجا ، سطح مقاومت بعدی بعدی در 42 و 44 سنت یافت می شود.

نگرانی بزرگ برای دارندگان ADA این واقعیت است که شاخص های روزانه ، مانند RSI و MACD ، هر دو با افزایش قیمت ، در حال پرچم گذاری واگرایی نزولی هستند. این نشان می دهد که حرکت صعودی ضعیف تر می شود و خرس ها می توانند در هر نقطه برگردند.

با نگاهی به آینده ، این رمزنگاری از ابتدای سال عملکرد بسیار خوبی داشت و یک بازگشت نزدیک مدت از این مسئله خارج نیست. اگر این اتفاق بیفتد ، سطح بعدی پشتیبانی زیر 39 سنت با 0. 36 دلار و 0. 34 دلار یافت می شود.

چند ضلعی یک هفته عالی دیگر داشت که 8 ٪ افزایش یافت. قیمت تقریباً به 1. 3 دلار رسیده است که در حال حاضر به عنوان یک مقاومت بحرانی عمل می کند. پشتیبانی از 1 دلار است ، و آنقدر ماتیک بالاتر از این سطح است ، تعصب همچنان صعودی خواهد بود.

با این حال ، خریداران باید محتاط باشند زیرا این فشار آخر باعث ایجاد واگرایی نزولی در شاخص های RSI و MACD شده است. اگر حجم کاهش یابد ، آزمایش مجدد از پشتیبانی اصلی بیشتر خواهد شد.

آخرین باری که ماتیک بالای 1 دلار شکست ، خریداران نتوانستند قیمت بالاتر از این سطح روانشناختی کلیدی را حفظ کنند. عدم انجام این کار احتمالاً منجر به کاهش بیشتر خواهد شد.

Fantom بهترین مجری این هفته است که 27 درصد افزایش را رزرو می کند. این بهبود چشمگیر در پشت تجدید حیات برای نشانه های Defi به وجود می آید. از زمان آغاز سال ، FTM موفق شد به سرعت سه برابر قیمت شود و از 20 سنت به 60 سنت منتقل شود.

پشتیبانی فعلی در 50 سنت یافت می شود ، و اگر گاوها فشار را حفظ کنند ، FTM شانس خوبی برای ادامه راهپیمایی فعلی خود به سمت 70 سنت دارد ، جایی که فروشندگان ممکن است بازگردند (مقاومت کلیدی).

با نگاهی به آینده ، عمل قیمت نشان می دهد Fantom احتمالاً پایین را پیدا کرده است. با بالاترین سطح بالاتر ، قیمت آن را به پایان رسانده است تا روند نزولی نزولی را به پایان برساند و در هفته های آینده پایه و اساس عالی برای ارزیابی بالاتر را ایجاد می کند.

پیشنهاد ویژه (حمایت مالی) Binance رایگان 100 دلار (منحصر به فرد): از این لینک برای ثبت نام و دریافت 100 دلار رایگان و 10 ٪ تخفیف در روز اول (شرایط) استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه PrimexBT: از این لینک برای ثبت و وارد کردن کد Cryptopotato50 برای دریافت حداکثر 7000 دلار در سپرده های خود استفاده کنید.

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در Cryptopotato اطلاعاتی از نویسندگان است که نقل شده است. این نشان دهنده نظرات Cryptopotato در مورد خرید ، فروش یا سرمایه گذاری است. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در معرض خطر خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به سلب مسئولیت مراجعه کنید.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 35 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:56

تلاش برای یافتن اینکه یک ربات تجاری چیست؟در بخش زیر اصول اولیه این گزینه تجاری منحصر به فرد تعریف و توضیح می دهد.

ربات تجارت در زمینه رمزنگاری چیست؟

یک ربات بازرگانی یک اسکریپت است که می تواند با ارسال سیگنال های از پیش تعیین شده از طریق API ، مبادلات مختلف رمزنگاری را تجارت کند.

رباتهای تجاری چگونه کار می کنند؟

انواع مختلفی از رباتهای رمزنگاری وجود دارد. برخی برای مبتدیان مناسب تر هستند ، در حالی که برخی دیگر به دانش برنامه نویسی گسترده نیاز دارند.

در اصل ، کاربر باید مجموعه ای از پارامترهایی را وارد کند که باعث ایجاد تجارت شود. پس از اجرای آنها ، ربات ها به طور مکرر مبادلات رمزنگاری را اسکن می کنند. به محض اینکه شرایطی که توسط کاربر وارد شده است ، تجارت می کنند ، آنها تجارت را انجام می دهند.

برای انجام این کار ، آنها با حساب Cryptocurrency Exchange کاربر از طریق API ارتباط برقرار می کنند و سیگنال های خرید ، فروش و متوقف کردن را ارسال می کنند.

برخی از ربات های پیشرفته تر حتی می توانند برای پیروی از استراتژی های گسترده تجارت و استفاده از شاخص های پیچیده تر برای تقلید از تفکر انسان و حتی استفاده از یادگیری ماشین برنامه ریزی شوند.

آیا ارزش سرمایه گذاری در یک ربات معاملاتی را دارد؟

اگر به درستی تنظیم شود ، رباتهای تجاری می توانند صرفه جویی در وقت باشند. اما مانند هر فعالیت تجاری ، شما همیشه باید به خصوص در مورد ویژگی ها و ویژگی های آنها ، رنگ آمیزی کنید.

به لطف متغیرهای تنظیم چندگانه آنها ، ربات های تجاری نیز برای مبتدیان بسیار عالی هستند. آنها احساسات را از روند تصمیم گیری از بین می برند و به کاربران کمک می کنند تا بهتر درک کنند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود.

برای معامله گران با تجربه تر ، آنها می توانند بسیار سودآور باشند. از آنجا که کاربران قادر به حضور در همه جا نیستند ، یک ربات یک نمای کلی از پیشرفت معاملات خود را حفظ می کند.

اما به خاطر داشته باشید - یک ربات فقط به اندازه شخصی که آن را تنظیم می کند خوب است. بنابراین ، قبل از اینکه یکی را بدست آورید ، مطمئن شوید که می دانید چگونه نمودارهای رمزنگاری را انجام دهید.

انتخاب یک ربات تجاری

تعداد زیادی از رباتهای تجاری خودکار وجود دارد و اکثریت قریب به اتفاق آنها الگوریتم های بسیار پیشرفته ای دارند. با این حال ، در بسیاری از موارد ، سودآورترین و امن ترین رباتها مواردی هستند که درک آن آسان است و الگوی ساده ای برای دنبال کردن دارند.

به عنوان مثال ، یکی از ساده ترین و کارآمدترین ربات های موجود در بازار cryptocurrency ، ربات هایی است که توسط Bitsgap تهیه شده است.

Bitsgap ربات های تجاری با فرکانس بالا را توسعه داده است تا مجموعه ای منحصر به فرد از فرصت های سرمایه گذاری را برای روندهای جانبی و صعودی در بازار ارائه دهد. تنوع ربات های خودکار امکان انتخاب صحیح بسته به شرایط بازار را فراهم می کند.

رباتهای Bitsgap بر اساس الگوریتم شبکه است که همزمان و متناسب خرید و فروش سفارشات را در سطوح از پیش تعریف شده قرار می دهد. هدف این است که هرچه بیشتر نوسانات بازار را بدست آوریم.

رباتهای Bitsgap بر اساس یک رویکرد کاربر پسند و عملی وقتی سرمایه گذاری شما در محدوده انتخاب شده توزیع می شود ، به شما امکان می دهد تا در هر حرکت بازار کمتری سود کسب کنید.

کاربران با از دست دادن متوقف شده برای کنترل کامل بر محدودیت های ضرر و یک عملکرد دنباله دار برای داشتن دامنه معاملاتی پس از حرکت صعودی ، فراهم شده است. برای آزمایش ربات های خودکار ، برخی از استراتژی های پیش فرض آماده وجود دارد که بر اساس نتایج پشتیبان گیری ، شرایط فعلی بازار و مانده موجود در معامله گر انجام می شود.

what is a trading bot

پشتی

Backtesting یک کلید برای هر تجارت خودکار است و BitSgap تنها بستر ارائه این ویژگی است. ایده پشتی ، شبیه سازی یک الگوریتم معاملاتی با استفاده از داده های تاریخی یک جفت رمزنگاری منتخب برای تجزیه و تحلیل نوسانات و سودآوری قبل از ریسک هر سرمایه واقعی است.

نوسانات میزان شدت نوسانات بازار را اندازه گیری می کند ، و فرکانس و وسعت حرکت قیمت را برای تعیین تعداد فرصت های تجاری برای ربات های خودکار برای ایجاد سود بدون در نظر گرفتن جهت روند تعیین می کند:

trading bot strategies

اثر هودلینگ فعال

HODL مخفف "نگه داشتن زندگی عزیز" است و به طور گسترده در جامعه رمزنگاری پخش می شود. در اصل ، Hodling چیزی غیر از خرید یک رمزنگاری خاص برای نگه داشتن آن برای مدت طولانی نیست و تا زمانی که افزایش قابل توجه قیمت رخ دهد ، هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهد.

با این حال ، یک راه حل بهتر استفاده از سکه های منفعل هودلینگ شما است. رباتهای تجاری خودکار از ارز پایه برای ایجاد سود در ارز نقل قول استفاده می کنند. این اثر "Hodling فعال" نامیده می شود. به عنوان مثال:

active hodling effect

در اینجا یک مثال فعال حداکثر سود هودلینگ وجود دارد:

active holding

این ربات معاملاتی خودکار موفق به دستیابی به 14. 86 ٪ از بازده سرمایه گذاری شده است که بازده 6. 16 ٪ آن ارزش افزوده ای است که توسط SBOT تولید می شود. این ربات هر بار که قیمت حرکت می کند ، کم و فروش بالایی را خریداری کرده است. این معاملات به عنوان حلقه های قرمز (فروش) و سبز (خرید) در نمودار نشان داده شده است. در اینجا یک سناریوی بهینه دیگر استفاده از ربات های خودکار در یک بازار جانبی ، هنگامی که قیمت در یک محدوده معاملاتی خاص حرکت می کند ، پشتیبانی را خاموش می کند و سپس از سطح مقاومت باز می گردد. به عنوان مثال:

what is a trading bot

تجارت آزمایشی

تجارت نسخه ی نمایشی در مورد آزمایش بدون ریسک و بهینه سازی معاملات یک ابزار مهم است. به عنوان مثال ، BITSGAP به کاربران اجازه می دهد تا به یک حالت معاملاتی نسخه ی نمایشی دسترسی داشته باشند ، این بدان معنی است که می توانید مهارت های معاملاتی و ربات های تجاری خودکار خود را بدون خطر پول واقعی آزمایش کنید.

برای نتیجه گیری ، تجارت خودکار لیستی از مزایای غیرقابل انکار دارد. هیچ تعصب رفتاری وجود ندارد ، ربات به سادگی هیچ احساسی در تجارت ندارد.

از آنجا که هنگام رعایت قوانین تجارت ، سفارشات تجاری به طور خودکار توسط رایانه اجرا می شود ، معامله گران قادر به تردید یا سؤال از تجارت نخواهند بود.

ثانیا ، رباتها می توانند به سرعت تجارت نجومی برسند و به صورت دستی نمی توانید از آن پیروی کنید.

سوم ، این امکان را برای تکرار استراتژی شما بر روی چندین جفت رمزنگاری به طور همزمان فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید که دیر یا زود هر استراتژی منسوخ می شود ، بنابراین ترجیح می دهید کسانی را که دائماً روی بهینه سازی ربات ها کار می کنند ، دنبال کنید و لیست متنوعی از استراتژی های خودکار را در اختیار کاربران قرار دهید.

بیت کوین را به راحتی بخرید

با حداقل 25 یورو شروع کنید و با حساب بانکی یا کارت بدهی خود پرداخت کنید.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 37 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:55

توجه: با توجه به انتشار پایگاه داده جدید Tu Wien ، لیست زیر ممکن است کمی منسوخ شود. پس از اتمام مهاجرت ، همه چیز دوباره به روز خواهد شد.

2022

  • برنامه های الگوریتمی از عرض برش درخت / گانیان ، R. ، کیم ، E. J. ، و Szeider ، S. (2022). برنامه های الگوریتمی از عرض برش درخت. مجله سیام در مورد ریاضیات گسسته ، 36 (4) ، 2635-2666. https://doi. org/10. 1137/20M137478x/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz ، آشکار
  • یافتن یک خوشه در داده های ناقص / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Kanj ، I. ، Ordyniak ، S. ، & Szeider ، S. (2022). پیدا کردن یک خوشه در داده های ناقص. در سی امین سمپوزیوم سالانه اروپایی در مورد الگوریتم ها (ESA 2022) (صص 1-14). Schloss Dagstuhl-Leibniz-zentrum für informatik. https://doi. org/10. 4230/lipics. esa. 2022. 47/پروژه ها: ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz ، Slim
  • تعداد مانع و محاسبات تعداد نمودارها / Balko ، M. ، Chaplick ، S. ، Ganian ، R. ، Gupta ، S. ، Hoffmann ، M. ، Valtr ، P. ، & Wolff ، A. (2022). محدودیت و محاسبه تعداد مانع از نمودارها. در S. Chechik ، G. Navarro ، E. Rotenberg ، & G. Herman (Eds.) ، سی امین سمپوزیوم سالانه اروپایی در مورد الگوریتم ها (ESA 2022) (صص 1-13). Schloss Dagstuhl - Leibni z-zentrum für informatik. https://doi. org/10. 4230/lipics. esa. 2022. 11/پروژه: ParameterIsierTe تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • چهارمین سمپوزیوم بین المللی مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (MFCS 2022) / Szeider ، S. ، Ganian ، R. ، & Silva ، A. (Eds.).(2022). چهارمین سمپوزیوم بین المللی در مورد مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (MFCS 2022). https://doi. org/10. 4230/lipics. mfcs. 2022. 0
  • آستانه درخت و عرض Hypertree / Ganian ، R. ، Schidler ، A. ، Sorge ، M. ، & Szeider ، S. (2022). عرض درخت آستانه و عرض Hypertree. مجله تحقیقات هوش مصنوعی ، 74 ، 1687-1713. https://doi. org/10. 1613/jair. 1. 13661/پروژه ها: NFPC ، Analyze ParameterIsierte در Der Künstlichen Intelligenz ، آشکار کردن ، Slim
  • شمارش مدل وزنی با عرض دوقلو / گانیان ، R. ، Pokrývka ، F. ، Schidler ، A. ، Simonov ، K. ، & Szeider ، S. (2022). شمارش مدل وزنی با عرض دوقلو. در K. S. Meel & O. Strichman (Eds.) ، 25 مین کنفرانس بین المللی نظریه و کاربردهای آزمایش رضایت بخش (SAT 2022) (صص 1-17). Schloss Dagstuhl - Leibni z-zentrum für informatik. https://doi. org/10. 4230/lipics. sat. 2022. 15/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz ، آشکار کردن ، SLIM
  • پیچیدگی ریز دانه گرافیک پارامتر شده توسط Clique-Wide / Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، Korchemna ، V. ، Okrasa ، K. ، & Simonov ، K. (2022). پیچیدگی ریز دانه از همرفیسم گراف پارامتر شده توسط کلیک. در 49th کنفرانس بین المللی EATCS در مورد اتومات ، زبانها و برنامه نویسی (صص 66: 1-66: 20). Schloss Dagstuhl-Leibniz-zentrum für informatik Gmbh. https://doi. org/10. 4230/lipics. icalp. 2022. 66/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • بازی های تنوع Hedonic: یک تصویر پیچیدگی با بیش از دو رنگ / گانیان ، R. ، Hamm ، T. ، Knop ، D. ، Schierreich ، Š. ، & Supued ، O. (2022). بازی های تنوع Hedonic: یک تصویر پیچیدگی با بیش از دو رنگ. در مجموعه مقالات 36 کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صفحات 5034-5042). مطبوعات AAAI. https://doi. org/10. 1609/aaai. v36i5. 20435/پروژه ها: NFPC ، تجزیه و تحلیل پارامتری در Der Künstlichen Intelligenz ، رویکردهای ساختاری در پایداری تحت محدودیت های تنوع
  • الگوریتم های پارامتر شده برای برنامه ریزی رو به بالا / Chaplick ، S. ، Di Giacomo ، E. ، Frati ، F. ، Ganian ، R. ، Raftopoulou ، C. ، & Simonov ، K. (2022). الگوریتم های پارامتر شده برای برنامه ریزی رو به بالا. در X. Goaoc & M. Kerber (Eds.) ، 38 ام سمپوزیوم بین المللی در هندسه محاسباتی (SOCG 2022) (صص 1-16). Schloss Dagstuhl - Leibni z-zentrum für informatik. https://doi. org/10. 4230/lipics. socg. 2022. 26/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • الگوریتم های پارامتر شده برای چیدمان صف / Bhore ، S. ، Ganian ، R. ، Montecchiani ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2022). الگوریتم های پارامتر شده برای چیدمان صف. مجله الگوریتم ها و برنامه های نمودار ، 26 (3) ، 335-352. https://doi. org/10. 7155/jgaa. 00597/پروژه ها: Humalgo ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • مقدمه: نهمین کارگاه در کلاسهای نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض ، وین ، اتریش / گانیان ، R. ، Kratochvíl ، J. ، & Szeider ، S. (2022). پیشگفتار: نهمین کارگاه در مورد کلاس های نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض ، وین ، اتریش. در S. Szeider ، R. Ganian ، & J. Kratochwill (Eds.) ، نهمین کارگاه در کلاس های نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض (جلد 312). https://doi. org/10. 1016/j. dam. 2022. 02. 009
  • یک الگوریتم کارآمد برای شمارش DAGS معادل Markov / Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Talvitie ، T. (2022). یک الگوریتم کارآمد برای شمارش DAG های معادل مارکوف. هوش مصنوعی ، 304 ، 1-13. https://doi. org/10. 1016/j. artint. 2021. 103648
  • مبلغ محصولات با مقادیر پیش فرض: الگوریتم ها و نتایج پیچیدگی / گانیان ، R. ، کیم ، E. J. ، Slivovsky ، F. ، & Szeider ، S. (2022). جمع محصولات با مقادیر پیش فرض: الگوریتم ها و نتایج پیچیدگی. مجله تحقیقات هوش مصنوعی ، 73 ، 535-552. https://doi. org/10. 1613/jair. 1. 12370/پروژه ها: NFPC ، QBF
  • در پوشش بخش هایی با فواصل واحد / Bergren ، D. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Kanj ، I. (2022). در پوشش بخش هایی با فواصل واحد. مجله سیام در مورد ریاضیات گسسته ، 36 (2) ، 1200-1230. https://doi. org/10. 1137/20M1336412/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • عرض برش: یک آنالوگ الگوریتمی از پهنای درخت مبتنی بر برش های لبه / برند ، C. ، Ceylan ، E. ، Ganian ، R. ، Hatschka ، C. ، & Korchemna ، V. (2022). عرض برش: یک آنالوگ الگوریتمی محور Treeidth بر اساس برش های لبه. در M. A. Bekos & M. Kaufmann (Eds.) ، مفاهیم گرافیک نظری در علوم کامپیوتر (صفحات 98-113). Nature Springer Nature Switzerland AG. https://doi. org/10. 1007/978-3-031-15914-5_8
  • پیچیدگی خوشه بندی k-means که کمی شناخته شده است / گانیان ، R. ، هام ، T. ، Korchemna ، V. ، Okrasa ، K. ، & Simonov ، K. (2022). پیچیدگی خوشه بندی k-mean در هنگام شناخته شدن کمی. در مجموعه مقالات 39 مین کنفرانس بین المللی یادگیری ماشین (صص 6960-6987). https://doi. org/10. 34726/3070/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • پیچیدگی برش نمودار بدون حسادت / Deligkas ، A. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Ordyniak ، S. (2022). پیچیدگی برش نمودار بدون حسادت. در L. de Raedt (ویرایش) ، مجموعه مقالات سی و یکمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی (صص 237-243). کنفرانس های مشترک بین المللی در مورد هوش مصنوعی. https://doi. org/10. 24963/ijcai. 2022/34/پروژه ها: NFPC ، ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در Der Künstlichen Intelligenz
  • یک چارچوب متحد برای توصیف و محاسبه اندازه های عرض / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، Jaffke ، L. ، & Kwon ، O.-J.(2022). یک چارچوب متحد برای توصیف و محاسبه اقدامات عرض. در سیزدهمین نوآوری در کنفرانس نظری علوم کامپیوتر (ITCS 2022) (صص 1-23). Schloss Dagstuhl-Leibniz-zentrum für informatik Gmbh. https://doi. org/10. 4230/lipics. itcs. 2022. 63/پروژه: ParameterIsierte تجزیه

2021

  • در نمودارهای محکم (بیرونی) / Förster ، H. ، Ganian ، R. ، Klute ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2021). در نمودارهای محکم (بیرونی). مجله الگوریتم ها و برنامه های نمودار ، 25 (1) ، 481-512. https://doi. org/10. 7155/jgaa. 00568
  • اندازه گیری موارد مهم: رویکرد ahybrid به برنامه نویسی پویا با Treewidth / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Kwon ، O. (2021). اندازه گیری آنچه مهم است: رویکرد ahybrid به برنامه نویسی پویا با پهنای درخت. مجله علوم رایانه و سیستم ، 121 ، 57-75. https://doi. org/10. 1016/j. jcss. 2021. 04. 005
  • پارامترهای عرض جدید برای SAT و #SAT / Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2021). پارامترهای عرض جدید برای SAT و #SAT. هوش مصنوعی ، 295 (103460) ، 103460. https://doi. org/10. 1016/j. artint. 2021. 103460
  • چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تجزیه کننده برای ILP: برنامه هایی با چند متغیر جهانی و محدودیت ها / Dvořák ، P. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Knop ، D. ، & Ordyniak ، S. (2021). چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تجزیه کننده برای ILP: برنامه هایی با چند متغیر و محدودیت جهانی. هوش مصنوعی ، 300 (103561) ، 103561. https://doi. org/10. 1016/j. artint. 2021. 103561
  • در پارامترهای ساختاری مشکل مسیرهای جداگانه Edge / Ganian ، R. ، Ordyniak ، S. ، & Ramanujan ، M. S. (2021). در پارامترهای ساختاری مشکل مسیرهای جدا شده لبه. الگوریتمیکا ، 83 (6) ، 1605-1637. https://doi. org/10. 1007/s00453-020-00795-3
  • نمودارها با دو Moplexes / Dallard ، C. ، Ganian ، R. ، Hatzel ، M. ، Kc ، M. ، & Milanič ، M. (2021). نمودارها با دو مولکس. در مجموعه مقالات الگوریتم های لاتین و آمریکایی XI ، نمودارها و سمپوزیوم بهینه سازی (صفحات 248-256). Elsevierhttps://doi. org/10. 1016/j. procs. 2021. 11. 031/پروژه: ParameterIsierte تجزیه و تحلیل در der Künstlichen Intelligenz
  • پیچیدگی انجمن شی در ردیابی شیء چندگانه / Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Ordyniak ، S. (2021). پیچیدگی ارتباط شی در ردیابی شیء چندگانه. در سی و پنجمین کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (AAAI-21) (صص 1388-1396). مطبوعات AAAI. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/58619
  • عبور بهینه از نقاشی های ساده / گانیان ، R. ، Hamm ، T. ، Klute ، F. ، Parada ، I. ، & Vogtenhuber ، B. (2021). عبور از پسوند بهینه از نقشه های ساده. در 48 مین Colloquium بین المللی در مورد اتوماتیک ، زبانها و برنامه نویسی (ICALP 2021) (صص 1-17). لیپیکhttps://doi. org/10. 4230/lipics. icalp. 2021. 72
  • پیچیدگی پارامتری تقسیم منصفانه تقسیم / Deligkas ، A. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Ordyniak ، S. (2021). پیچیدگی پارامتری تقسیم عادلانه متصل. در مجموعه مقالات سی و یکمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی. IJCAI 2021 - سی امین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی ، مونترال ، کانادا ، بین المللی. https://doi. org/10. 24963/ijcai. 2021/20
  • پیچیدگی پارامتری در طراحی نمودار / گانیان ، R. ، Montecchiani ، F. ، Nöllenburg ، M. ، & Zehavi ، M. (2021). پیچیدگی پارامتری در ترسیم نمودار. در سمینار در مورد پیچیدگی پارامتری در ترسیم نمودار (صفحات 82–123). گزارش های Dagstuhl. https://doi. org/10. 4230/dagrep. 11. 6. 82
  • Worbel: برچسب های نقطه جمع آوری ابرهای Intoword / Bhore ، S. ، Ganian ، R. ، Li ، G. ، Nöllenburg ، M. ، & Wulms ، J. (2021). WORBEL: برچسب های نقطه جمع آوری ابرهای Intoword. در مجموعه مقالات بیست و نهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت در سیستم های اطلاعات جغرافیایی. کنفرانس بین المللی ACM Sigspatial در مورد پیشرفت در سیستم های اطلاعات جغرافیایی ، ایروین ، کالیفرنیا ، غیر اتحادیه اروپا. ACMhttps://doi. org/10. 1145/3474717. 3483959
  • پیچیدگی پارامتری خوشه بندی داده های ناقص / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Kanj ، I. ، Ordyniak ، S. ، & Szeider ، S. (2021). پیچیدگی پارامتری داده های ناقص خوشه بندی. در سی و پنجمین کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 7296-7304). مطبوعات AAAI. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/58587
  • چشم انداز پیچیدگی برنامه ریزی محدود شده منابع / گانیان ، R. ، هام ، T. ، و Mescoff ، G. (2021). چشم انداز پیچیدگی برنامه ریزی محدود شده از منابع. در مجموعه مقالات بیست و نهمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی. IJCAI 2020 ، یوکوهاما ، غیر اتحادیه اروپا. https://doi. org/10. 24963/ijcai. 2020/241
  • آستانه درخت و عرض Hypertree / Ganian ، R. ، Schidler ، A. ، Sorge ، M. ، & Szeider ، S. (2021). عرض درخت آستانه و عرض Hypertree. در مجموعه مقالات بیست و نهمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی. IJCAI - کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی ، استکهلم ، اتحادیه اروپا. https://doi. org/10. 24963/ijcai. 2020/263
  • مطابقت پایدار با محدودیت های تنوع: اقدام مثبت فراتر از NP / Chen ، J. ، Ganian ، R. ، & Hamm ، T. (2021). مطابقت پایدار با محدودیت های تنوع: اقدام مثبت فراتر از NP است. در مجموعه مقالات بیست و نهمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی (صص 1-7). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/55573

2020

  • الگوریتم های پارامتر شده برای مشکلات تعبیه شده کتاب / Bhore ، S. ، Ganian ، R. ، Montecchiani ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2020). الگوریتم های پارامتر شده برای مشکلات تعبیه کتاب. مجله الگوریتم ها و برنامه های نمودار ، 24 (4) ، 603-620. https://doi. org/10. 7155/jgaa. 00526
  • با استفاده از decomposition- parametersforqbf: mindtheprefix!/ Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2020). با استفاده از decomposition- parametersforqbf: mindtheprefix! مجله علوم رایانه و سیستم ، 110 ، 1-21. https://doi. org/10. 1016/j. jcss. 2019. 12. 005
  • در پارامترهای ساختاری مشکل حذف vertex degree محدود / Ganian ، R. ، Klute ، F. ، & Ordyniak ، S. (2020). در پارامترهای ساختاری مشکل حذف ورتکس محدود شده. الگوریتمیکا ، 83 (1) ، 297-336. https://doi. org/10. 1007/s00453-020-00758-8
  • قدرت پارامترهای مبتنی بر برش برای محاسبات Edge - Disjoint Paths / Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2020). قدرت پارامترهای مبتنی بر برش برای محاسبه مسیرهای لبه disjoint. الگوریتمیکا ، 83 (2) ، 726-752. https://doi. org/10. 1007/s00453-020-00772-
  • به سمت یک هسته چند جمله ای برای بازخورد کارگردانی Vertexset / Bergougnoux ، B. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Ordyniak ، S. ، & Ramanujan ، M. S. (2020). به سمت یک هسته چند جمله ای برای راس بازخورد هدایت شده. الگوریتمیکا ، 83 (5) ، 1201-1221. https://doi. org/10. 1007/s00453-020-00777-5
  • در مورد MSO وجودی و ارتباط آن با ETH / Ganian ، R. ، Haan ، R. De ، Kanj ، I. ، & Szeider ، S. (2020). در مورد MSO وجودی و ارتباط آن با ETH. معاملات ACM در تئوری محاسبه ، 12 (4) ، 1-32. https://doi. org/10. 1145/3417759
  • پارامتری ثابت از وابستگی QBF با پارامترهای ساختاری / گانیان ، R. ، Peitl ، T. ، Slivovsky ، F. ، & Szeider ، S. (2020). پارامتری ثابت قابلیت وابستگی QBF با پارامترهای ساختاری. در مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بین المللی در مورد اصول بازنمایی دانش و استدلال. هفدهمین کنفرانس بین المللی اصول نمایندگی و استدلال دانش ، KR 2020 ، رودز ، یونان ، غیر اتحادیه اروپا. https://doi. org/10. 24963/kr. 2020/40
  • پیشگفتار: هشتمین کارگاه در مورد کلاس های نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض ، تورنتو ، انتاریو ، کانادا / کورنیل ، D. G. ، گانیان ، R. ، و Proskurowski ، A. (2020). پیشگفتار: هشتمین کارگاه در کلاسهای نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض ، تورنتو ، انتاریو ، کانادا. در ریاضیات کاربردی گسسته (صفحات 1-2). ناشران علوم Elsevier. https://doi. org/10. 1016/j. dam. 2020. 04. 001
  • در مورد پوشش بخش هایی با فواصل واحد / Bergren ، D. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Kanj ، I. (2020). در پوشش بخش هایی با فواصل واحد. در 37 سمپوزیوم بین المللی در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر (STACS 2020) (ص 17). لیپیکhttps://doi. org/10. 4230/lipics. stacs. 2020. 13
  • یک الگوریتم کارآمد برای شمارش DAGS معادل Markov / Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Talvitie ، T. (2020). یک الگوریتم کارآمد برای شمارش DAG های معادل مارکوف. در مجموعه مقالات کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 10136-10143). مطبوعات AAAI. https://doi. org/10. 1609/aaai. v34i06. 6573
  • پیچیدگی پارامتری تخصیص منابع بدون حسادت در شبکه های اجتماعی / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، & Ordyniak ، S. (2020). پیچیدگی پارامتری تخصیص منابع بدون حسادت در شبکه های اجتماعی. در مجموعه مقالات کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 7135-7142). مطبوعات AAAI. https://doi. org/10. 1609/aaai. v34i05. 6201
  • گسترش نقشه های تقریباً کامل 1 مسطح در زمان چند جمله ای / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، Klute ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2020). گسترش نقشه های تقریباً کامل 1 مسطح در زمان چند جمله ای. در 45 سمپوزیوم بین المللی در مورد مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (صفحات 1-16). لیپیکhttps://doi. org/10. 4230/lipics. mfcs. 2020. 31
  • در پیچیدگی پارامتری داده های ناقص خوشه بندی به زیر مجموعه های رتبه کوچک / گانیان ، R. ، Kanj ، I. ، Ordyniak ، S. ، & Szeider ، S. (2020). در پیچیدگی پارامتری داده های ناقص خوشه بندی به زیر مجموعه های رتبه کوچک. در مجموعه مقالات کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 3906-3913). مطبوعات AAAI. https://doi. org/10. 1609/aaai. v34i04. 5804
  • گسترش نقاشی های جزئی 1 پلاناری / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Hamm ، T. ، Klute ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2020). گسترش نقشه های جزئی 1 پلانار. در 47 مین Colloquium بین المللی در مورد اتوماتیک ، زبانها و برنامه نویسی (صفحات 1-19). مجموعه مقالات بین المللی Leibniz در انفورماتیک. https://doi. org/10. 4230/lipics. icalp. 2020. 0

2019

  • پیچیدگی پارامتر شده از به حداقل رساندن مرزهای ناهمزمان / گانیان ، R. ، Kronegger ، M. ، Pfandler ، A. ، & Popa ، A. (2019). پیچیدگی پارامتری به حداقل رساندن مرز ناهمزمان. Algorithmica ، 81 (1) ، 201–223. https://doi. org/10. 1007/s00453-018-0442-5/پروژه ها: نمایشگاه ، شروع ، X-Tract
  • نتایج پیچیدگی پارامتری برای تکمیل و خوشه بندی داده های ناقص / Szeider ، S. ، Ganian ، R. ، Kanj ، I. ، & Ordyniak ، S. (2019). نتایج پیچیدگی پارامتری برای تکمیل و خوشه بندی داده های ناقص. کارگاه Kocoon ، Arras ، Frankreich ، EU. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/86961
  • در نمودارهای مخلوط سخت (بیرونی) / Förster ، H. ، Ganian ، R. ، Klute ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2019). در نمودارهای محکم (بیرونی). در یادداشت های سخنرانی در علوم کامپیوتر (صص 147-161). LNCShttps://doi. org/10. 1007/978-3-030-35802-0_12
  • الگوریتم های پارامتر شده برای مشکلات تعبیه شده کتاب / Bhore ، S. ، Ganian ، R. ، Montecchiani ، F. ، & Nöllenburg ، M. (2019). الگوریتم های پارامتر شده برای مشکلات تعبیه کتاب. در یادداشت های سخنرانی در علوم کامپیوتر (صفحات 365-378). LNCShttps://doi. org/10. 1007/978-3-030-35802-0_28
  • SAT-ENCODINGS برای عرض TREECT و TREEDEPTH / GANIAN ، R. ، LODHA ، N. ، ORDYNIAK ، S. ، & SZEIDER ، S. (2019). رمزگذاری های SAT برای عرض TREECT و TREEDEPTH. در S. G. Kobourov & H. Meyerhenke (Eds.) ، مجموعه مقالات بیست و یکم کارگاه مهندسی الگوریتم و آزمایشات (ALENEX). سیامhttps://doi. org/10. 1137/1. 9781611975499

2018

  • یک الگوریتم پارامتری ثابت یکپارچه برای حذف راس از راه دور / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Kwon ، O. (2018). یک الگوریتم پارامتر ثابت تک درجه برای حذف راس از راه دور. مجله علوم رایانه و سیستم ، 97 ، 121-146. https://doi. org/10. 1016/j. jcss. 2018. 05. 005
  • در مورد پیچیدگی مشکلات رنگ آمیزی رنگین کمان / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Lauri ، J. (2018). در مورد پیچیدگی مشکلات رنگ آمیزی رنگین کمان. ریاضیات کاربردی گسسته ، 246 ، 38-48. https://doi. org/10. 1016/j. dam. 2016. 10. 021
  • چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تخلیه برای ILP / Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2018). چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تجزیه کننده برای ILP. هوش مصنوعی ، 257 ، 61-71. https://doi. org/10. 1016/j. artint. 2017. 12. 006
  • متا هسته سازی با استفاده از تعدیل کننده های خوب ساختار یافته / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2018). متا هسته سازی با استفاده از تعدیل کننده های خوب ساختار یافته. ریاضیات کاربردی گسسته ، 248 ، 153-167. https://doi. org/10. 1016/j. dam. 2017. 09. 018
  • در پارامترهای ساختاری مشکل حذف ورتکس درجه محدود / گانیان ، R. ، Klute ، F. ، & Ordyniak ، S. (2018). در پارامترهای ساختاری مشکل حذف راس درجه محدود. در مجموعه مقالات سمپوزیوم 35 در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر (صفحات 1-14). 35 سمپوزیوم در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57666
  • اثبات وضوح كوچك برای QBF با استفاده از وابستگی Treewidth / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2018). اثبات وضوح كوچك برای QBF با استفاده از Tree WideTh. در مجموعه مقالات 35 سمپوزیوم در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر ، STACS 2018 ، 28 فوریه تا 3 مارس 2018 ، Caen ، فرانسه (صص 1-14). 35 سمپوزیوم در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57665
  • برنامه نویسی خطی عدد صحیح Unary با محدودیت های ساختاری / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Knop ، D. (2018). برنامه نویسی خطی عدد صحیح Unary با محدودیت های ساختاری. در مجموعه مقالات بیست و هفتمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی (صص 1284–1290). کنفرانس های مشترک بین المللی در مورد هوش مصنوعی. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57664
  • یک رویکرد ساختاری برای انتخاب فعالیت / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2018). یک رویکرد ساختاری برای انتخاب فعالیت. در مجموعه مقالات بیست و هفتمین کنفرانس مشترک بین المللی اطلاعات مصنوعی (صص 203-209). کنفرانس های مشترک بین المللی در مورد هوش مصنوعی. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57663
  • الگوریتم های پارامتر شده برای مشکل تکمیل ماتریس / Ganian ، R. ، Kanj ، I. ، Ordyniak ، S. ، & Szeider ، S. (2018). الگوریتم های پارامتر شده برای مشکل تکمیل ماتریس. در ادامه ICML (صص 1642-1651). مجله تحقیقات یادگیری ماشین. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57440

2017

  • کشف مجمع الجزایر از قابلیت تراکت برای رضایت محدودیت و شمارش / گانیان ، R. ، Ramanujan ، M. S. ، & Szeider ، S. (2017). کشف مجمع الجزایر از قابلیت تراکت برای رضایت و شمارش محدودیت. معاملات ACM در الگوریتم ها ، 13 (2) ، 1-32. https://doi. org/10. 1145/3014587
  • حل مشکلات در نمودارهای دارای رتبه بالا / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2017). حل مشکلات در نمودارهای عرض درجه بالا. الگوریتمیکا ، 80 (2) ، 742-771. https://doi. org/10. 1007/s00453-017-0290-8
  • به سمت یک هسته چند جمله ای برای مجموعه بازخورد کارگردانی مجموعه راس / Bergnougnoux ، B. ، Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Ordyniak ، S. ، & Ramanujan ، M. S. (2017). به سمت یک هسته چند جمله ای برای مجموعه بازخورد هدایت شده. در مجموعه مقالات 42 مین سمپوزیوم بین المللی در مورد مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (صص 1-15). مجموعه مقالات 42 مین سمپوزیوم بین المللی در مورد مبانی ریاضی علوم کامپیوتر. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57302
  • پارامترهای عرض جدید برای شمارش مدل / Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2017). پارامترهای عرض جدید برای شمارش مدل. در تئوری و کاربردهای آزمایش رضایت بخش - SAT 2017 (صفحات 38-52). کنفرانس بین المللی نظریه و کاربردهای آزمایش رضایت بخش. https://doi. org/10. 1007/978-3-319-66263-3_3
  • فراتر از پهنای باند اولیه برای (M) ILP / Ganian ، R. ، Ordyniak ، S. ، & Ramanujan ، M. S. (2017). فراتر از پهنای درخت اولیه برای (M) ILP. در مجموعه مقالات سی و یکمین کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 815-821). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/57013
  • پهنای باند پشتی برای Sat / Ganian ، R. ، Ramanujan ، M. S. ، & Szeider ، S. (2017). پهنای درخت پشتی برای SAT. در تئوری و کاربردهای آزمایش رضایت بخش - SAT 2017 (صفحات 20-37). Springer-Verlag. https://doi. org/10. 1007/978-3-319-66263-3_2
  • ترکیب TreeWidth و Backdoors برای CSP / Ganian ، R. ، Ramanujan ، M. S. ، & Szeider ، S. (2017). ترکیب پهنای درخت و پشتی برای CSP. در سمپوزیوم 34 در مورد جنبه های نظری علوم کامپیوتر (صفحات 429-445). Schloss Dagstuhl - Leibni z-zentrum fuer informatik ، آلمان. https://doi. org/10. 4230/lipics. stacs. 2017. 36

2016

  • متا کیرلیزاسیون با پارامترهای ساختاری / گانیان ، R. ، Slivovsky ، F. ، & Szeider ، S. (2016). متا هسته سازی با پارامترهای ساختاری. مجله علوم رایانه و سیستم ، 82 (2) ، 333-346. https://doi. org/10. 1016/j. jcss. 2015. 08. 003
  • نمایش داده های ملتحمه کمی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده / Bova ، S. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2016). نمایش داده های ملتحمه کمی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده. علوم کامپیوتر نظری ، 618 ، 72-84. https://doi. org/10. 1016/j. tcs. 2016. 01. 010
  • کشف مجمع الجزایر از قابلیت تراکت برای رضایت محدودیت و شمارش / گانیان ، R. ، Ramanujan ، M. S. ، و Szeider ، S. (2016). کشف مجمع الجزایر از قابلیت تراکت برای رضایت و شمارش محدودیت. در R. Krauthgamer (ویرایش) ، مجموعه مقالات بیست و هفتمین سمپوزیوم ACM-SIAM سالانه الگوریتم های گسسته (صص 1670-1681). انجمن ریاضیات صنعتی و کاربردی. https://doi. org/10. 1137/1. 978161197431. ch114
  • ساخت چند جمله ای از درختان داده شده بهینه MPI / Ganian ، R. ، Kalany ، M. ، Szeider ، S. ، & Träff ، J. L. (2016). ساخت و ساز زمان چند جمله ای درختان داده شده بهینه MPI. در سال 2016 سمپوزیوم پردازش موازی و توزیع بین المللی IEEE (IPDPS). IEEE سی امین سمپوزیوم پردازش موازی و توزیع شده بین المللی (IPDPS 2016) ، شیکاگو ، ایلینویز ، ایالات متحده ، غیر EU. انجمن رایانه IEEE. https://doi. org/10. 1109/ipdps. 2016. 13/پروژه: Epigram
  • یک الگوریتم پارامتری ثابت یکپارچه برای حذف راس از راه دور / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Kwon ، O.-J.(2016). یک الگوریتم پارامتر ثابت تک درجه برای حذف راس از راه دور. در مجموعه مقالات 41 مین سمپوزیوم بین المللی در مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (صص 1-14). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56801
  • شمارش پارامترهای پسوندهای خطی توسط TreeWidth / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، Kangas ، K. ، & Ordyniak ، S. (2016). شمارش پارامترهای پسوندهای خطی توسط TreeWidth. در مجموعه مقالات بیست و چهارمین سمپوزیوم سالانه اروپا در مورد الگوریتم ها (صفحات 1-18). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56800
  • در منظره پیچیدگی مشکلات F-Factor متصل* / Ganian ، R. ، Narayanaswamy ، N. S. ، Ordyniak ، S. ، Rahul ، C. S. ، & Ramanujan ، M. S. (2016). در منظره پیچیدگی مشکلات F-Factor متصل*. در مجموعه مقالات 41 مین سمپوزیوم بین المللی در مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (صص 1-14). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56689
  • با استفاده از پارامترهای تجزیه برای QBF: پیشوند را در نظر بگیرید!/ Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Ordyniak ، S. (2016). با استفاده از پارامترهای تجزیه برای QBF: پیشوند را در نظر بگیرید! در مجموعه مقالات کنفرانس سیزده AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 964-970). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56686
  • چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تجزیه برای ILP / گانیان، R.، و Ordyniak، S. (2016). چشم انداز پیچیدگی پارامترهای تجزیه برای ILP. در مجموعه مقالات سی امین کنفرانس AAAI در مورد هوش مصنوعی (صص 710-716). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56685
  • در مورد MSO وجودی و رابطه آن با ETH / گانیان، R.، de Haan، R.، Kanj، I.، و Szeider، S. (2016). در مورد MSO وجودی و ارتباط آن با ETH. در مجموعه مقالات چهل و یکمین سمپوزیوم بین المللی مبانی ریاضی علوم کامپیوتر (ص 1-14). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56669
  • درهای پشتی به CSP با ارزش قابل حمل / Ganian, R., Ramanujan, M. S., & Szeider, S. (2016). درهای پشتی برای Tractable Valued CSP. In Principles and Practice of Constraint Programming (مجموعه مقالات 22nd CP) (ص 233-250). LNCS. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56665

2015

  • بررسی مدل FO نمودارهای بازه ای / گانیان، R.، Hlineny، P.، Kral، D.، Obdrzalek، J.، Schwartz، J.، و Teska، J. (2015). مدل FO بررسی نمودارهای فاصله. روشهای منطقی در علوم کامپیوتر , 11 (4). https://doi. org/10. 2168/lmcs-11(4:11)2015
  • مدل بررسی منطق وجودی در مجموعه های جزئی مرتب شده / Bova, S., Ganian, R., & Szeider, S. (2015). مدل بررسی منطق وجودی در مجموعه های جزئی مرتب شده. معاملات ACM در منطق محاسباتی، 17 (2)، 1-35. https://doi. org/10. 1145/2814937
  • بهبود پوشش راس به عنوان پارامتر نمودار / گانیان، R. (2015). بهبود پوشش Vertex به عنوان پارامتر نمودار. ریاضیات گسسته و علوم کامپیوتر نظری، 17/2، 77-100. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/151557
  • تعدیل کننده های خوش ساختار: الگوریتم ها و هسته های FPT / گانیان، R. (2015). تعدیل کننده های خوش ساختار: الگوریتم ها و هسته های FPT. کارگاه کلاس های نمودار، بهینه سازی و پارامترهای عرض (GROW)، جزیره سانتورینی، یونان، اتحادیه اروپا. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/86165
  • کاربردهای الگوریتمی مدولاتورهای بزرگ با ساختار خوب / گانیان، ر. (2015). کاربردهای الگوریتمی مدولاتورهای بزرگ با ساختار خوب. نشست نظریه مدل الگوریتمی 2015 - ALMOTH 2015، Bayreuth، Deutschland، اتحادیه اروپا. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/86163
  • کشف مجمع الجزایر قابل حمل برای رضایت و شمارش محدودیت / گانیان، ر. (2015). کشف مجمع الجزایر قابل حمل برای رضایت و شمارش محدودیت. روندهای معاصر در علوم کامپیوتر نظری 2015، پراگ، تشچین، اتحادیه اروپا. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/86164
  • حل مشکلات در نمودارهای دارای رتبه بالا / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2015). حل مشکلات در نمودارهای عرض درجه بالا. در مجموعه مقالات چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی در مورد الگوریتم ها و ساختار داده ها (صفحات 314-326). LNCShttp://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56453
  • ساختار جامعه الگوریتم های الهام گرفته از SAT و #SAT / Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2015). ساختار جامعه الگوریتم های الهام بخش برای SAT و #SAT. در مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس بین المللی نظریه و کاربردهای آزمایش رضایت بخش (صفحات 223-238). LNCS / Springer. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56452
  • برنامه های الگوریتمی از عرض برش درخت / گانیان ، R. ، کیم ، E. J. ، و Szeider ، S. (2015). برنامه های الگوریتمی از عرض برش درخت. در مجموعه مقالات چهلمین بنیادهای ریاضی بین المللی علوم کامپیوتر 2015 (صص 348-361). http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/56451
  • متا هسته سازی با استفاده از تعدیل کننده های خوب ساختار یافته / Eiben ، E. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2015). متا هسته سازی با استفاده از تعدیل کننده های خوب ساختار یافته. در T. Husfeldt & I. Kanj (Eds.) ، دهمین سمپوزیوم بین المللی در مورد محاسبات پارامتری و دقیق (IPEC 2015) (صص 114–126). لیپیکhttps://doi. org/10. 4230/lipics. ipec. 2015. 114
  • پیچیدگی پارامتر شده از به حداقل رساندن مرزهای ناهمزمان / گانیان ، R. ، Kronegger ، M. ، Pfandler ، A. ، & Popa ، A. (2015). پیچیدگی پارامتری به حداقل رساندن مرز ناهمزمان. در R. Jain ، S. Jain ، & F. Stephan (Eds.) ، یادداشت های سخنرانی در علوم کامپیوتر (صفحات 428-440). اسپرینگرhttps://doi. org/10. 1007/978-3-319-17142-5_36/پروژه: نمایشگاه

2014

  • اندازه گیری عرض Digraph در الگوریتم های پارامتری / گانیان ، R. ، Hliněný ، P. ، Kneis ، J. ، Langer ، A. ، Obdržálek ، J. ، & Rossmanith ، P. (2014). اندازه گیری عرض Digraph در الگوریتم های پارامتری. ریاضیات کاربردی گسسته ، 168 ، 88-107. https://doi. org/10. 1016/j. dam. 2013. 10. 038/پروژه ها: دلیل پیچیده ، x-tract
  • مرزهای پایین در پیچیدگی مدل MSO1 بررسی / گانیان ، R. ، Hliněný ، P. ، Langer ، A. ، Obdržálek ، J. ، Rossmanith ، P. ، & Sikdar ، S. (2014). مرزهای پایین تر در پیچیدگی بررسی مدل MSO1. مجله علوم رایانه و سیستم ، 80 (1) ، 180-194. https://doi. org/10. 1016/j. jcss. 2013. 07. 005/پروژه ها: دلیل پیچیده ، x-tract
  • نمایش داده های ملتحمه کمی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده / Bova ، S. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2014). نمایش داده های ملتحمه کمی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده. در IPEC 2014 (صص 122-134). LNCS / Springer. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/55812/پروژه ها: تالیف ، دلیل پیچیده ، x-tract
  • مدل بررسی منطق وجودی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده / Bova ، S. ، Ganian ، R. ، & Szeider ، S. (2014). مدل بررسی منطق وجودی در مجموعه های جزئی سفارش داده شده. در CSL-LICS 2014. جلسه مشترک کنفرانس سالانه بیست و سوم EACSL در مورد منطق علوم کامپیوتر (CSL) و بیست و نهمین سمپوزیوم سالانه ACM/IEEE در منطق در علوم کامپیوتر (LICS) ، وین ، اتریش. ACM نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/55811/پروژه ها: تدوین ، دلیل پیچیده ، x-tract

2013

  • متا کیرلیزاسیون با پارامترهای ساختاری / گانیان ، R. (2013). متا هسته سازی با پارامترهای ساختاری. روندهای معاصر در علوم نظری رایانه (STTI 2013) ، پراگ ، جمهوری چک ، اتحادیه اروپا. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/85671/پروژه: دلیل پیچیده
  • متا کیرلیزاسیون با پارامترهای ساختاری / گانیان ، R. (2013). متا هسته سازی با پارامترهای ساختاری. کارگاه کلاسهای نمودار ، بهینه سازی و پارامترهای عرض (رشد) ، جزیره سانتورینی ، یونان ، اتحادیه اروپا. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/85670/پروژه: دلیل پیچیده
  • گسترش قدرت بیانگر منطق مرتبه دوم Monadic در کلاس های نمودار محدود / گانیان ، R. ، و Obdrálek ، J. (2013). گسترش قدرت بیانگر منطق مرتبه دوم Monadic در کلاس های نمودار محدود. در T. LeCroq & L. Mouchard (Eds.) ، الگوریتم های ترکیبی - 24 کارگاه بین المللی (صص 164-177). Springer / LNCS. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/54878/پروژه: دلیل پیچیده
  • بررسی مدل FO نمودارهای فاصله / گانیان ، R. ، Hlinený ، P. ، Král ، D. ، Obdrálek ، J. ، Schwartz ، J. ، & Teska ، J. (2013). بررسی مدل FO از نمودارهای بازه. در اتوماتیک ، زبانها و برنامه نویسی - چهلمین محاوره بین المللی (صفحات 250-262). Springer / LNCS. http://hdl. handle. net/20. 500. 12708/54877/پروژه: دلیل پیچیده
  • متا کیرلیزاسیون با پارامترهای ساختاری / گانیان ، R. ، Slivovsky ، F. ، & Szeider ، S. (2013). متا هسته سازی با پارامترهای ساختاری. در K. Chatterjee & J. Sgall (Eds.) ، مبانی ریاضی علوم کامپیوتر 2013 (صص 457-468). Springer / LNCS. https://doi. org/10. 1007/978-3-642-40313-2_41/پروژه: دلیل پیچیده

نظارت

توجه: با توجه به انتشار پایگاه داده جدید Tu Wien ، لیست زیر ممکن است کمی منسوخ شود. پس از اتمام مهاجرت ، همه چیز دوباره به روز خواهد شد.

  • پیشرفت های الگوریتمی از طریق تجزیه گراف / هام ، T. (2022). پیشرفت های الگوریتمی از طریق تجزیه گراف [پایان نامه ، دانشگاه فنی وین]. repositumhttps://doi. org/10. 34726/hss. 2022. 108300
  • الگوریتم های پارامتر شده برای یادگیری شبکه بیزی / Korchemna ، V. (2021). الگوریتم های پارامتر شده برای یادگیری شبکه بیزی [پایان نامه دیپلم ، دانشگاه فنی وین]. repositumhttps://doi. org/10. 34726/hss. 2021. 90847
  • پارامترهای ساختاری نمونه های ILP و MILP از Praxis / Dittmer ، V. (2018). پارامترهای ساختاری نمونه های ILP و MILP از تمرین [پایان نامه دیپلم ، دانشگاه فنی وین]. repositumhttps://doi. org/10. 34726/hss. 2018. 52362

انفورماتیک تو وین

  • خانه
  • مخاطب
  • نشان دادن
  • حریم خصوصی
  • وابسته به لینکدین
  • گروه فارغ التحصیلان
  • فیس بوک
  • #FUNZUNFUNFTSICHERN < SPAN> درجه: به دلیل انتشار بانک اطلاعات جدید انتشار Tu Vienna ، لیست زیر ممکن است کمی منسوخ شود. پس از اتمام مهاجرت ، همه چیز دوباره به روز خواهد شد.
مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 34 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:55

با چرخش تقویم تا نوامبر این هفته ، تیتر وجود داشت که چندین مکان را در رسانه های مالی دیدم - در اینجا یک مثال است:

میانگین صنعتی محبوب داو جونز (DJIA) 30 سهام برای ماه اکتبر برای بهترین ماه در بیش از 46 سال 14 درصد افزایش داشت. اکنون ، ما می خواهیم این احتیاط را بیان کنیم که DOW یک شاخص تنها 30 سهام است و شاخص های دیگر مانند S& P 500 بسیار متنوع تر فقط برای ماه فقط 8 ٪ افزایش یافته است ، و NASDAQ با وزن سنگین +4 افزایش یافته است.٪. اما تظاهرات ماه اکتبر به سهام مورد استقبال قرار گرفت و ضررهای سال به روز در سال سختی را پشت سر گذاشت. سرمایه گذاران ممکن است تعجب کنند ، با همه چیز احساس وحشتناک در آنجا ، ماه چگونه می تواند اینقدر قوی باشد؟ما چند فکر داریم.

تعداد خط لوله تورم نشان می دهد که تورم احتمالاً در ماههای آینده کاهش خواهد یافت. هنگامی که شماره بررسی تولید ISM در اوایل این هفته منتشر شد ، یک جمله کلیدی در خلاصه تحقیق از اقتصاد سرمایه مورد توجه من قرار گرفت: "خبر بزرگتر این است که ، بخشی از آن به دلیل کند شدن تقاضا ، فشارهای قیمت در بخش کالاها تبخیر شده است."به عبارت دیگر ، در قیمت بخش تولید گسترده تر برای بسیاری از کالاها کاهش یافته است ، که در تئوری باید منجر به کاهش چشمگیر تورم شود. ما می توانیم شواهد بیشتری در مورد کاهش فشارهای قیمت گذاری در نمودار زیر مشاهده کنیم. این واقعیت که خط آبی (قیمت های دریافت شده از شرکت های تولیدی) در حال کاهش است ، باید حاکی از خط Magenta باشد ، یا شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) احتمالاً کاهش می یابد و همچنین ما به سال جدید می رویم.

منبع: همیلتون لین ، صوف ، بلومبرگ

درآمد شرکت ها به اندازه ترس بد نبوده است. به گفته بلین رولینز ، مدیر عامل همیلتون لین ، به فصل 3 دوره درآمد سه ماهه می رود ، "بسیاری از سرمایه گذاران نگران تصادف درآمد همه جانبه بودند. به استثنای برجسته (یک شرکت بزرگ فناوری/رسانه های اجتماعی) ، این اتفاق نیفتاده است. "رولینز در ادامه می گوید: "درآمد در حال کند شدن است که لازم است اتفاق بیفتد. دلیل این فصل ثابت شده استمثبتکاتالیزور برای سهام این است که درآمد خراب نمی شود. "ما دوست داریم یادآوری کنیم که بازارهای سرمایه گذاران تمایل دارند به جای خوب/بد ، به بهتر/بدتر پاسخ دهند. حتی اگر درآمد ضعیف تر باشد (که بد است) ، آنها هستندبهتراز انتظارات ، که به نوبه خود یک عامل مثبت برای بازارها است.

احساسات در ماه اکتبر افراط منفی نشان می داد. در 14 اکتبر ثروتمند ما یکی از شاخص های احساسات مورد علاقه ما را ذکر کردیم ، شاخص پول هوشمند پول/گنگ نشان می داد "پول هوشمند" را در یک افراط خوش بینانه نشان می دهد در حالی که "پول گنگ" در یک افراط بدبین بود. از نظر تاریخی ، هنگامی که شکاف آن گسترده است ، نوع اندازه گیری با ترس بیش از حد و یک فرصت خرید طولانی مدت بهتر است. به عبارت دیگر ، هنگامی که سرمایه گذاران ترسناک تر هستند ، بازارها تمایل به گزاف گویی دارند.

این بازار از الگوی تاریخی میان دوره ای انتخابات پیروی کرده است. از نظر تاریخی ، سالهای میان دوره ای انتخابات تمایل به بی ثبات ترین در چرخه ریاست جمهوری چهار ساله است. در حالی که هر سال میان دوره ای متفاوت است ، به طور متوسط به سال 1962 باز می گردد ، سهام تمایل به کاهش متوسط سا ل-19 ٪ ، پایین در حدود اکتبر و سپس تجمع در پایان سال با میانگین عملکرد 1-سال بعد از تصحیح حدود 32 ٪. این الگوی بدون توجه به اینکه کدام حزب در حال کنترل یا تغییر رأی در کنگره است ، بازی می کند. تاکنون سال 2022 نسبت به متوسط سال انتخابات میان دوره ای بی ثبات تر بوده است ، اما شباهت الگوی غیرقانونی است. نمودار زیر الگوی تاریخی موجود در آبی تیره با عملکرد 2022 در آبی روشن را نشان می دهد. مجدداً ، سال 2022 بی ثبات تر بوده است (خطوط دارای مقیاس های مختلف هستند) ، اما اگر تاریخ به قافیه ادامه یابد ، برای سودهای بیشتر بازار بین اکنون و پایان سال استدلال می کند.

منبع: شرکای تحقیقاتی استراتژاس

با بزرگنمایی از روز به روز ، به نظر می رسد که تورم به اوج خود رسیده است ، درآمد بهتر از ترس است و بازار در مراحل اولیه آنچه که در طول تاریخ یک دوره مطلوب برای سرمایه گذاران بوده است. با توجه به همه اتفاقات در جهان ، ما می خواهیم برای هر چیزی آماده باشیم ، اما گاهی اوقات ، این بدان معنی است که برای برخی از خبرهای خوب آماده هستیم.

نوشته شده توسط تراویس آپتون ، شریک ، مدیرعامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری

از آنچه خوانده اید لذت می برید؟

برای هر شماره از یادداشت های ثروت ، ما دو مقاله ارائه می دهیم: یکی برای الهام بخشیدن و دیگری برای اطلاع رسانی.

همراه این مقاله با عنوان ، زندگی را از طریق سوپ تحت تأثیر قرار دهید.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 35 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:55

RSI یا شاخص قدرت نسبی ، ابزاری بسیار مفید هنگام تجارت سهام یا رمزنگاری است. به عبارت ساده ، این فرمولی است که برای کمک به سنجش چقدر پایدار سهام یا سکه در یک لحظه معین استفاده می شود. در صورت تمایل می توانید تغییراتی در فرمول ایجاد کنید ، اما RSI به طور سنتی تنظیم می شود تا نشان دهد وقتی RSI بیش از 70 ٪ پیش می رود ، این بدان معنی است که دارایی بیش از حد است و وقتی RSI زیر 30 ٪ می رود ، بیش از حد است.

هنگامی که در حال تجارت سهام هستید ، خرد متعارف می گوید وقتی RSI بیش از 70 ٪ است ، باید بفروشید زیرا قیمت بالا است و به پایین می رود. از طرف دیگر ، وقتی RSI زیر 30 ٪ است ، باید خرید کنید زیرا قیمت آن پایین است و در حال بازگشت به عقب است. با این حال ، هنگام استفاده از RSI برای تجارت cryptocurrency ، همه چیز دقیقاً یکسان نیست. ما در کمیت Crypto معتقدیم که ایده خوبی نیست که به سادگی از شاخص های سهام در Cryptocurrency استفاده کنیم و از آنها انتظار داشته باشیم که به همان روش کار کنند.

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید ، تفاوت های زیادی بین سهام و cryptocurrency وجود دارد. مهمترین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ، تفاوت های گسترده در نوسانات قیمت است. Cryptocurrency و سهام حیوانات مختلفی هستند ، بنابراین این حس را دارد که RSI لزوماً به همان روش برای هر دو کار نمی کند.

در کمیت رمزنگاری ، ما یک پایان نامه در مورد نحوه استفاده از RSI برای رمزنگاری Cryptocurrency داریم. ما معتقدیم که وقتی RSI بیش از 70 ٪ برای بیت کوین پیش می رود ، به طور معمول یک علامت صعودی برای سکه است و وقتی زیر 30 ٪ می رود ، یک علامت نزولی است. بدیهی است که این برعکس نحوه کار با سهام است ، اما در اینجا دو نمودار از این هفته وجود دارد که نشان می دهد چه چیزی در مورد آن صحبت می کنیم. نمودار اول دارای شمعدان 5 دقیقه ای با RSI از 5 ژوئن 2020 است.

همانطور که با نشانگر فلش اضافه شده به این نمودار مشاهده می کنید ، RSI بیت کوین 70 ٪ لمس کرد و بعداً از 70 ٪ بالاتر می رود. با این حال ، قیمت بیت کوین از آن بالا می رود~9،500 دلار تا 9،800 دلار. واضح است که این RSI 5 دقیقه ای نشانه صعودی برای بیت کوین بود. بیایید از 11 ژوئن 2020 به نمودار دیگری نگاه کنیم.

همانطور که در این نمودار در اولین پیکان مشاهده می کنید ، RSI بیت کوین تقریباً با قیمت خود 9،800 دلار به 30 ٪ رسید. چند ساعت بعد در پیکان دوم ، RSI 30 ٪ لمس کرده و قیمت بیت کوین اکنون 9،700 دلار است. با حرکت به پیکان 3 ، قیمت بیت کوین کاهش خود را ادامه داده و RSI دوباره 30 ٪ است. پس از آن ، قیمت نزولی به قیمت پایین 9،070 دلار رسیده است. آنچه که به طور معمول یک علامت صعودی برای سهام خواهد بود ، دقیقاً برعکس رمزنگاری است. این امر به ویژه در مورد فریم های زمانی پایین (شمعدان 2 ساعته و کمتر) برای نشانگر RSI صادق است.

ممکن است گیج کننده به نظر برسد که چگونه همان شاخص می تواند در هنگام تجارت cryptocurrency بر خلاف سهام معاملات ، به چنین نتایج متفاوتی منجر شود ، اما با تفاوت های زیادی در ماهیت خود دارایی ها ، باید انتظار داشته باشید که هیچ ناهماهنگی وجود داشته باشد. صرف نظر از این ، مطمئناً RSI نشانگر خوبی برای استفاده برای تجارت هم سهام و هم رمزنگاری است ، فقط سعی کنید در نظر داشته باشید که درصد ها همیشه به همان چیز منجر نمی شوند.

نکته آخر این است که معیارهای چهارچوب زمانی برای دارایی هایی که با نوسانات بالا مانند بیت کوین تجارت می کنند بسیار مهم هستند.

کمیت Crypto Platform Crypto قیمت های رمزنگاری زنده ، تجزیه و تحلیل فنی ، اخبار ، نقشه های گرما و موارد دیگر را فراهم می کند. محصول پرچمدار ما الگوریتم روند است که به گونه ای طراحی شده است که در سمت صحیح حرکت قابل توجه قیمت رمزنگاری باشد. ما یک سایت جدید هستیم ، لطفاً ما را بررسی کنید و به ما اطلاع دهید که چه چیزی را دوست دارید و در مورد سایت دوست ندارید.

هیچ یک از اینها به معنای مشاوره مالی نیست و من هیچ تخصص مالی ندارم. اگرچه من بیش از 23 سال در بورس اوراق بهادار نیویورک کار کردم ، اما به عنوان یک توسعه دهنده از سیستم های رایانه ای پشتیبانی می کرد ، نه به عنوان یک معامله گر سهام.

افشای کامل: من بیت کوین دارم و موقعیت سهام دارم.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 35 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:54

Solana Price Prediction

Solana website homepage

Solana یک اکوسیستم blockchain غیرمتمرکز است که در بالای آن شرکت ها می توانند دیدگاههای خود را بسازند. رویکرد آنها به موفقیت سریع ، ارزان ، مقیاس پذیر ، جهانی و اوایل است. در حال حاضر ، آنها برخی از پروژه های برتر Defi را به شبکه خود جذب کرده اند. آنها از سال 2017 شروع به کار کردند ، اما فقط بنیاد Solana و Token (Sol) را در سال 2020 راه اندازی کردند. آنها پیشگام اجرای اثبات تاریخ (POH) بودند ، مکانیسم اجماع که از زمان بین معاملات موفق برای تأیید توالی blockchain استفاده می کند. مهمتر از این ، Solana از مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) برای حسابرسی فرآیند POH استفاده می کند. این رویکرد جدید نرخ عملکرد گسترده را برای معاملات ، تاکنون ناشناخته از مقیاس پذیری ، امکان پذیر می کند و هزینه ها را به حداقل می رساند.

پیش بینی قیمت Solana 2023

How on earth does one predict crypto prices in 2022? Solana started the year at around $2 and rocketed to an all-time high of over $58 by mid-May, so that’s a 2,800 percent increase in less than 5 months. In the last couple of months alone, Solana gained 100%+ then plummeted by well over half, to $73.50. Below is a tabular overview of how will SOL develop in the short-term, for the next 90 days. > > : > >

30 روز آینده 60 روز آینده 90 روز آینده 2023-04-17 +5. 98 ٪ 25. 86 $ 2023-04-18 +1. 92 ٪ 24. 87 دلار 2023-04-19 -1. 19 ٪ 24. 11 $ 2023-04-20 +7. 64 ٪ 26. 27 دلار 2023-04-21 +2. 71 ٪ 25. 07 $ 2023-04-22 +6. 34 ٪ 25. 95 دلار 2023-04-23 -3. 43 ٪ 23. 57 دلار 2023-04-24 -3. 11 ٪ 23. 64 دلار 2023-04-25 -1. 89 ٪ 23. 94 دلار 2023-04-26 -3. 41 ٪ 23. 57 دلار 2023-04-27 +0. 47 ٪ 24. 52 دلار 2023-04-28 40/3 ٪ 25. 24 $ 2023-04-29 +2. 11 ٪ 24. 92 دلار 2023-04-30 +3. 62 ٪ 25. 29 دلار 2023-05-01 +0. 56 ٪ 24. 54 دلار 2023-05-02 -6. 90 ٪ 22. 72 دلار 2023-05-03 -0. 88 ٪ 24. 19 دلار 2023-05-04 +1. 01 ٪ 24. 65 دلار 2023-05-05 -4. 43 ٪ 23. 32 دلار 2023-05-06 -7. 25 ٪ 22. 63 دلار 2023-05-07 -3. 88 ٪ 23. 46 دلار 2023-05-08 -2. 90 ٪ 23. 70 دلار 2023-05-09 -0. 67 ٪ 24. 24 دلار 2023-05-10 -8. 56 ٪ 22. 31 دلار 2023-05-11 -6. 80 ٪ 22. 74 دلار 2023-05-12 -9. 00 ٪ 22. 21 دلار 2023-05-13 -10. 23 ٪ 21. 91 $ 2023-05-14 -5. 64 ٪ 23. 03 دلار 2023-05-15 -12. 22 ٪ 21. 42 دلار 2023-05-16 -4. 33 ٪ 23. 35 دلار 2023-05-17 -9. 01 ٪ 22. 21 دلار 2023-05-18 -9. 60 ٪ 22. 06 دلار 2023-05-19 -8. 04 ٪ 22. 44 دلار 2023-05-20 -8. 26 ٪ 22. 39 دلار 2023-05-21 -6. 28 ٪ 22. 87 دلار 2023-05-22 -9. 36 ٪ 22. 12 $ 2023-05-23 -12. 77 ٪ 21. 29 دلار 2023-05-24 -8. 76 ٪ 22. 27 دلار 2023-05-25 -10. 08 ٪ 21. 94 دلار 2023-05-26 -13. 39 ٪ 21. 14 دلار 2023-05-27 -10. 81 ٪ 21. 77 دلار 2023-05-28 -11. 99 ٪ 21. 48 دلار 2023-05-29 -17. 94 ٪ 20. 03 $ 2023-05-30 -13. 76 ٪ 21. 05 دلار 2023-05-31 -19. 39 ٪ 19. 67 دلار 2023-06-01 -11. 87 ٪ 21. 51 $ 2023-06-02 -16. 32 ٪ 20. 42 دلار 2023-06-03 -14. 06 ٪ 20. 97 دلار 2023-06-04 -20. 70 ٪ 19. 35 دلار 2023-06-05 -19. 71 ٪ 19. 59 دلار 2023-06-06 -20. 81 ٪ 19. 33 دلار 2023-06-07 -20. 47 ٪ 19. 41 دلار 2023-06-08 -21. 04 ٪ 19. 27 دلار 2023-06-09 -15. 85 ٪ 20. 54 دلار 2023-06-10 -17. 80 ٪ 20. 06 $ 2023-06-11 -19. 51 ٪ 19. 64 دلار 2023-06-12 -21. 89 ٪ 19. 06 دلار 2023-06-13 -17. 07 ٪ 20. 24 دلار 2023-06-14 -19. 55 ٪ 19. 63 دلار 2023-06-15 -21. 19 ٪ 19. 23 دلار 2023-06-16 -19. 63 ٪ 19. 61 دلار 2023-06-17 -25. 06 ٪ 18. 29 دلار 2023-06-18 -23. 74 ٪ 18. 61 دلار 2023-06-19 -26. 70 ٪ 17. 89 دلار 2023-06-20 -20. 95 ٪ 19. 29 دلار 2023-06-21 -26. 30 ٪ 17. 99 دلار 2023-06-22 -23. 17 ٪ 18. 75 دلار 2023-06-23 -28. 74 ٪ 17. 39 دلار 2023-06-24 -27. 67 ٪ 17. 65 دلار 2023-06-25 -27. 90 ٪ 17. 60 دلار 2023-06-26 -25. 58 ٪ 18. 16 دلار 2023-06-27 -24. 35 ٪ 18. 46 دلار 2023-06-28 -25. 41 ٪ 18. 20 دلار 2023-06-29 -27. 25 ٪ 17. 75 دلار 2023-06-30 -31. 26 ٪ 16. 77 دلار 2023-07-01 -25. 63 ٪ 18. 15 دلار 2023-07-02 -27. 56 ٪ 17. 68 دلار 2023-07-03 -32. 45 ٪ 16. 49 دلار 2023-07-04 -31. 76 ٪ 16. 65 دلار 2023-07-05 -30. 02 ٪ 17. 08 دلار 2023-07-06 -28. 30 ٪ 17. 50 دلار 2023-07-07 -30. 23 ٪ 17. 03 $ 2023-07-08 -29. 03 ٪ 17. 32 دلار 2023-07-09 -30. 56 ٪ 16. 95 دلار 2023-07-10 -33. 17 ٪ 16. 31 دلار 2023-07-11 -34. 00 ٪ 16. 11 $ 2023-07-12 -33. 87 ٪ 16. 14 دلار 2023-07-13 -32. 05 ٪ 16. 58 دلار 2023-07-14 -37. 43 ٪ 15. 27 دلار 2023-07-15 -38. 20 ٪ 15. 08 دلار

پیش بینی قیمت Solana 2022

2023 مه -19. 39 ٪ 19. 67 دلار 2023 ژوئن -31. 26 ٪ 16. 77 دلار 2023 ژوئیه -21. 26 ٪ 19. 22 دلار 2023 اوت -16. 49 ٪ 20. 38 دلار 2023 سپتامبر -3. 94 ٪ 23. 44 دلار 2023 اکتبر +5. 17 ٪ 25. 67 دلار 2023 نوامبر +8. 22 ٪ 26. 41 دلار 2023 دسامبر +15. 51 ٪ 28. 19 $ 2024 ژانویه 32. 37 $ 32. 64 ٪ 2024 فوریه +32. 68 ٪ 32. 38 دلار 2024 مار +40. 09 ٪ 34. 19 دلار 2024 آوریل +51. 50 ٪ 36. 97 دلار

پیش بینی قیمت سولانا 2025

براساس داده ها و استدلالهای مندرج در بالا ، قیمت Sol Token در سال 2025 می تواند در محدوده بسیار بالاتری باشد. مدل پیش بینی ما قیمت SOL 2025 را تعیین می کند: 143. 50 دلار

پیش بینی قیمت Solana 2030

چند قانون پیشرفت بشر وجود دارد که ما را از این فکر می کند که سولانا همان چیزی است که دارندگان آن انتظار دارند و امیدوارند که باشد. این اولین مزیت های متحرک و ادغام و انحصار متعاقب آن است. یک مزیت حرکت اول را می توان به سادگی به عنوان توانایی یک شرکت در بهتر بودن از رقبای خود در نتیجه اولین بار در یک دسته از محصولات جدید تعریف کرد. انحصار وضعیتی است که در آن یک شرکت یا گروه مجزا صاحب تمام یا تقریباً تمام بازار برای یک نوع خاص از محصول یا خدمات است.

هر دو پدیده ای که در بالا به آنها اشاره کردیم به نفع اتریوم صحبت می کنند و فکر نمی کنیم که در آینده میانه و بلند مدت تغییر کند. ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا Solana و Project مشابه آینده ای طولانی مدت دارند و Sol Token می تواند در سال 2030 صفر ارزش داشته باشد زیرا ممکن است این پروژه تا آن زمان وجود نداشته باشد. احتمال وقوع آن 50-50 در چشمان ما است.

آیا سولانا ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد؟

Solana وقتی بازار در Bull Run قرار دارد ، سرمایه گذاری خوبی برای کوتاه مدت است. معمولاً این نوع پروژه های جدید هنگامی که بازار کلی رمزنگاری به رنگ سبز است ، بسیار خارق العاده است و آنها از بسیاری از پروژه های شناخته شده بهتر پیشی می گیرند. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که آنها به موقع از آنها خارج شوید زیرا تمایل دارند در طول چرخه بازار و خرس ها ضرب و شتم کنند.

چرا سولانا موفق خواهد شد؟

از آنجا که این یک سرویس ارزشمند را ارائه می دهد ، قبلاً نامی را برای خود در طاقچه خود ساخته و هیچ نقض امنیتی یا انواع دیگر سازش ها (اقتصادی ، اعتبار و غیره) متحمل نشده است. خود این توکن ابزار را فراهم می کند و منطقی است که در مورد بسیاری از پروژه های مشابه دیگر اینگونه نیست.

چرا سولانا شکست خواهد خورد؟

سولانا ممکن است به دلیل رقابت شدید ، زمینه فنی پویا و تحولات سرعت موشک در طاقچه خود شکست بخورد. یکی دیگر از دلایل رایج این نوع پروژه ، مسائل تیمی است - یا تیم تقسیم می شود یا آشکارا پروژه را رها می کند.

آیا سولانا به 100 دلار می رسد؟

این حتی در دوره کوتاه مدت در واقع امکان پذیر است. این به خوبی می تواند طی یک سال به 100 دلار برسد.

آیا سولانا می تواند به 1000 دلار برسد؟

Solana تقریباً در آینده قابل پیش بینی به 1000 دلار نخواهد رسید ، مگر اینکه شاهد یک گاو نر در حال ذوب صورت باشیم که بیت کوین را با قیمت 100 کیلو دلار و ETH 20K دلار مشاهده کند.

اصول

در این بازارهای آشفته ، تجزیه و تحلیل فنی کمی در مورد عملکرد قیمت آینده یک نشانه به ما می گوید. محتمل ترین نتایج می تواند از اصول حاصل شود - مورد استفاده ، توکنومیک ، تیم ، پذیرش صنعت ، تعامل عمومی و جامعه. بدست آوردن این حق موفقیت را تضمین نمی کند ، اما آنها نشان می دهند که کدام پروژه ها جدی و خوب اجرا می شوند. آنها طرح های کلاهبرداران ، سکه های یادبود و پونزی را از بین می برند.

مورد استفاده

کلمات کلیدی معمول در صفحه خوش آمدید Solana وجود دارد-ایمن ، سریع و مقاوم در برابر سانسور-اما کلید با Solana مقیاس پذیری است. برای پذیرش جهانی DAPP (برنامه دیجیتال) ، چیزی که بیشتر به آن نیاز دارید مقیاس پذیری سریع است. یک ساعت معامله وجود دارد که نشان می دهد صدها معامله در هر ثانیه پردازش می شوند. این می تواند به بیش از 50،000 در ثانیه افزایش یابد و میانگین هزینه معاملات بخش کوچکی از پنی است.

تصویب صنعت

پذیرش گسترده محرک اصلی موفقیت شبکه است. هرچه شرکتهایی که تصمیم به اجرای برنامه های خود در شبکه دارند ، گره ها ، معاملات ، هزینه ها و حرکت شبکه بیشتر می شوند. سولانا در چنین مدت کوتاهی به طرز حیرت انگیزی عمل کرده است و برخی از پرچین های بلند را به خود جلب کرده است.

لیست اکوسیستم و شرکای آنها باعث می شود چند دقیقه پیمایش کنید. بسیاری از آنها با Solana پیوندهای تنشیکی دارند و بیشتر آنها حتی از آنها نشنیده ام ، اما هنوز هم بسیار چشمگیر است! رقابت در افق وجود دارد زیرا Etheruem2. 0 نزدیک به اتمام است ، و Cardano در ماه آگوست به سمت اجرای قراردادهای هوشمند پیش می رود. این مسابقه برای افزایش سهم بازار به همان اندازه ممکن است برنامه های Defi در حال پیشرفت را بدست آورد.

نشان

Solana beach price volume

 

  • نام توکن سول
  • قیمت فعلی 38. 70 دلار (-12 ٪/24 ساعت)
  • درپوش بازار فعلی 11،692،823،228 دلار
  • عرضه فعلی 272،637،427 SOL
  • عرضه کل 494،519،162 SOL
  • رتبه شماره 16
  • احساسات (24 ساعت) 88 ٪ (24 ساعت)

 

توزیع نشانه ها به شرح زیر است -

  • 16. 23 ٪ فروش اولیه بذر
  • 12. 92 ٪ فروش بنیانگذار
  • 12. 79 ٪ اعضای تیم
  • 10. 46 ٪ بنیاد سولانا
  • 47،6 ٪ شناور جریان + سکه های قفل شده

نگرانی در مورد مقدار SOL توسط اعضای تیم و مبلغی که هنوز منتشر نشده است وجود دارد. با این حال ، اگر این یک کلاهبرداری خروج برای بنیانگذاران بود ، سالها پیش می توانست جمع شود. علاوه بر این ، کارکنان Solana ، اعتبار سنج ها و منافع دارندگان SOL تراز شده اند. هر کسی که به طور نامحسوس عمل کند ، بیش از حد برای از دست دادن وجود خواهد داشت. این همیشه یک تعادل خوب است ، اما برای من احساس می کند.

تیم

Solana team

نیروی محرک اصلی سولانا آناتولی یاکوونکو ، مدیر سابق فنی در کوالکام است. او بعداً در زندگی به مهندسی نرم افزار منتقل شد و قبل از شروع آنچه به پروژه Solana تبدیل شد ، در Dropbox نقش داشت.

گرگ فیتزجرالد یک همکار سابق کوالکام است و در سال 2017 به آناتولی پیوست تا Solana Labs ، ستون فقرات فنی این پروژه را تشکیل دهد. او از پیشینه مهندسی نرم افزار است و از صفحه LinkedIn خود ، می توانیم ببینیم که او از زمان فارغ التحصیلی خود را مشغول نگه داشته است.

از زمان تشکیل ، همدستان سابق از Qualcomm به پروژه Solana رسیده اند. به نظر می رسد بیشتر به جای استراتژی تجارت و تیم بازاریابی ، بیشتر روی کارکنان فنی تمرکز داشته است. یک استوکیسم کلی برای ارائه سولانا وجود دارد که بی سر و صدا اعتماد به نفس را القا می کند.

مشارکت عمومی

تصویر سولانا به خوبی هماهنگ است. صفحه جامعه پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی و مطالب روابط عمومی دارد. آنها یک وبلاگ منظم با گزارش ها و اطلاعیه های پیشرفت دارند. هیچ سکه ای یا در مورد سودهای گسترده ، فقط محتوای فنی ، استراتژیک و مبتنی بر جامعه وجود ندارد.

یک انجمن سولانا وجود دارد که خیلی فعال نیست، اما وبلاگ ها، به خصوص قطعات آموزشی، جالب هستند. پیوندی به Github آنها وجود دارد، و برای افرادی که از نظر فنی فکر می کنند، سرور مهندسی Discord آنها 18000 عضو دارد. سولانا مشتاق تعامل است و به کاری که انجام می دهند افتخار می کنند. هیچ پنهانی در پشت بازاریابی نرم وجود ندارد.

انجمن

به نظر می رسد که جمعیت ردیت عمدتاً نگران از بین رفتن موقعیت های خرید اهرمی خود در 2 روز گذشته هستند. فراتر از آن، این توطئه‌های معمول دستکاری بازار توسط «نهنگ‌ها» است. تعداد بسیار کمی در Reddit پس از سقوط فاجعه‌بار بازار این هفته، سولانا را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. بیشتر شبیه یک گروه حمایت عاطفی است. من از دیدن این در Reddit همه مکان ها بسیار متاثر شدم.

کانال یوتیوب سولانا هر هفته یا بیشتر مصاحبه ها و مناظره ها را بارگذاری می کند. چت های کنار آتش آنها مهمانان جالبی دارد و بحث های Zoom جذاب است. واضح است که مشارکت کنندگان همگی در سولانا سرمایه گذاری شده اند، اما هرگز این احساس وجود نداشت که سعی کنند آن را به شما بفروشند.

سولانا یک حساب کاربری فعال در توییتر با نزدیک به 300000 دنبال کننده دارد. این بسیار بیشتر از سایر مطالب آنها تجاری است، اما باز هم، هیچ اعلامیه هیستریکی در مورد چگونگی ثروتمند شدن سریع وجود ندارد. پیشنهادات، مسابقات و تبلیغات وجود دارد، اما شما تمام اطلاعیه های فنی و استراتژیک را نیز دریافت می کنید.

صرافی ها و پشتیبانی کیف پول

SOL را می توان در تعداد کمی از صرافی های اصلی معامله کرد. مثلا -

سولانا Trust Wallet، Exodus و Coin98 را برای دستگاه های تلفن همراه توصیه می کند. عملکرد کاهش یافته است، به عنوان مثال، شما نمی توانید از برنامه تلفن خود به اشتراک بگذارید. برنامه Exodus دارای نمودارهای داخلی است و بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

Solflare wallet

یک کیف پول وب سفارشی به نام SolFlare وجود دارد که غیرقانونی است و امکان دسترسی به توابع استیکینگ Solana را فراهم می کند. کیف پول Sollet به شما امکان می دهد SOL و هر یک از توکن های شبکه Solana (SPL) را ارسال و دریافت کنید. MathWallet یک نسخه افزونه مرورگر برای رایانه شخصی دارد، اما نسخه های تلفن همراه آنها هنوز با توکن های SPL سازگار نیستند.

نحوه خرید سولانا

همه صرافی های ذکر شده در بالا SOL را در برابر BTC، ETH یا سکه های پایدار مختلف معامله می کنند. ثبت نام کنید، مقداری ETH / USDT / BTC و غیره بخرید و آن را با Solana معامله کنید. از طرف دیگر، می توانید رمزنگاری خود را با SOL از کیف پول دیجیتال خود تعویض کنید. من گزینه ای برای خرید مستقیم سولانا با پول فیات ندیده ام.

پیش بینی قیمت بازار

Solana chart price

● سرمایه گذار کیف پول

چیزهای عالی برای Sol توسط سرمایه گذار کیف پول پیش بینی شده است. اگرچه آشفتگی موجود در بازار کوتاه مدت را غیرقابل پیش بینی می کند ، اما آنها خواستار افزایش 300 درصدی در طی 12 ماه آینده هستند. در طولانی مدت ، پیش بینی برای افزایش 20 برابر تا سال 2026 است. سوزن روی "Bear/Bull" آنها کاملاً در سمت راست گوه است.

قیمت سکه دیجیتال

قیمت سکه دیجیتال بیشتر در خوش بینی خود محفوظ است که پیش بینی افزایش 60 درصدی تا پایان سال 2021 و دو برابر شدن در طی 12 ماه آینده است. این باعث می شود قیمت به حدود 56 دلار ، تنها 3 دلار پایین تر از تمام وقت 3 روز پیش باشد. اگر در کوتاه مدت کمی گیج شود ، آنها هنوز هم بسیار صعودی هستند. آنها تا فردا 30 ٪ افزایش را رد نمی کنند.

tradingBeasts

Solana یک خرید قطعی مطابق با تجارت تجاری است. SOL طی چند روز آینده به سرعت بهبود می یابد. هنگامی که بازار از نوسانات اخیر خود آرام شد ، سول باید به آرامی اما به طور پیوسته برای آینده قابل پیش بینی صعود کند. ظاهراً هیچ سود سه رقمی روی کارت ها وجود ندارد.

پیش بینی قیمت سولانا - خلاصه

برای درک شرایط بازار فعلی Uber-Volatile ، باید یک نظر طولانی را در نظر بگیریم. آنچه ما می دانیم این است که قیمت SOL با رشد شبکه Solana به شدت ارتباط دارد. ما همچنین می دانیم که آنها در فضای میزبانی برنامه های DEFI سهم بازار زیادی دارند. شبکه آنها بسیار سریع است و آنها در Cardano و ETH2. 0 شروع به کار می کنند.

Solana یک خرید قطعی و یک معامله واقعی در حال حاضر است.

ممکن است بخواهید سایر پیش بینی های قیمت را بررسی کنید:

  • پیش بینی آینده برای قیمت ADA
  • پیش بینی قیمت
  • پیش بینی قیمت کیهان
  • پیش بینی قیمت Polkadot (DOT)
مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 34 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:53

Businessman use tablet and smart phone for Stock Market

با حل سقف بدهی برای دو سال آینده ، لیست موارد مهم نگران کننده برای اقتصاد ایالات متحده شامل سفت شدن فدرال رزرو (هر دو اثرات عقب مانده از حرکات قبلی و حرکات احتمالی آینده) ، تورم هنوز هم ، استانداردهای وام بانکی محکم تر و استانداردهای وام بانکی ، وشاخص های پیشرو به زودی به رکود اشاره می کنند. بعلاوه ، موضوعات ژئوپلیتیکی قابل توجهی مانند جنگ در اوکراین و تنش های شدید بین چین و ایالات متحده وجود دارد.(آیا کسی از احتمال فزاینده ساخت ایران به زودی سلاح هسته ای را ذکر کرد؟برای ماه مه ، و اقتصاد به وضوح امروز در رکود نیست. اما فردا؟

فعالیت اقتصادی < Pan> بررسی بازارهای اقتصادی و مالی ، مه 2023

با حل سقف بدهی برای دو سال آینده ، لیست موارد مهم نگران کننده برای اقتصاد ایالات متحده شامل سفت شدن فدرال رزرو (هر دو اثرات عقب مانده از حرکات قبلی و حرکات احتمالی آینده) ، تورم هنوز هم ، استانداردهای وام بانکی محکم تر و استانداردهای وام بانکی ، وشاخص های پیشرو به زودی به رکود اشاره می کنند. بعلاوه ، موضوعات ژئوپلیتیکی قابل توجهی مانند جنگ در اوکراین و تنش های شدید بین چین و ایالات متحده وجود دارد.(آیا کسی از احتمال فزاینده ساخت ایران به زودی سلاح هسته ای را ذکر کرد؟برای ماه مه ، و اقتصاد به وضوح امروز در رکود نیست. اما فردا؟

بررسی فعالیتهای اقتصادی اقتصادی و مالی ، مه 2023

با حل سقف بدهی برای دو سال آینده ، لیست موارد مهم نگران کننده برای اقتصاد ایالات متحده شامل سفت شدن فدرال رزرو (هر دو اثرات عقب مانده از حرکات قبلی و حرکات احتمالی آینده) ، تورم هنوز هم ، استانداردهای وام بانکی محکم تر و استانداردهای وام بانکی ، وشاخص های پیشرو به زودی به رکود اشاره می کنند. بعلاوه ، موضوعات ژئوپلیتیکی قابل توجهی مانند جنگ در اوکراین و تنش های شدید بین چین و ایالات متحده وجود دارد.(آیا کسی از احتمال فزاینده ساخت ایران به زودی سلاح هسته ای را ذکر کرد؟برای ماه مه ، و اقتصاد به وضوح امروز در رکود نیست. اما فردا؟

فعالیت اقتصادی

دوگانگی بین بخش هایی از اقتصاد که به رشد خود ادامه می دهند و مواردی که در حال کوچک شدن هستند همچنان گسترده می شوند. این به وضوح در گزارش اشتغال تازه منتشر شده برای ماه مه نشان داده شد. به طور کلی ، به نظر می رسید که گزارش مشاغل حاکی از شرایط هنوز هم جامد است ، با پرداخت حقوق و دستمزد غیرقانونی (NFP) برای ماه 339،000 پرش می کند (و با تجدید نظر بزرگ به سمت بالا برای دو ماه قبل). با توجه به وضعیت نیروی کار و رشد بهره وری امروز ، سود NFP کندتر از 100000 در هر ماه نزدیک است تا افزایش دستمزد با هدف تورم بلند مدت فدرال رزرو 2. 0 درصد سازگار باشد. علاوه بر این ، بررسی شغلی و گردش مالی کار در ماه آوریل (JOLTS) افزایش قابل توجهی در افتتاح شغلی نشان داد. نسبت افتتاح شغلی به تعداد افراد بیکار (شاید بهترین اندازه گیری Slack در بازار کار) برای ماه به 1. 79 رسید. این تقریباً از حدود 2. 00 در حدود یک سال پیش از همه زمان های آن پایین است ، اما بسیار بالاتر از میانگین بلند مدت آن در حدود 0. 56 است-که نشانگر یک بازار کار بسیار تنگ است. اما دوگانگی خود را با پرش در نرخ بیکاری U-3 به 3. 7 درصد نشان داد. در حالی که این هنوز هم از نظر تاریخی نرخ پایین است ، افزایش از آوریل تا ماه مه بزرگترین از دو ماه رکود Covid (و قبل از آن ، بزرگترین از سال 2010) بود. علاوه بر این ، میزان ترک از JOLTS در بیش از دو سال کاهش به پایین ترین سطح را نشان داد. وقتی پیدا کردن مشاغل جدید سخت تر می شود ، افراد تمایل کمتری به ترک شغل فعلی خود دارند. آیا بازار کار تضعیف می شود یا نه؟ادعاهای بیکاری هفتگی (احتمالاً بهترین داده های با فرکانس بالا برای قدرت بازار کار) از پایین ترین زمان خود در پاییز گذشته به طور متوسط بالا می روند ، اما این افزایش طی چند ماه گذشته تثبیت شده است. داده های مشاغل به تازگی چند ماه پیش به طور یکنواخت قوی بودند ، اما حضور روزافزون برخی از داده های بدتر کننده نشان می دهد که قدرت در بازار کار به اوج خود رسیده است.

دوگانگی همچنین خود را با مصرف کننده (بزرگترین قسمت اقتصاد) نشان داد. خرده فروشی (و اندازه گیری گسترده تر هزینه های مصرف شخصی) برای ماه آوریل کاملاً افزایش یافت ، سیگنال مثبتی برای ادامه گسترش اقتصادی. اما ممکن است فروش وسایل نقلیه سبک تقریباً تمام سود آوریل را واگذار کند ، و هر دو اعتماد به نفس مصرف کننده (از هیئت کنفرانس) و احساسات مصرف کننده (از دانشگاه میشیگان) در ماه مه سقوط کردند و دومی در سطحی که بیشتر در رکود مشاهده می شود. سفت شدن توسط فدرال رزرو ، در نرخ استقراض مصرف کننده به طور قابل توجهی بالاتر است. نرخ وام دهی بانک تجاری در 60 ماه وام خودروهای جدید در سه ماهه اول به بالاترین سطح از سال 2007 افزایش یافت - و با سفت شدن بیشتر در چند ماه گذشته ، احتمالاً نرخ در سه ماهه دوم هنوز بیشتر بود. بین این افزایش هزینه های تأمین مالی و افزایش قیمت ها (قیمت 12 ماهه برای وسایل نقلیه جدید در CPI فقط به 5. 4 درصد کاهش یافته است) ، مشاهده افزایش قابل توجه در فروش وسایل نقلیه سبک در ماه های آینده دشوار است. در واقع ، ممکن است یک کاهش بیشتر محتمل باشد.

فعالیت مسکن طی یک ماه گذشته مخلوط شد. فروش جدید خانه به بالاترین سرعت سالانه خود در یک سال برای ماه آوریل صعود کرد ، در حالی که مسکن شروع می شود. اما فروش خانه موجود کاهش یافته است. با این وجود ، تا زمانی که بازار کار جامد باقی بماند ، همراه با جمعیتی مثبت ، بازار مسکن خطر سقوط به شدت در کوتاه مدت را ندارد (مگر اینکه نرخ وام مسکن یا استانداردهای زیرنویس وام مسکن به طور قابل توجهی محکم شود). علاوه بر این ، ادامه کمبود خانه برای فروش (به ویژه خانه های موجود) با وجود روند نزولی فروش ، قیمت خانه ملی را بالا می برد.

اقدامات فعالیت تجاری برای مدتی با هم مخلوط شده است. شاخص کلی از بررسی تولید موسسه مدیریت تأمین (ISM) برای ماه مه زیر 50 بود که نشانگر انقباض برای یک ماه هفتم متوالی بود. علاوه بر این ، شاخص خوش بینی تجارت کوچک از فدراسیون ملی تجارت مستقل (NFIB) در ماه آوریل به پایین ترین سطح از سال 2013 کاهش یافت (بله ، حتی زیر سطح مشاهده شده در COVID). از طرف دیگر ، نظرسنجی ISM برای ماه مه ، در حالی که کند می شود ، همچنان به نمایشگاه خود ادامه می دهد ، با سطح 50. 3 برای ماه. این معیار هر ماه از پایان رکود Covid به استثنای 49. 2 به طور فزاینده ای غیر عادی در دسامبر گذشته ، بالاتر از 50 بوده است. اما هزینه و در دسترس بودن بودجه برای گسترش تجارت بدتر می شود. براساس بررسی افسر ارشد وام فدرال فدرال (SLOOS) ، درصد افزایش استانداردهای بانکها برای وام های تجاری و صنعتی (C& I) در سه ماهه دوم به 46+ درصد افزایش یافته است ، که به طور معمول در اطراف رکود دیده می شود. و درصد نشان دهنده گسترش بالاتر برای وام های C& I نسبت به هزینه بودجه بانک به حدود 60 درصد صعود می کند ، که معمولاً در حوالی رکود نیز دیده می شود.

علیرغم ماهیت دوگانگی داده های اقتصادی اخیراً ، دو شاخص که فکر می کنیم بهترین راهنمایی برای رشد اقتصادی را نشان می دهد ، همچنان نشان می دهد که رکود اقتصادی در حال افزایش است. شاخص شورای کنفرانس شاخص های پیشرو اقتصادی (LEI) اکنون به مدت 13 ماه متوالی کاهش یافته است ، و تغییر 12 ماهه 12 ماه آوری ل-8. 0 درصد در سطحی است که همیشه پیش از رکود اقتصادی است. علاوه بر این ، منحنی عملکرد همچنان معکوس می شود ، با نرخ کوتاه مدت بالاتر از نرخ های بلند مدت. علاوه بر این ، وارونگی شدیدترین چیزی است که حداقل از سال 1981 بوده است. شاید این بار همه چیز متفاوت باشد و این دو شاخص برجسته قابل اعتماد از رکود ، خوانش های گمراه کننده را ارائه می دهند. اما حداقل ، آنها به رنگ زرد هشدار دهنده چشمک می زنند - اگر نه قرمز آشکار.

تورم و فدرال رزرو

در حالی که تمام اقدامات کلیدی تورم از قله های سال گذشته آنها کاهش یافته است ، نرخ روند 12 ماهه اخیراً در سطحی که هنوز بالاتر از هدف بلند مدت فدرال رزرو 2. 0 درصد است ، صاف شده است. نرخ روند برای اندازه گیری تورم ترجیحی فدرال رزرو ، شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی (PCE) (یک اندازه گیری بسیار گسترده تر از تورم نسبت به شاخص قیمت مصرف کننده رایج تر ، CPI) ، برای ماه مارس به 4. 4 درصد رسید ، در حالی که نرخ اصلی لبه دار استبالاتر از 4. 7 درصد. داستان برای نرخ تورم "فوق العاده هسته" (خدمات PCE کمتر انرژی و مسکن) یکسان بود ، که کمی به سرعت 4. 6 درصدی حرکت کرد. نرخ روند در شاخص اجاره مشاهده شده Zillow برای 13 ماه از 14 ماه گذشته پایین تر شده است و برای ماه آوریل کمتر از یک سوم از اوج نرخ آن در اوایل سال 2022 بود. ما باید ببینیم که اجزای قیمت خانه تورم شروع به بازتاب این حرکت نزولی می کندبه زودی ، اما هنوز تاثیری نداشته است و این یک دلیل اساسی برای عدم کاهش تورم است. در عوض ، تورم بسیار بالاتر از هدف بلند مدت فدرال رزرو است.

تورم روند بیش از دو برابر هدف فدرال رزرو معمولاً حرکات سختگیرانه دیگری را در جلسه بعدی کمیته بعدی فدرال بازار آزاد (FOMC) در تاریخ 13-14 ژوئن انجام می دهد ، اما اخیراً چندین فرماندار فدرال اعلام کرده اند که FOMC ممکن است در آن جلسه ، محکم شدن مداوم خود را مکث کندببینید که آیا تورم روند نزولی خود را از سر می گیرد (یا اقتصاد گیر می کند). گزارش CPI ماه مه در روز اول جلسه ژوئن FOMC منتشر می شود ، و تورم Nowcast Cleveland Fed به دنبال افت اندک در نرخ روند CPI اصلی (و کندی بزرگتر برای تورم کلی CPI) است. بازارهای مالی دیدگاه خود را در مورد سفت شدن در جلسه FOMC ژوئن تغییر داده اند ، بیشتر از اظهارات اعضای FOMC که نشان می دهد مکث می تواند رخ دهد ، با 76 درصد احتمال مکث (به شدت از 36 درصد فقط یک هفته قبل) ، طبق گفته هایگروه CME. گزارش CPI ماه مه ممکن است تعیین کننده اصلی سیاست FED در آن زمان باشد. با نگاهی به آینده ، بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو حداقل تا پایان جلسه FOMC ژوئیه ، با احتمال حدود 67 درصد ، حداقل یک بار دیگر سفت شود. پس از این ، بازارها به دنبال تسکین متوسط از فدرال رزرو هستند ، با این وجود 76 درصد احتمال نرخ وجوه فدرال را در سطح فعلی یا پایین تر از سطح فعلی تا پایان سال کاهش می دهد. طی یک هفته گذشته ، بازارهای مالی انتظارات خود را بسیار نزدیک به پیش بینی های خود FOMC در مورد عدم کاهش سیاست در سال جاری کرده اند.

بازارهای مالی

از اول ماه مه هیچ ورشکستگی بانکی دیگری وجود نداشته است، اما منحنی بازده معکوس قابل توجهی همچنان بر تقریباً تمام حاشیه سود خالص بانک ها فشار می آورد. ترکیبی از برنامه جدید تامین مالی مدت بانکی بانک فدرال رزرو (BTFP) و تضمین ضمنی همه سپرده‌ها - همانطور که در بانک‌های First Republic (OTCPK:FRCB)، دره سیلیکون (OTCPK:SIVBQ) و امضا (OTCPK:SBNY) دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد که تنها آنهایی که زیر سقف 250000 دلاری بیمه FDIC قرار دارند، حداقل فعلاً باعث کاهش بیشتر بانک‌ها شده‌اند.

مدرسه ی فارکس...
ما را در سایت مدرسه ی فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان فرهادی بازدید : 37 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 12:53